Ford se chce svézt na módní vlně. Soustředí se na SUV a pick-upy

Ford směřuje svůj vývoj od klasických tříd stále více k vozům SUV, potvrdil to šéf automobilky Mark Fields. Činí tak z přání a preferencí svých zákazníků.
Ford se chce svézt na módní vlně. Soustředí se na SUV a pick-upy

Podle Fieldse musí přestat Ford přemýšlet, jak zaujmout zákazníky svými klasickými vozy. Místo toho je potřeba jim jít naproti. „Budeme se soustředit na segmenty, kam migrují zákazníci klasických tříd. Ať už to jsou SUV nebo pick-upy, už teď je děláme dobře,“ naznačil Fields směřování značky. Na druhou stranu si však Fields pro svá vyjádření nechává otevřená zadní vrátka. Přiznává, že není jednoduché některé tradiční modely přestat vyrábět: „Nikdy nevíte, kam se otočí vnímání zákazníků či nejrůznější předpisy. Musíme mít stále širokou paletu modelů.“

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

Ford a Jaguar testují novinku. Bude stání na červenou navždy minulostí?

Šéf modrého oválu také potvrdil výrobu modelu Bronco a nového Rangeru v továrně v Michiganu. Únik této informace způsobila slovní přestřelka Fordu s americkým kandidátem na prezidenta Donalda Trumpa. Ten se rozčiloval nad opačnou tendencí, kterou Fields také potvrdil. Přesun výroby malých vozů do Mexika je plánován na rok 2018.

Vyjádření Fordu je o to zajímavější, že značka s modrým oválem ve znaku rozhodně není tou, která by trend SUV a pick-upů ignorovala. Vždyť na domácím trhu se svou řadou pick-upů F-series dominuje a atakuje i přední příčky žebříčku světového. Na českém trhu má zákazník v tomto segmentu na výběr z vozů jako Kuga, Edge či Ranger. Za oceánem to je, krom řady F, navíc krabicovitý Flex, Explorer a největší Expedition.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků