Ford se vrátí k pohonu zadních kol, ale jen v USA a Austrálii

Automobilka Ford bude v brzké budoucnosti vyvíjet novou platformu pro budoucí modely střední a vyšší střední kategorie. Výkon z motoru bude přenášen na kola zadní nápravy a podvozek bude vycházet ze současného Fordu Falcon, který je oblíbený zejména u „protinožců“. Nová platforma přispěje i k výrazné redukci hmotnosti, čímž by automobilka mohla získat náskok před vozidly vyráběnými koncernem GM.

Novinkou je i to, že vývoj a výroba se kvůli slábnoucímu dolaru přesune z Austrálie zpět do USA a to konkrétně do města Dearborn v Michiganu. Nových Fordů s pohonem zadních kol se u nás zřejmě nedočkáme a za klíčové odbytiště je označena Austrálie a USA.
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků