Ford si bude vybírat, komu prodá nový supersport GT

Ford si bude vybírat, komu prodá nový supersport GT

Většinou se při příchodu nějakého nového modelu na trh píše, že daná automobilka začala přijímat objednávky. Ne tak tomu ale je u Fordu a jeho nového supersportovního GT. V tomto případě si totiž můžete podat pouze žádost. 

Ford GT se vrací s turbem a automatem. Od příštího roku bude závodit

Ford GT se vrací s turbem a automatem. Od příštího roku bude závodit

Ano, tato skutečnost znamená, že si automobilka vybere, komu své GT prodá. Jak přesně takový proces výběru vypadá, to tisková zpráva neuvádí. Pouze nás informuje o tom, že můžete svou žádost podat na stránkách FordGT.com a že jsou vítané žádosti všech zájemců. 

Závodní Ford GT se také ukázal v Le Mans. Příští rok tu bude startovat

Závodní Ford GT se také ukázal v Le Mans. Příští rok tu bude startovat

Na podání žádostí máte čas do dvanáctého května, kdy bude systém uzavřen. Stane se tak přesně jednu minutu před polednem. V tomto prvním kole se „hraje“ o pět stovek automobilů, přičemž během jednoho roku Ford vyrobí pouze 250 kusů. 

Vybraní zákazníci budou kontaktováni službou Ford GT Concierge Service, která pak pomůže s objednávkou, předáním i s poprodejními službami. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků