Ford spouští vlastní „značkový“ program prověřených ojetin

Ford spouští vlastní „značkový“ program prověřených ojetin

Ford rozšiřuje řady automobilek, které vedle nových vozů nabízejí u svých dealerů také ojetá auta v rámci značkového programu. Ten se u Fordu jmenuje Ford Garant. Spadat do něj budou ojetiny s jasnou historií, které mají najeto maximálně 120 000 km a nejsou starší pěti let. 

Zajímavostí je, že zákazník budce moci do 30 dnů od smlouvy odstoupit nebo vyměnit auto za jiné. Podrobnosti uvádí tisková zpráva Fordu:

Zobrazit tiskovou zprávu

Prověřené ojetiny nabízí u svých dealerů řada automobilek: skupina Volkswagen pod značkou Das Welt Auto, Peugeot v rámci programu Vyzkoušené vozy… Obvyklá je tato strategie rovněž u prémiových výrobců (BMW Premium Selection nebo Porsche Approved).

Pro dealery se jedná o výhodný způsob, jak „udat“ ojetiny, které u nich nechávají protiúčtem zákazníci nových vozů. Zájemci o ojetinu zase spatřují v nákupu prověřeného a zkontrolovaného auta přímo od dealera značky jistotu, za kterou jsou ochotni připlatit.

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Focus C-Max 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 114 958 km
Cena: 184 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků