Je to, jak jsem psal. K prevrtani, 1.6 ma vrtani/zdvih 75x88, 2.0 ma 85x88, 2.2 ma 85x96. A je to urcite spolecny vyvoj, ford ma vlastni 2.2, ale ten ma jedno turbo a max vykon v 3500 otackach.
Myslim ze takyto motor by sa hodil aj do Mondea (mozno aj do Focusu, hoci na ten by bol uz asi prilis tazky). Kazdopadne som zvedavy, s akymi motormi vynovene mondeo na buduci rok pride...
bohuzel, zatim se neobevila zminka, ze by nove mondeo melo mit vubec nejaky sestivalec... a i moznost zvoleni AWD by se k nemu docela hodila... :-?
bude i v novem Mondeu a 4x4 uvidime, protoye |Mondeo je stejna platforma jako Volvo S80 a to jak vime 4x4 ma. jinak k te hmotnosti je te motor udelany z 2,0TDCi jen prevrtanim takze hmotnost neni problem
Myslim ze nemas pravdu. Uz teraz ma Mondelo 2.0TDCi (85 a 96kW) aj 2.2TDCi (114kW) motory, ale ten 2.2 urcite nevznikol len prevrtanim. Pokial ide o hmotnost, to nebude problem pre Mondeo (to sucasne ma tak ci tak >1400kg), ale vravel som ze asi by bol problem uz pre Focus. Pren je uz ten 2-litrovy diesel tazky, a na prednej napraveho ho uz dost citit...
Jestli motor primo prevrtali ... nevim, ale pochazi ze stejneho vyvoje, 1.6, 2.0, 2.2 diesly (pak taky 2.7 a 3.6, ale to je jina trida :-) ). Divil bych se, kdyby pri vyvoji nevychazeli z predchozich zkusenosti.Ale neni to jedno? Hlavni je tam to biturbo. Takze je mi jedno, jaky je blok motoru (urcite nebude spatny), ale ty 2 turba, to je pohodovka. Bral bych vsemi deseti (dvaceti).
jo a to single turbo (1.6-66 a 80kW, 2.0 a 2.2L) i to biturbo 2.2L je nase dilo (Honeywell Turbo Technologies)
Tym som si zrovna nie isty, lebo aj samotny Ford ma v tom znaceni tak trochu "gulas". Niektore motory (tusim 1.6 a 2.0 co idu do Focusa) su z vyvoja Ford/Peugeot/Mazda, ale Ford ma aj svoj vlastny 2.0 motor (v Mondeu) a ten 2.2 neviem co je zac. Ale kazdopadne nove mondeo s tymto bi-turbom by som tiez bral... :-)
fakt blok motoru je stejny jestli ho prevrtali nebo maji jinou kliku si nejsem jisty jen vim ze je to stejny motor a na stavajicim 2.2 114kW je upravene turbo aby tocilo az 220 tis otacek 2.0 ma turbo asi jen do 180tis otacek. Tohleto je motor vyvinuty spolecne s PSA a jak psal nekdo nade mnou pouzivaji se tyto spolecne motory jak v PSA tak FORD, Volvo, Land Rover, Mazda.Stary 2.0 96kW byl Fordovsky ale novy 2.0l 100kW uz je zase vysledek spoluprace s PSA, ono v podstate do objemu 2.4L je to vse vyvijene v PSA a 2.4l a vyse je to vyvijene ve Fordu. takze 2.7V6, 3.6V8 a 4.4V8 to uz je Ford jo vlastne jeste 2.4L pro Tranzit
Teto motoru bude take v Focusi a Mondeu ST TDCi
To je PSA motor co se montuje do 407 a 607 a myslim ze budou mit standrdni Fordackou funkci overboost coz posune kroutak z 370Nm na 400Nm
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.