Ford svolává statisíce aut kvůli pásům. Zavinily zranění

Ford a jeho dceřiná společnost Lincoln mají problém. Kvůli vadným prvkům bezpečnostních pásů svolávají více než 680 000 automobilů.
Ford svolává statisíce aut kvůli pásům. Zavinily zranění

Automobilky do svých vozů instalují celou řadu aktivních a pasivních bezpečnostních prvků, avšak těmi nejdůležitějšími jsou stále pásy. Právě ty nefungují podle představ ve statisících modelů Ford Fusion a Lincoln MKZ. Americký koncern tak nyní musí svolat více než 680 000 vozů.

Bentley svolává Bentaygy. Můžou mít špatně uchycené sedačky  

Bentley svolává Bentaygy. Můžou mít špatně uchycené sedačky  

Podle údajů výrobce je problém v bezpečnostní kotvě pásu, která se má aktivovat v případě nárazu. Místo toho už několikrát došlo k jeho uvolnění, takže zapnutý pás nezafungoval správně.

Pro Ford situace nevypadá dobře. Ví se minimálně o dvou nehodách, při kterých bezpečnostní pás kvůli problému nebyl plně funkční a v obou případech došlo ke zranění některého z členů posádky.

BMW a Rolls-Royce svolávají 34 tisíc vozů. Mohou selhávat airbagy

BMW a Rolls-Royce svolávají 34 tisíc vozů. Mohou selhávat airbagy

Společnost z Dearbornu nyní svolává 680 872 automobilů Ford Fusion (rok výroby 2013-2016) a Lincoln MKZ (2013-15), které jezdí ve Spojených státech, Kanadě, Mexiku a dalších nezačleněných územích USA. Majitelé musí co nejdříve navštívit autorizovaného prodejce, který vadnou komponentu bezplatně vymění.

Zároveň Ford oznámil ještě jednu svolávací akci, která se tentokrát týká modelu Fusion pro rok 2017. Ta je o poznání menší, problém s uchycením zadních opěrek má pouze 27 automobilů.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 31 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků