Ford si chce patentovat vyhřívání bezpečnostních pásů. Ocenili byste to?

...  |  11. 12. 2018 13:29

ocenil bych vyhřívané páčky pod volantem, případně vyhřívané vičko nádobky na brzdovou kapalinu

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:52

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
...  |  11. 12. 2018 14:15

i negativní reklama je reklama .)

Odpovědět  |   | 
LOL  |  11. 12. 2018 14:53

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 12. 2018 13:30

Tak fajn, ale co budeme dělat s tou hromadou spotřebičů v autě jakmile budeme jezdit jenom na elektriku. To abychom nabíjeli každých 20 km, nebo v kufru vozili diesel agregát.

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 13:52

Je vidět, jak moc je Skoda dobrá a jak jde správnou cestou. Čím víc je tady od některých zapšklých jedinců napliváno, tím víc to její dobře rozjetou cestu nahoru dokazuje. K tomu celosvětový růst prodejů, paráda. Můžete tady na značku Škoda plivat jak divý, vztekat se do ruda, posmívat se a stejně je vám to k ničemu. Škoda roste, Škoda jede, Škoda posiluje. Simply Clever

Odpovědět  |   | 
Bureš  |  11. 12. 2018 15:46

Jsem pako a vydávám se v diskuzích za druhé a myslím si, že jsem originální. Co jiného byste ode mne čekali. Snažím se udělat Škodovce medvědí službu a proto o ní budu psát tady všude až do zhnusení této značky úplně všem, i škodafanatikům tak, že se budou za tuto prostřelenou slepici stydět i v osamění na záchodku.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  11. 12. 2018 15:59

Tak nejdříve vyhoď kapesník, nasaď si trenky, umyj si ruce a pak můžeš zase něco napsat.

Odpovědět  |   | 
vice versa  |  11. 12. 2018 13:48

Zajímavější by bylo chlazení pásů. Když na takový tmavý bezpečnostní pás svítí v létě slunce přes čelní/boční sklo, které ho výrazně ohřívá, tak je to docela nepříjemné. Zkrátka nejlepší by byl klimatizovaný pás. Tuhle myšlenku si ovšem (narozdíl od Fordu) nedám patentovat, ale dávám ji k dispozici ve prospěch lidstva zcela bezplatně. Která značka by asi takový nápad mohla realizovat jako první?

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  11. 12. 2018 18:30

Rolls Royce?

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  11. 12. 2018 14:50

Odpověď na dotaz v titulku : Já bych naopak velmi ocenil výrazný úbytek všech možných elektro-ku*vítek, mezi něž řadím i tento nesmysl.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  11. 12. 2018 15:59

Naprostý souhlas, a navíc ještě perly typu poškození vytápění pásu vyhodnocené jako závažná bezpečnostní závada a pád vozu do nouzáku.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  11. 12. 2018 18:43

Proč by se měl vůz po závadě vyhřívaní bezp. pásu přepnout do nouzového režimu? To je ale hloupost, že?

Odpovědět  |   | 
moje jméno  |  11. 12. 2018 18:51

Někdy je lepší mlčet....

Odpovědět  |   | 
Jim  |  11. 12. 2018 16:52

Co takhle vyhřívané pedály? Mohli bychom jezdit bosí i v zimě.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 12. 2018 08:33

Vzápětí si patentujou vyhřívanej anální kolík do Mustangů, když teda vyhráli to gay auto roku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 45 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A