Ford se připojil do klubu pětiletých záruk. Nejdříve ale zdražoval

Nové záruční lhůty automobilky s modrým oválem v logu jsou omezeny 120.000 najetými kilometry, v případě velkých užitkových modelů pak 200.000.
Ford se připojil do klubu pětiletých záruk. Nejdříve ale zdražoval

Tuzemské zastoupení Fordu se rozhodlo od prosince zavést pětiletou záruku pro všechny své osobní i užitkové modely, které jeho dealeři v Česku nabízejí.

Tuto výhodu budou moci využívat zákazníci, kteří si nové auto objednali 1. prosince a všichni následující. Nemusí za ni přitom nic připlácet. Ford informoval, že jeho záruka pokrývá všechny důležité díly od motoru a převodovky, přes řízení, nápravy, airbagy, klimatizaci či brzdy. "Samozřejmě se však nevztahuje na destičky či kotouče," upřesnil mluvčí značky Martin Linhart.

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Majitelé osobních aut budou moci záruku uplatňovat buď do uplynutí pětileté lhůty nebo do té doby, než se svým vozem najedou 120.000 kilometrů. To se týká i malých užitkových vozů Courier a Connect. Naopak pro větší dodávky je kilometrový nájezd prodloužen až k hranici 200.000.

Radost z tohoto počinu však zákazníkům Fordu může poněkud zkalit fakt, že před zavedením nové záruční lhůty došlo ke zdražení. "Jedná se však jen o malé zdražení, v řádu jednotek procent," uvádí se ve vydané tiskové zprávě.

Pětiletá záruka začíná být v České republice téměř standardem. Nabízí ji například Hyundai, Peugeot, u některých modelů také Citroën. Kia pak má dokonce sedmiletou garanci.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků