Ford Shelby GT350 H: silnější Mustang jen v půjčovnách

Na právě probíhajícím autosalonu v New Yorku představila automobilka Ford speciální limitovanou edici Mustangu GT. Představení verze GT350 H se konalo při příležitosti čtyřicátého výročí spolupráce Carrola Shelbyho a autopůjčovny Hertz.
Ford Shelby GT350 H: silnější Mustang jen v půjčovnách

Silnější sériová verze Mustangu GT má pod kapotou atmosferický osmiválec o objemu 4,6 l s výkonem 221 kW (300 k) a točivým momentem 427 Nm. Ford Racing Performance Group přidal limitované sérii čítající 500 vozů tuningový paket Power Pack FR1, který výkon zvedne o 18 kW (25 k) a maximální točivý moment o 16 Nm.

Ford Shelby GT350 H vznikl k 40. výročí  slavného modelu Shelby/Hertz GT350H. Vůz bude mít tradiční černé lakování se dvěma zlatými pruhy a projet se v něm budou moci pouze zákazníci autopůjčoven Hertz např. v v Arizoně, Kalifornii, Coloradu, Floridě, Hawaii, Massachusetts, Nevadě, Oregonu nebo Washingtonu. Ford, Shelby a Hertz chtějí svým zákazníkům nabídnout možnost řídit výjimečný automobil.

Tip: Stáhněte si plakáty Fordu Shelby GT350 H.


Ford Shelby GT350 H

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků