Ford Sollers zahájil výrobu ve třetím montážním závodě; z linky v ruském Tatarstánu začal vyjíždět Ford EcoSport

Ford Sollers zahájil výrobu ve třetím montážním závodě; z linky v ruském Tatarstánu začal vyjíždět Ford EcoSport

Ford Sollers, společný podnik Ford Motor Company a JSC Sollers v Rusku, dnes oficiálně spustil výrobu v modernizovaném závodě u města Naberežnyje Čelny v Tatarstánu.

Druhá montovna Ford Sollers v Tatarstánu a třetí v Rusku bude mít roční kapacitu až 115 000 automobilů. Pracovat v ní má 1 500 lidí. Jako první se zde začíná vyrábět subkompaktní SUV Ford EcoSport ve verzi přizpůsobené potřebám ruských zákazníků. Příští rok přibude také pětidveřová Fiesta.

„S hrdostí oznamujeme zahájení výroby Fordu EcoSport ve třetím montážním závodě Ford Sollers,“ řekl Ted Cannis, prezident a generální ředitel Ford Sollers. „EcoSport úspěšně rozšíří ruskou nabídku Fordu a upevní pozici značky v rychle rostoucím segmentu SUV a crossoverů.“

Od roku 2015 bude Ford Sollers vyrábět v Rusku již 11 různých modelů. Aktuální program zahrnuje kompletní řadu SUV od velkého Exploreru přes Edge a Kugu až po kompaktní EcoSport, stejně jako lehké užitkové vozy i celosvětově populární modely Focus a Mondeo.

V srpnu Ford Sollers oznámil, že během následujících 14 měsíců uvede na trh šest nových modelů včetně tří novinek v segmentech, ve kterých značka Ford zatím není na ruském trhu zastoupena. Od roku 2015 bude Ford Sollers navíc v Tatarstánu vyrábět i motory.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků