Ford Sportka: malý ďáblík (megatest)

Fanda Fordu  |  25. 04. 2004 10:13

No musím říct, že to vypadá zajímavě, nenápadný a rychlý. Asi se stím i dobře parkuje, co? Jen ta spotřeba by mě děsila, skoro devět litrů z jedna šestky je moc.

Odpovědět  |   | 
xxl  |  25. 04. 2004 11:21

Mam na Kacko zaujimavu spomienku, pekne hori Mam susedu ktora je spolocnickou jednej nemenovanej reklamnej agentury, vlastnila Kacko a dva krat jej ho v noci podpalili. Hlavne druhy na pokus to bola krasna "vatra". Mozem Vam povedat ze ked teras niekde zaparkuje, tak v okruho 10.metrov nema odvahu nikto sa ani priblizit, nie to parkovat Skoda ze si uz teras kupila Nissan Micru.

P.S.: "Ako sa na sidlisku vravi, Kacko nas bavi"

Odpovědět  |   | 
Tag  |  25. 04. 2004 11:50

Ja mam takovej pocit ze 8V je zivejsi nez 16V - ten se musi vic tocit. Alespon takovy mam zkusenosti se Skodovackymi motory. Napriklad takova stara VW 1.6 55KW delala s Felicii psi kusy a nynejsi 1.4 55KW 16V je proti tomu lina jako prase...jinak auticko je pekny, ale do mesta, pro zenskou nebo na nakupy bych volil spis P 206 nebo novou Fiestu.

Odpovědět  |   | 
Maly Toldi  |  25. 04. 2004 11:52

Na http://www.auto.sk/clanok2078.htm su videa s neoficialnou reklamou na Sportka. Mierne brutalne

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  25. 04. 2004 12:00

Obě reklamy (holub i kočka) najdete v naší sekci Videa.

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  25. 04. 2004 11:56

Predni naprava tezko muze mit vetsi rozvor, maximalne tak rozchod.

SportKA vypada docela dobre, ale prijde mi zvlastni investovat do novych variant u 8 let stareho modelu. Kdyby to postavili na nove Fieste a dali do toho alespon 1.8 16v, bylo by to daleko zajimavejsi. A nemuselo by to byt ani o tolik drazsi - kdyby "novy" KA sdilel komponenty s novou fiestou, nemusel by ford vyrabet novou a straou fiestu (KA) zaroven, cimz by snizil naklady. A take by si to asi koupilo vice lidi - ja bych tedy do 8 let stareho auta penize asi nestrkal.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  25. 04. 2004 12:04

Jasně, je to rozchod; opraveno.

Odpovědět  |   | 
JardaBar  |  26. 04. 2004 00:18

Kdepak, sázení mě nikdy netáhlo :o).

Odpovědět  |   | 
Petr B.  |  29. 04. 2004 08:53

V recenzi je uvedeno, že se jedná o motor s osmi ventily, ale ve srovnávací tabulce je uveden jako 16V (válců/ventilů | 4/4).
Co je správně? Myslím si, že je to "osmiventil".

Petr B.

Odpovědět  |   | 
kritika  |  05. 05. 2004 20:06

to auto je podla mna uplne zufale, jak design (to je samozrejme individualna vec kazdeho) tak aj interier, ktory je u fordov stale rovnaky uz neskutocne dlhu dobu ... , plasty vyzeraju uplne lacno a aj vsetky ostatne materialy vo vnutri, a nato, ze sa to chvali prezyvkou SPORT by to mohlo trosku aj sport vyzerat a nie tak tam nizkoprofilove pneu a jeden spojylerik nad zadne okienko a tym je schluss. nehovoriac o cene ... ,

Odpovědět  |   | 
Neslovák  |  23. 07. 2004 10:41

Ubožáčku, Vaše Škoda 120 je pro Vás asi nepřekonatelná. Už jste jel v něčem jiném? Např. v Ka? Momochodem, kdy už u Vás na Slovensku začnete vyrábět něco vlastního na čtyřech kolech a ne jen montovat, co vymyslel někdo jiný?

Odpovědět  |   | 
aaa@bbb.ccc  |  07. 04. 2012 11:03

chudák, neví co, tak uráží

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

Volkswagen Grand California 680

Největší obytný Volkswagen měří na délku skoro sedm metrů, přitom ale jezdí jako klasická dodávka. Jeho schopnosti jsme vyrazili prověřit na Slovensko.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 70 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 56 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan