Ford S-Max je větší než Mondeo, mrštnější než Galaxy: sportovně laděné MPV od Fordu se prosadilo jako oblíbená volba tatínků, které baví řídit. Evropské auto roku 2007. Automobilka přemýšlí o ukončení výroby Fordu S-Max.
Technické údaje • Test Ford S-Max 2.0 EcoBoost • Hybridní verze • Modernizace
O odchodu Mondea jsme slyšeli už pár let nazpět. Teď máme konec potvrzený od samotného Fordu.
Jako jeden z mála výrobců Ford nezlomil hůl nad kategorií MPV. Nyní je nabízí s hnacím ústrojím z Kugy HEV.
První dojem z nové Hondy je poněkud rozpačitý. Levné materiály, malý kufr, zvláštní design… Věnujte jí ale trochu času a objevíte starý dobrý Jazz s úžasně praktickou kabinou a ultramoderní techniku schopnou hospodařit s benzinem po molekulách.
Osud populárního jména v historii Fordu zřejmě nebude tak černý, jak se očekávalo. Nové Mondeo se však razantně změní od svých předchůdců.
Dvě stovky koní a převodovka CVT utáhnou 1500 kg vážící přívěs.
V S-Maxu a Galaxy nyní najdete i elektronicky nastavitelná sedadla v osmnácti směrech, která otestovali doktoři pro co nejmenší bolest zad při dlouhém cestování.
Dvojice rodinných MPV od Fordu prochází lehkou modernizací. Největších změn si ale všimnete hlavně v nabídce motorizací a výbavy.
Naftová ojetina někdy bývá pořádná past, ale kdo dobře vybírá, může se těšit na mimořádně spolehlivý a úsporný provoz auta, které si udrží hodnotu.
I když v Evropě roste popularita crossoverů, Ford nezanedbává tradiční velkoprostorové rodinné vozy.
Sportovnější sourouzenec velkého MPV Galaxy přijíždí ve své druhé generaci. Základní recept zůstává zachován – od designu přes techniku až po řešení vnitřního prostoru. Novinek ve výbavě i pod kapotou je ale dost a většina pochází z nového Mondea.
Ford S-Max se stal revolucí. Evropskému publiku se pokusil ukázat, že praktické MPV umí jezdit jako kvalitní osobní auto. A podařilo se…
Značka Ford dnes v Miláně představila předobraz špičkového provedení budoucí generace modelu S-Max.
Potkáváme je dnes a denně, sedí za volanty „rodinných kočárů“ a tváří se zasmušile. Řidiči vozů MPV. Za zády mají rodinku a jen se plouží a plouží. Přitom by to tak rádi „rozjeli“. S vozem, který jsem testoval, by si svoje sny mohli hravě splnit…
Ford rozšířil nabídku motorizací pro své velkoprostorové modely. Nově si můžete pořídit Galaxy 1.6 EcoBoost a S-Max 2.2 TDCi s automatickou převodovkou Durashift.
Ford potvrdil dosavadní spekulace a představil modernizovaná dvojčata MPV s označením Galaxy a S-Max. Dočkala se i motoru EcoBoost.
Více výbavy a nový motor 2,2 TDCI pro S-Max a Mondeo. To je nový stupeň výbavy Titanium S, který si našel cestu do velkých Fordů.
Auto roku 2007, prostor pro celou rodinu, stovky koní a sportovní design. To jsou jen některé přednosti nového Fordu S-Max.
Podobná témata: Facelift, Volkswagen, Ford Galaxy, Crashtesty, Čína, Honda CR-V, Kuga, Kia, Ford, Video, Premiéry, Jízdní dojmy, Ženeva 2016, Ford C-Max, Seat Alhambra, Názory, Ceníky, Produkce, Ceny, Technika
Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.
V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.
Pohybuje se tiše, přesto není nenápadné. Umí jezdit velmi svižně, ale lépe se cítí v uvolněném tempu. Audi e-tron S je i v akčním hávu s karoserií Sportback rozporuplné, ale kvalitní auto.
Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.
Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.
Původně jich mělo být sto, ale vzniklo jich jen osm. Tento je nejunikátnější.
Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.
Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.