Ford spouští vlastní „značkový“ program prověřených ojetin

Ford spouští vlastní „značkový“ program prověřených ojetin

Ford rozšiřuje řady automobilek, které vedle nových vozů nabízejí u svých dealerů také ojetá auta v rámci značkového programu. Ten se u Fordu jmenuje Ford Garant. Spadat do něj budou ojetiny s jasnou historií, které mají najeto maximálně 120 000 km a nejsou starší pěti let. 

Zajímavostí je, že zákazník budce moci do 30 dnů od smlouvy odstoupit nebo vyměnit auto za jiné. Podrobnosti uvádí tisková zpráva Fordu:

Zobrazit tiskovou zprávu

Prověřené ojetiny nabízí u svých dealerů řada automobilek: skupina Volkswagen pod značkou Das Welt Auto, Peugeot v rámci programu Vyzkoušené vozy… Obvyklá je tato strategie rovněž u prémiových výrobců (BMW Premium Selection nebo Porsche Approved).

Pro dealery se jedná o výhodný způsob, jak „udat“ ojetiny, které u nich nechávají protiúčtem zákazníci nových vozů. Zájemci o ojetinu zase spatřují v nákupu prověřeného a zkontrolovaného auta přímo od dealera značky jistotu, za kterou jsou ochotni připlatit.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků