Ford Sportka: malý ďáblík (megatest)

Fanda Fordu  |  25. 04. 2004 10:13

No musím říct, že to vypadá zajímavě, nenápadný a rychlý. Asi se stím i dobře parkuje, co? Jen ta spotřeba by mě děsila, skoro devět litrů z jedna šestky je moc.

Odpovědět  |   | 
xxl  |  25. 04. 2004 11:21

Mam na Kacko zaujimavu spomienku, pekne hori Mam susedu ktora je spolocnickou jednej nemenovanej reklamnej agentury, vlastnila Kacko a dva krat jej ho v noci podpalili. Hlavne druhy na pokus to bola krasna "vatra". Mozem Vam povedat ze ked teras niekde zaparkuje, tak v okruho 10.metrov nema odvahu nikto sa ani priblizit, nie to parkovat Skoda ze si uz teras kupila Nissan Micru.

P.S.: "Ako sa na sidlisku vravi, Kacko nas bavi"

Odpovědět  |   | 
Tag  |  25. 04. 2004 11:50

Ja mam takovej pocit ze 8V je zivejsi nez 16V - ten se musi vic tocit. Alespon takovy mam zkusenosti se Skodovackymi motory. Napriklad takova stara VW 1.6 55KW delala s Felicii psi kusy a nynejsi 1.4 55KW 16V je proti tomu lina jako prase...jinak auticko je pekny, ale do mesta, pro zenskou nebo na nakupy bych volil spis P 206 nebo novou Fiestu.

Odpovědět  |   | 
Maly Toldi  |  25. 04. 2004 11:52

Na http://www.auto.sk/clanok2078.htm su videa s neoficialnou reklamou na Sportka. Mierne brutalne

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  25. 04. 2004 12:00

Obě reklamy (holub i kočka) najdete v naší sekci Videa.

Odpovědět  |   | 
Leonardo Cupranek  |  25. 04. 2004 11:56

Predni naprava tezko muze mit vetsi rozvor, maximalne tak rozchod.

SportKA vypada docela dobre, ale prijde mi zvlastni investovat do novych variant u 8 let stareho modelu. Kdyby to postavili na nove Fieste a dali do toho alespon 1.8 16v, bylo by to daleko zajimavejsi. A nemuselo by to byt ani o tolik drazsi - kdyby "novy" KA sdilel komponenty s novou fiestou, nemusel by ford vyrabet novou a straou fiestu (KA) zaroven, cimz by snizil naklady. A take by si to asi koupilo vice lidi - ja bych tedy do 8 let stareho auta penize asi nestrkal.

Odpovědět  |   | 
Petr Broža  |  25. 04. 2004 12:04

Jasně, je to rozchod; opraveno.

Odpovědět  |   | 
JardaBar  |  26. 04. 2004 00:18

Kdepak, sázení mě nikdy netáhlo :o).

Odpovědět  |   | 
Petr B.  |  29. 04. 2004 08:53

V recenzi je uvedeno, že se jedná o motor s osmi ventily, ale ve srovnávací tabulce je uveden jako 16V (válců/ventilů | 4/4).
Co je správně? Myslím si, že je to "osmiventil".

Petr B.

Odpovědět  |   | 
kritika  |  05. 05. 2004 20:06

to auto je podla mna uplne zufale, jak design (to je samozrejme individualna vec kazdeho) tak aj interier, ktory je u fordov stale rovnaky uz neskutocne dlhu dobu ... , plasty vyzeraju uplne lacno a aj vsetky ostatne materialy vo vnutri, a nato, ze sa to chvali prezyvkou SPORT by to mohlo trosku aj sport vyzerat a nie tak tam nizkoprofilove pneu a jeden spojylerik nad zadne okienko a tym je schluss. nehovoriac o cene ... ,

Odpovědět  |   | 
Neslovák  |  23. 07. 2004 10:41

Ubožáčku, Vaše Škoda 120 je pro Vás asi nepřekonatelná. Už jste jel v něčem jiném? Např. v Ka? Momochodem, kdy už u Vás na Slovensku začnete vyrábět něco vlastního na čtyřech kolech a ne jen montovat, co vymyslel někdo jiný?

Odpovědět  |   | 
aaa@bbb.ccc  |  07. 04. 2012 11:03

chudák, neví co, tak uráží

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A