Ford si chce patentovat vyhřívání bezpečnostních pásů. Ocenili byste to?

...  |  11. 12. 2018 13:29

ocenil bych vyhřívané páčky pod volantem, případně vyhřívané vičko nádobky na brzdovou kapalinu

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:52

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 12. 2018 14:15

i negativní reklama je reklama .)

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 12. 2018 14:53

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 12. 2018 13:30

Tak fajn, ale co budeme dělat s tou hromadou spotřebičů v autě jakmile budeme jezdit jenom na elektriku. To abychom nabíjeli každých 20 km, nebo v kufru vozili diesel agregát.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:52

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 15:46

Jsem pako a vydávám se v diskuzích za druhé a myslím si, že jsem originální. Co jiného byste ode mne čekali. Snažím se udělat Škodovce medvědí službu a proto o ní budu psát tady všude až do zhnusení této značky úplně všem, i škodafanatikům tak, že se budou za tuto prostřelenou slepici stydět i v osamění na záchodku.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 12. 2018 15:59

Tak nejdříve vyhoď kapesník, nasaď si trenky, umyj si ruce a pak můžeš zase něco napsat.

Odpovědět  |   | 
vice versa  |  11. 12. 2018 13:48

Zajímavější by bylo chlazení pásů. Když na takový tmavý bezpečnostní pás svítí v létě slunce přes čelní/boční sklo, které ho výrazně ohřívá, tak je to docela nepříjemné. Zkrátka nejlepší by byl klimatizovaný pás. Tuhle myšlenku si ovšem (narozdíl od Fordu) nedám patentovat, ale dávám ji k dispozici ve prospěch lidstva zcela bezplatně. Která značka by asi takový nápad mohla realizovat jako první?

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  11. 12. 2018 18:30

Rolls Royce?

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  11. 12. 2018 14:50

Odpověď na dotaz v titulku : Já bych naopak velmi ocenil výrazný úbytek všech možných elektro-ku*vítek, mezi něž řadím i tento nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 12. 2018 15:59

Naprostý souhlas, a navíc ještě perly typu poškození vytápění pásu vyhodnocené jako závažná bezpečnostní závada a pád vozu do nouzáku.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 12. 2018 18:43

Proč by se měl vůz po závadě vyhřívaní bezp. pásu přepnout do nouzového režimu? To je ale hloupost, že?

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  11. 12. 2018 18:51

Někdy je lepší mlčet....

Odpovědět  |   | 
Jim  |  11. 12. 2018 16:52

Co takhle vyhřívané pedály? Mohli bychom jezdit bosí i v zimě.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 08:33

Vzápětí si patentujou vyhřívanej anální kolík do Mustangů, když teda vyhráli to gay auto roku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

dnes | AutoRevue.cz | 3 příspěvky
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A