zajímavé, že první modely se ukazovaly jako auta, která projedou kde co, kdežto ty nové se v reklamách ukazují jen jako nablejskaný psí kulky
Výhoda Transitu spočívala léta v tom, že to byl ve standardu zadní náhon s motorem vpředu. Konkurenční dodávky podobné velikosti měli buď přední náhon nebo zadní náhon s motorem vzadu pod podlahou (což zmenšovalo prostor pro náklad), případně byl dodáván zadní náhon s motorem vpředu, ale za příplatek. U Transita jako u jediného jste tohle dostali už v základním provedení, proto byl tak populární. Díky zadnímu náhonu a motoru vpředu vyjel všude a prostor pro náklad byl velký.Teď když z toho Ford udělal v základu "předohrab" je to už jen další dodávka na seznamu. Současný Transit nemá čím přilákat zákazníky, kteří mu v dávných dobách odpouštěli i mizerné zámky zadních dveří, které šlo překonat obyčejným šroubovákem (to jde mimochodem stále). Ostatní výrobci už vám prostě dnes nabídnou za podobné peníze totéž, ale není to tím, že by se kvalita konkurenčních dodávek tak zlepšila, je to prostě jen tím, že Transit tolik spadnul.
Řekl bych že první http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Ford_transit_... ... http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Ice_Cream_Tru... ... a druhá generacehttp://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:KTW_4_breit.jpg... http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Ford_transit_... ... byli nejzajímavější.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.