moc krasne auticko, prostorne, velke tak akorat. To se jim zase neco povedlo
Az na to, ze S-MAX exterierom je veeeelmi podobny Subaru Tribeca...
chlape ty si naprosto napitý....podívej se na obrázek tribeci na s-max, tribeca, s-max, tribeca.....a pak neco takového kvákni, voe!!!
... ale ta paleta motorů nic moc. Tři kousky kolem 100kW a pak najednou 162? Chtělo by to něco mezi, v benzínu i naftě.
To je vec nazoru
Nevim nevim, chtělo by to větší rozptyl. Stovka za 8 a za 12 je sakra rozdíl, a mezi tím nic není. Ale hlavní úkol -- plynulou rodinnou jízdu -- zvládnou všechny, to jo ...
Přesně tak, je to hrozná škoda, protože přesně absence dieslu typu 2,7 HDI nebo 2,7 TDI ani nemluve o 3,0 TDI, 320 CDI apod je to, co týhle káře chybí. Je to škoda, protože co jsem se zatím dočetl, jsme zamilovanej a je to přesně to, po čem bych v současný situaci šáhnul,ALE... tohle je dost zásadní a už zase kompromis, že to kurva ten FORD nedotáhne.
Neboj, vsechno bude, neco az za pul roku, ale bude ;) Jak benzin, tak diesel....
Zase nějaký kočkopes FORD neumí nic pouze plácá stejné tvary je to další hnus jedině ho zvolit AUTO ROKU to se Vám povedlo.
DesignNový model S-MAX je prvním produkčním modelem automobilky Ford, který vznikl podle nového konceptu tzv. kinetického designu, který veřejnosti poprvé představila studie na autosalonu IAA v září 2005 ve Frankfurtu nad Mohanem.Design nového modelu S-MAX je charakteristický výrazně zešikmenou přední částí s dynamicky stylizovanými světlomety. Světla do mlhy jsou umístěna vysoko v předním nárazníku, což vozu propůjčuje sportovní vzhled. Horní masku chladiče doplňuje pod místem pro registrační značku užší nasávací otvor ve tvaru obráceného lichoběžníku – to je typický designový prvek automobilky Ford, který jejím vozům dává nádech zdravé sportovní agresivity.K osobitému vzhledu modelu S-MAX přispívají i žebrovité otvory v bocích předního nárazníku přivádějící chladný vzduch k brzdám předních kol. Atletický profil nového Fordu S-MAX jasně napovídá, co Ford chápe pod pojmem „kinetický design“: Nízká střecha a velké šikmé čelní sklo, které ve velmi malém úhlu navazuje na kapotu motoru, vyklenuté lemy podběhů kol, ostře ohraničené zadní okno – to vše avizuje dynamičnost nového modelu. Na přání dodávaná panoramatická střecha přivádí do interiéru spoustu světla. http://www.autoin.cz/
co jsou zac ty dve osamocene predni svetla, co vypadaji jako bradavice pod nosem? jestli to jsou mlhovky, tak to neni zrovna moc hezke umisteni... ale pokud by se jednalo o svetlomety pro denni sviceni, tak to by byla jiste vitana vec...
Zrejme mlhovky, i kdyz pro nekoho budou urcite i na denni sviceni
Uz se vi na jakem podvozku je to postavene ? Vzhledem k velikosti to bude stejne jako Galaxy ? Pochybuji ze na focusu..No zacina na 730, to bude cena s rozumnejsi vybavou pres mega :(Martin
Někde jsem
Nový Ford S-MAX má podvozek naladěný tak, aby umožňoval i sportovní jízdu při vysokém cestovním komfortu. V porovnání s modelem Galaxy má S-MAX o něco níže položené těžiště, specificky naladěné tlumiče pérování a pružiny. Zdvih závěsů necelých 200 mm zaručuje výborné jízdní vlastnosti i při sportovním stylu jízdy. Ještě více požitku nejnáročnějším řidičům nabízí na přání dodávané aktivní závěsy kol IVDC s tlumiči s proměnnými charakteristikami útlumu CCD (Continuously Controlled Damping). http://www.autoin.cz/Mezi nové bezpečnostní prvky modelů S-MAX patří i adaptivní tempomat ACC (Adaptive Cruise Control). Systém ACC využívá radarovou kontrolu odstupu od ostatních vozidel. Ford v modelu S-MAX uvádí také nový systém aktivních závěsů kol IVDC (Interactive Vehicle Dynamics Control), který integruje:- tlumiče pérování s průběžnou změnou charakteristiky tlumení CCD (Continuously Controlled Damping), které na všech površích zlepšují jízdní vlastnosti a zvyšují cestovní komfort. Tlumiče CCD jsou propojeny se stabilizačním systémem ESP - zařízení pro rozjezdy do kopce HL (Hill-Launch-Assist), které řidiči dovoluje uvolnit pedál brzdy a přešlápnout nohou na pedál plynu aniž by vůz začal couvat - nový systém monitorování tlaku vzduchu v pneumatikách TPMS (Tyre Pressure Monitoring System)
Někde j
Pokud jde o výbavu, koukal jsem na netu na press release a v základu je mj. kolenní airbag, klima, CD, prostě to co už dnes považujeme za "nutnost". Je jasný, že až tam přihodím diesel, parkovací čidla, xenony a pár blbostí, budu cca o 200k výš, následně ukecám slevu minimálně 50k a výsledná suma je ještě přijatelná, horní hranici mám cca. 900k. Předpokládám, že 17'' budou v základu, s menšíma kolama, by to asi vypadalo prapodivně.
Nekde jsem cetl, ze na podvozku noveho Mondea.
Ta cena nevypadá zle, zvlášť, když výbava v základu nebude špatná. Je to sice poměrně dlouhá jachta, čekal jsem něco kolem 4,60, ale aspoň tam krom kočáru nacpu i psa s boudou. Jsem zvědavý na barvy, ve Photoshopu jsem zkoušel různé škály, a musím říct, že skvěle vypadá bílá a samosebou černá, ale uvidíme co nabídne český importér.
No tak tohle vypadá mnohem lépe než Galaxy!...ty průduchy na nárazníku a za blatníkem:)!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.