Ford suverénně nejúspěšnějším dovozcem automobilů do ČR!

Nebývalé prodejní úspěchy slaví v letošním roce společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o., která se již před několika měsíci vyšvihla na pozici nejúspěšnějšího automobilového importéra v ČR – a svůj náskok stále zvyšuje.

„Zavíráme krám", mohli by si u českého Fordu v klidu říci už po prvním týdnu letošního října, kdyby jejich cílem bylo pouze překonat loňský prodejní výsledek. Do konce září bylo totiž v ČR zaregistrováno už 10 609 nových osobních a lehkých užitkových vozů Ford- a z odhadů dalšího vývoje vyplývá, že ještě před polovinou října jich bude již 11 029, což byl v ČR Fordův prodejní výsledek za celý loňský rok.

O nové Fordy je nyní v ČR mimořádný zájem, což potvrdily i prodejní výsledky za září. Ford zaznamenal 1 309 oficiálně zaregistrovaných vozů, tedy o neuvěřitelných 489 více než druhý v pořadí. Na čele pomyslné prodejní tabulky automobilových importérů za prvních devět měsíců roku nyní Ford od jeho nejbližšího pronásledovatele dělí už 716 vozů. Modrý ovál je také jedinou značkou, která se za devět měsíců dostala v registracích přes hranici 10 000 vozů - a navíc také prolomila psychologickou hranici sedmiprocentního podílu na českém trhu, z něhož mu po prvních třech čtvrtletí roku 2007 patří už 7,1 procenta.

Nejprodávanějším Fordem v ČR je za prvních devět měsíců model Fusion, následovaný Fordem Focus a užitkovým Fordem Transit. Ve stejném pořadí tyto modely také okupují stupně vítězů nejvíce prodávaných dovážených vozů v ČR!

„Ford je teď v rámci českého trhu přesně tam, kam patří, totiž na prvním místě," komentoval výsledky generální ředitel FMC, s.r.o., Vladimír Vošický. „Z našeho trhu novými automobily nám zatím patří lehce přes sedm procent, ale náš střednědobý plán je dosáhnout podílu desetiprocentního, a tak před sebou máme ještě hodně práce," dodal.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků