Ford se připojil do klubu pětiletých záruk. Nejdříve ale zdražoval

Nové záruční lhůty automobilky s modrým oválem v logu jsou omezeny 120.000 najetými kilometry, v případě velkých užitkových modelů pak 200.000.
Ford se připojil do klubu pětiletých záruk. Nejdříve ale zdražoval

Tuzemské zastoupení Fordu se rozhodlo od prosince zavést pětiletou záruku pro všechny své osobní i užitkové modely, které jeho dealeři v Česku nabízejí.

Tuto výhodu budou moci využívat zákazníci, kteří si nové auto objednali 1. prosince a všichni následující. Nemusí za ni přitom nic připlácet. Ford informoval, že jeho záruka pokrývá všechny důležité díly od motoru a převodovky, přes řízení, nápravy, airbagy, klimatizaci či brzdy. "Samozřejmě se však nevztahuje na destičky či kotouče," upřesnil mluvčí značky Martin Linhart.

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Majitelé osobních aut budou moci záruku uplatňovat buď do uplynutí pětileté lhůty nebo do té doby, než se svým vozem najedou 120.000 kilometrů. To se týká i malých užitkových vozů Courier a Connect. Naopak pro větší dodávky je kilometrový nájezd prodloužen až k hranici 200.000.

Radost z tohoto počinu však zákazníkům Fordu může poněkud zkalit fakt, že před zavedením nové záruční lhůty došlo ke zdražení. "Jedná se však jen o malé zdražení, v řádu jednotek procent," uvádí se ve vydané tiskové zprávě.

Pětiletá záruka začíná být v České republice téměř standardem. Nabízí ji například Hyundai, Peugeot, u některých modelů také Citroën. Kia pak má dokonce sedmiletou garanci.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků