Ford S-MAX Magic: okouzlující provedení?

Marketingové oddělení Fordu si pro celou Evropu přichystalo akční verzi modelu S-MAX s přídomkem Magic, přičemž k dispozici budou hned dvě verze tohoto „zázraku“ - White Magic a Silver Magic, které se však odlišují pouze lakem karoserie. U Fordu přitom není toto označení žádnou novinkou, v minulosti se třeba dostalo na modely Fiesta, Focus a Focus CC, vraťme se ale zpět k S-MAXu.

Obě verze jsou výjimečné stylingovými doplňky, od předního spoileru až po boční ozdobné lišty, 18-ti palcová litá kola a chromové koncovky výfuku. Tento rodinný model zaujme i svým elegantním interiérem čalouněným perforovanou kůží a ozdoben různými doplňky. Na své si přijdou hudební nadšenci, které jistě ocení kvalitnější audio systém.
S-MAX Magic bude k dispozici s dvojicí zážehových agregátů a jednoho dieselu. Zatímco „benzíny“ jsou zastoupeny atmosférickým 2,3l čtyřválcem a přeplňovaným 2,5l pětiválcem s výkonem 161 kW/220 koní, vznětové agregáty zastupuje pouze 2,2 litrový čtyřválec s výkonem 128 kW/175 koní. V Německu začínají ceny této limitované edice od 36 100 eur (zhruba 1 015 000 Kč).
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Ford S-MAX White Magic

bazar

Ford Focus C-Max 1,8
Rok výroby: 2008
Stav: 151 537 km
Cena: 100 000 Kč
Ford Transit 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 46 069 km
Cena: 270 000 Kč
Ford Kuga 2
Rok výroby: 2009
Stav: 163 746 km
Cena: 250 000 Kč
Ford Transit 2,4
Rok výroby: 2008
Stav: 206 384 km
Cena: 129 000 Kč
Ford Focus C-Max 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 114 958 km
Cena: 184 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2017
Stav: 2 705 km
Cena: 700 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků