Jestli spíš nepůjde o to aby se ta nepohodlná divize nedala snaze a levněji zrušit až padne, nevím které divizi Ford věří více jestli skutečně Ev nebo jen počítá s tím že ze spalovaku zkusí urvat co se ještě dá a pak tahle část vyhlásí bankrot a druhá část se k závazkům nebude znát. Přijde mi pravděpodobnější než vysvětlení Fordu. Zminene příklady ukazují že na to není třeba dvou firem.
Souhlasím s tím, že situaci s direktivní elektromobilitou musí ošéfovat ekonomicky. Teď neví, která technika bude budoucností fordu. Takže ta, která se neprosadí půjde do likvidace a značka FORD přežije, Jinak to asi nejde,
Zase hlupák věští.
:) trochu mě mrzí že jsou pořád diskuze kde jsme se minuli. Co se dá dělat, aspoň jsou mé nářky na to že ještě dost lidí neřeší kam se EU překotnou elektromobilitou řítí dokázány konkrétní personifikací. Děkuji za to
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.