Ford se připojil do klubu pětiletých záruk. Nejdříve ale zdražoval

Nové záruční lhůty automobilky s modrým oválem v logu jsou omezeny 120.000 najetými kilometry, v případě velkých užitkových modelů pak 200.000.
Ford se připojil do klubu pětiletých záruk. Nejdříve ale zdražoval

Tuzemské zastoupení Fordu se rozhodlo od prosince zavést pětiletou záruku pro všechny své osobní i užitkové modely, které jeho dealeři v Česku nabízejí.

Tuto výhodu budou moci využívat zákazníci, kteří si nové auto objednali 1. prosince a všichni následující. Nemusí za ni přitom nic připlácet. Ford informoval, že jeho záruka pokrývá všechny důležité díly od motoru a převodovky, přes řízení, nápravy, airbagy, klimatizaci či brzdy. "Samozřejmě se však nevztahuje na destičky či kotouče," upřesnil mluvčí značky Martin Linhart.

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Majitelé osobních aut budou moci záruku uplatňovat buď do uplynutí pětileté lhůty nebo do té doby, než se svým vozem najedou 120.000 kilometrů. To se týká i malých užitkových vozů Courier a Connect. Naopak pro větší dodávky je kilometrový nájezd prodloužen až k hranici 200.000.

Radost z tohoto počinu však zákazníkům Fordu může poněkud zkalit fakt, že před zavedením nové záruční lhůty došlo ke zdražení. "Jedná se však jen o malé zdražení, v řádu jednotek procent," uvádí se ve vydané tiskové zprávě.

Pětiletá záruka začíná být v České republice téměř standardem. Nabízí ji například Hyundai, Peugeot, u některých modelů také Citroën. Kia pak má dokonce sedmiletou garanci.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků