Ford stvoří elektrickou verzi transitu společně s německými "pošťáky"

Chystaný elektromobil má dostat šasi z transitu a karosérii a elektrický pohon od společnosti StreetScooter. Tu vlastní Deutsche Post
Ford stvoří elektrickou verzi transitu společně s německými "pošťáky"

Ford nehodlá ztrácet energii konstrukcí elektrické dodávky ve vlastních vývojových centrech. Společnost se rozhodla pro společný projekt s německou společností StreetScooter, která je dceřinou firmou německého poštovního gigantu Deutsche Post.

Jak Ford informoval v tiskové zprávě, technický základ chystaného elektromobilu bude tvořit šasi vozu Ford Transit, do kterého bude vestavěn elektrický pohon od Streetscooteru a celé to bude zabaleno do karosérie od stejné firmy. Ta je na míru vytvořena podle požadavků Deutsche Post a DHL Paket.

"Pošťácký" elektromobil dorazil do Česka. Prozkoumali jsme ho

"Pošťácký" elektromobil dorazil do Česka. Prozkoumali jsme ho

První kusy mají být vyrobeny již během července a do konce roku má být vyrobeno 2500 exemplářů těchto dodávek střední velikosti. Sloužit budou v rozvážkové službě Deutsche Post.

Na nové výrobní lince se bude také montovat stávající model StreetScooter. Roční produkce této menší elektrické dodávky má brzy dosáhnout úrovně 20 tisíc kusů za rok. 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků