Ford svolává statisíce aut kvůli pásům. Zavinily zranění

Ford a jeho dceřiná společnost Lincoln mají problém. Kvůli vadným prvkům bezpečnostních pásů svolávají více než 680 000 automobilů.
Ford svolává statisíce aut kvůli pásům. Zavinily zranění

Automobilky do svých vozů instalují celou řadu aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, avšak těmi nejdůležitějšími jsou stále pásy. Právě ty nefungují podle představ ve statisících modelů Ford Fusion a Lincoln MKZ. Americký koncern tak nyní musí svolat více než 680 000 vozů.

Bentley svolává Bentaygy. Můžou mít špatně uchycené sedačky  

Bentley svolává Bentaygy. Můžou mít špatně uchycené sedačky  

Podle údajů výrobce je problém v bezpečnostní kotvě pásu, která se má aktivovat v případě nárazu. Místo toho už několikrát došlo k jeho uvolnění, takže zapnutý pás nezafungoval správně.

Pro Ford situace nevypadá dobře. Ví se minimálně o dvou nehodách, při kterých bezpečnostní pás kvůli problému nebyl plně funkční a v obou případech došlo ke zranění některého z členů posádky.

BMW a Rolls-Royce svolávají 34 tisíc vozů. Mohou selhávat airbagy

BMW a Rolls-Royce svolávají 34 tisíc vozů. Mohou selhávat airbagy

Společnost z Dearbornu nyní svolává 680 872 automobilů Ford Fusion (rok výroby 2013-2016) a Lincoln MKZ (2013-15), které jezdí ve Spojených státech, Kanadě, Mexiku a dalších nezačleněných územích USA. Majitelé musí co nejdříve navštívit autorizovaného prodejce, který vadnou komponentu bezplatně vymění.

Zároveň Ford oznámil ještě jednu svolávací akci, která se tentokrát týká modelu Fusion pro rok 2017. Ta je o poznání menší, problém s uchycením zadních opěrek má pouze 27 automobilů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků