Ford svolává statisíce aut kvůli pásům. Zavinily zranění

Ford a jeho dceřiná společnost Lincoln mají problém. Kvůli vadným prvkům bezpečnostních pásů svolávají více než 680 000 automobilů.
Ford svolává statisíce aut kvůli pásům. Zavinily zranění

Automobilky do svých vozů instalují celou řadu aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, avšak těmi nejdůležitějšími jsou stále pásy. Právě ty nefungují podle představ ve statisících modelů Ford Fusion a Lincoln MKZ. Americký koncern tak nyní musí svolat více než 680 000 vozů.

Bentley svolává Bentaygy. Můžou mít špatně uchycené sedačky  

Bentley svolává Bentaygy. Můžou mít špatně uchycené sedačky  

Podle údajů výrobce je problém v bezpečnostní kotvě pásu, která se má aktivovat v případě nárazu. Místo toho už několikrát došlo k jeho uvolnění, takže zapnutý pás nezafungoval správně.

Pro Ford situace nevypadá dobře. Ví se minimálně o dvou nehodách, při kterých bezpečnostní pás kvůli problému nebyl plně funkční a v obou případech došlo ke zranění některého z členů posádky.

BMW a Rolls-Royce svolávají 34 tisíc vozů. Mohou selhávat airbagy

BMW a Rolls-Royce svolávají 34 tisíc vozů. Mohou selhávat airbagy

Společnost z Dearbornu nyní svolává 680 872 automobilů Ford Fusion (rok výroby 2013-2016) a Lincoln MKZ (2013-15), které jezdí ve Spojených státech, Kanadě, Mexiku a dalších nezačleněných územích USA. Majitelé musí co nejdříve navštívit autorizovaného prodejce, který vadnou komponentu bezplatně vymění.

Zároveň Ford oznámil ještě jednu svolávací akci, která se tentokrát týká modelu Fusion pro rok 2017. Ta je o poznání menší, problém s uchycením zadních opěrek má pouze 27 automobilů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků