Ford svolává stovky tisíc aut. Můžou se jim za jízdy otevřít dveře

Ford svolává stovky tisíc aut. Můžou se jim za jízdy otevřít dveře

Tohle je jedna z těch trapnějších svolávacích akcí, ale zase se musí Fordu nechat, že se k tomu postavil čelem a nemlží jako jiné automobilky. Do servisu po celé Severní Americe musí zamířit skoro 830 000 Fordů kvůli tomu, že se jim mohou za jízdy otevřít dveře.

Týká se to modelů Ford C-Max modelových let 2013 až 2015, Ford Escape (2013-15), Ford Focus (2012-15), Ford Mustang (2015), Ford Transit Connect (2014-16) a Lincoln MKC (2015). Na vině je zámek dveří.

Ford Focus RS: Drift Mode je nebezpečný a měl by být zakázán

Ford Focus RS: Drift Mode je nebezpečný a měl by být zakázán

Zámek dveří je citlivý na vibrace a změny teploty, nejvíce na to trpí auta v oblastech s vysokými denními teplotami a přímým sluncem. Jsou to státy Alabama, Arkansas, Arizona, Kalifornie, Florida, Georgia, Hawaii, Louisiana, Mississippi, Nové Mexico, Nevada, Oklahoma, Texas, Utah, Oregon a Washington. Těm dá Ford v rámci svolávací akce přednost. Pro ostatní je kontrola dobrovolná a samozřejmě zcela zdarma.

Ford dokonce zaznamenal jeden případ zranění, které může mít souvislost s tímto problémem. I proto urychleně vyhlásil svolávací akci. Případem se rovněž budou zabývat úřady. Ty chtějí zjistit, zda o tom Ford náhodou nevěděl už dřív.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků