Ford Sollers zahájil výrobu ve třetím montážním závodě; z linky v ruském Tatarstánu začal vyjíždět Ford EcoSport

Ford Sollers zahájil výrobu ve třetím montážním závodě; z linky v ruském Tatarstánu začal vyjíždět Ford EcoSport

Ford Sollers, společný podnik Ford Motor Company a JSC Sollers v Rusku, dnes oficiálně spustil výrobu v modernizovaném závodě u města Naberežnyje Čelny v Tatarstánu.

Druhá montovna Ford Sollers v Tatarstánu a třetí v Rusku bude mít roční kapacitu až 115 000 automobilů. Pracovat v ní má 1 500 lidí. Jako první se zde začíná vyrábět subkompaktní SUV Ford EcoSport ve verzi přizpůsobené potřebám ruských zákazníků. Příští rok přibude také pětidveřová Fiesta.

„S hrdostí oznamujeme zahájení výroby Fordu EcoSport ve třetím montážním závodě Ford Sollers,“ řekl Ted Cannis, prezident a generální ředitel Ford Sollers. „EcoSport úspěšně rozšíří ruskou nabídku Fordu a upevní pozici značky v rychle rostoucím segmentu SUV a crossoverů.“

Od roku 2015 bude Ford Sollers vyrábět v Rusku již 11 různých modelů. Aktuální program zahrnuje kompletní řadu SUV od velkého Exploreru přes Edge a Kugu až po kompaktní EcoSport, stejně jako lehké užitkové vozy i celosvětově populární modely Focus a Mondeo.

V srpnu Ford Sollers oznámil, že během následujících 14 měsíců uvede na trh šest nových modelů včetně tří novinek v segmentech, ve kterých značka Ford zatím není na ruském trhu zastoupena. Od roku 2015 bude Ford Sollers navíc v Tatarstánu vyrábět i motory.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků