Ford se připojil do klubu pětiletých záruk. Nejdříve ale zdražoval

Nové záruční lhůty automobilky s modrým oválem v logu jsou omezeny 120.000 najetými kilometry, v případě velkých užitkových modelů pak 200.000.
Ford se připojil do klubu pětiletých záruk. Nejdříve ale zdražoval

Tuzemské zastoupení Fordu se rozhodlo od prosince zavést pětiletou záruku pro všechny své osobní i užitkové modely, které jeho dealeři v Česku nabízejí.

Tuto výhodu budou moci využívat zákazníci, kteří si nové auto objednali 1. prosince a všichni následující. Nemusí za ni přitom nic připlácet. Ford informoval, že jeho záruka pokrývá všechny důležité díly od motoru a převodovky, přes řízení, nápravy, airbagy, klimatizaci či brzdy. "Samozřejmě se však nevztahuje na destičky či kotouče," upřesnil mluvčí značky Martin Linhart.

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Majitelé osobních aut budou moci záruku uplatňovat buď do uplynutí pětileté lhůty nebo do té doby, než se svým vozem najedou 120.000 kilometrů. To se týká i malých užitkových vozů Courier a Connect. Naopak pro větší dodávky je kilometrový nájezd prodloužen až k hranici 200.000.

Radost z tohoto počinu však zákazníkům Fordu může poněkud zkalit fakt, že před zavedením nové záruční lhůty došlo ke zdražení. "Jedná se však jen o malé zdražení, v řádu jednotek procent," uvádí se ve vydané tiskové zprávě.

Pětiletá záruka začíná být v České republice téměř standardem. Nabízí ji například Hyundai, Peugeot, u některých modelů také Citroën. Kia pak má dokonce sedmiletou garanci.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků