Ford spouští vlastní „značkový“ program prověřených ojetin

Ford spouští vlastní „značkový“ program prověřených ojetin

Ford rozšiřuje řady automobilek, které vedle nových vozů nabízejí u svých dealerů také ojetá auta v rámci značkového programu. Ten se u Fordu jmenuje Ford Garant. Spadat do něj budou ojetiny s jasnou historií, které mají najeto maximálně 120 000 km a nejsou starší pěti let. 

Zajímavostí je, že zákazník budce moci do 30 dnů od smlouvy odstoupit nebo vyměnit auto za jiné. Podrobnosti uvádí tisková zpráva Fordu:

Zobrazit tiskovou zprávu

Prověřené ojetiny nabízí u svých dealerů řada automobilek: skupina Volkswagen pod značkou Das Welt Auto, Peugeot v rámci programu Vyzkoušené vozy… Obvyklá je tato strategie rovněž u prémiových výrobců (BMW Premium Selection nebo Porsche Approved).

Pro dealery se jedná o výhodný způsob, jak „udat“ ojetiny, které u nich nechávají protiúčtem zákazníci nových vozů. Zájemci o ojetinu zase spatřují v nákupu prověřeného a zkontrolovaného auta přímo od dealera značky jistotu, za kterou jsou ochotni připlatit.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků