Ford řekl ne naftovým motorům ve Spojených státech

31 komentářů

Johny Howard (Ford Co.)
13. ledna • 12:20

a krásný ...;-), ale my jsem řekli NE ! 3-[ Od nového roku přichystal Ford bohatou výbavu do všech benzínových vozů ZADARMO a PRO VŠECHNY ! ;-)

Denis Barclay
11. ledna • 22:18

Naftový motor je přijatelný maximálně, když je automobil nový, jakmile je vůz starší, hlučnost a exhalace rapidně rostou, že to někdy připomíná chod traktoru, nehledě na nízkou dynamiku a vysoké nároky na údržbu a servis. Z tohoto důvodu jsem diesel nikdy nechtěl a jsem spokojený s tichým a výkonným americkým vozem Chrysler Sebring. B-]

saul
11. ledna • 23:31

SOUHLAS - turbo diesel jede živějc v nižších otáčkách, ale jinak je to traktor a smradlavec, takže ne ne nafta - a zvláště u nás, kde kvalitní nafta nikde na benzínkách NENÍ - s tímto faktem pánové dieslové prostě nic nenaděláte B-]
Mimochodem, turbo v benzínu je ještě lepší... ;-)

connect
12. ledna • 22:19

no mozna by tady mel mit kazdy povinne napsano, jake auto ma, ty kydy nekterych lidi, co nemaji auto zadne nebo stary kram, ale vsechno vi nejlepe a ve vsech autech uz jeli, se uz nedaji cist ... :-(

Caddy
11. ledna • 17:51

No apson v necem, ze jeste maji rozum, kdyz uz mam nekdy pocit, ze to jde s amerikou z kopce...uz aby ty dyzly v osobacich i tady zakazali..

MichaelJackie.S
11. ledna • 18:10

Souhlas...:-D

rockblock
11. ledna • 15:53

pise sa, ze nechcu vyvijat dalsi novy cisty dizel... ale preco pani... pretoze je Ford v US v strate (v EU je v zisku, Fokus sa predava uz lepsie ako Golf...), tak sa im vobec necudujem, ze nebudu investovat do medzistupna (cisty dizel) a budu riesit rovno alternativu

Ráďa
11. ledna • 15:30

Nebo je to o tom, že Ford prostě diesel stále moc neumí. Stejně ty nové ropáky smrdí jako počuraná tráva. Taky je to o tom, že američani naftu stejně moc nechcou. Tak proč by to prodávali že. Jinak to je stejně mor nebo cholera, mají se naučit využívat MHD;-)

Nobody
11. ledna • 14:27

Kdo jel za nafťákem ve stoupání ví proč ...

kiwi
11. ledna • 15:55

no prave...dlouho asi za nim s benzinem nejel...s turbodiselem zavod do kopce vdy vyhrajes;-);-);-)

Haldo
11. ledna • 19:23

jasne ze ano :). Lebo ked vidim ten cierny oblak pred sebou, tak zapnem vnutornu ventilaciu a dam si aspon 100 metrov odstup...

CyberVic
11. ledna • 13:00

...aaaa, benzinovi puristi uz jsou tady...:-P...jinak bez ohledu na to, co rika pan z Fordu USA, IMHO hlavnim duvodem, proc se v USA nebudou prodavat osobni ropaci od Fordu je fakt, ze tam po nich proste neni u osobaku vyznamna poptavka, ale to ma spoustu duvodu, a ekologicky smysleni amiku a automobilek je jednim z nejposlednejsich...

JJ
11. ledna • 13:40

Zákazníci rozhodnou, zda je krok Fordu správný, či ne.Ad ekologické smýšlení - porovnejte si příslušné evropské a americké emisní normy a data jejich zavádění, pak plácejte takovéhle nesmysly. A než začnete řvát o obrovské spotřebě amerických velkoobjemových motorů, tak si tam zajeďte a zkuste s nějakou takovou "nenažranou krávou" chvíli jezdit.

Mickey
11. ledna • 13:34

Cela EU by mala platit EKO dan ako je to v Nemecku. A predavat auto len s DPF filtrom. Aby sa malo co kazit. Potom by mozno kazdy pochopil, ze nielen
smradlavy, hlucny, citlivy na palivo, kaziaci sa diesel je auto. A to mi diesel parkuje pred barakom.

Nobody
11. ledna • 12:23

Konečně aspoň v USA potvrdili to, co si myslím odjakživa - není nad benzín :-P

Mirko
11. ledna • 10:00

Kde jsou fanoušci uječených a nenasytných benzínových motorů? Proč už neřvou nadšením? Tak rád bych se dnes pobavil ... :-P

Lovap
11. ledna • 17:40

No, oni radšej moc neotvárajú ústa a snažia sa moc nedýchať. To vieš rakovina je prevít a moderné diesely sú na tom ešte horšie ako staré. (vypúšťajú príliš malé častice, ktoré prenikajú hlboko do pľúcnych komôrok, staré diesle vypúšťali váčšie častice, ktoré si mohol takpovediac "vykašľať")

RS
11. ledna • 11:31

Mirko oni maji dnes dementi svatek nebo co?

CyberVic
11. ledna • 9:20

...mohli jste amici jezdit v normalnich autech, ale MY jsme rekli jasne NE....:-)

Bery
11. ledna • 13:33

tim normalni auta myslis naftaky? Promim, ale oni skoro jako jedini pochopili, ze coudici nafta patri do traktoru..

Peugeotak
11. ledna • 15:12

Ne, oni jedini pochopili, ze neni problem vletet treba do Nigerie a obsadit ropna pole

Brouk
12. ledna • 15:23

a nejen to. daji se obsadit i jiné věci, např. tobě už obsadili mozek.

Jogurt
11. ledna • 8:38

Úžasná kombinace dvou odstavců převzatého vyjádření značky s diletantsky vyjádřeným subjektivním a ještě k tomu ne zcela pravdivým názorem "redaktora" v odstavci posledním.

Radek Ondrášík
11. ledna • 9:17

Nevím v čem je chyba. Tato zpráva obsahuje to nejdůležitější z toho, co šéf americké divize k tomuto řekl. Nemá smysl tlumočit vše, protože jednu myšlenku opakoval dokola. Výsledkem je "ne" pro naftu v USA a to z níže uvedených důvodů.

Vít Pešek
11. ledna • 13:37

a kdyz jsme u toho ne pro naftu v USA. tak jake motory se tam pouzivaji v nakladakach, autobusech tahacich a stavebni technice? to take pouzivaj benzinaky?

Snehulak
11. ledna • 8:48

To by me zajimalo co na podlednim odstavci neni zcela pravdivy ... Ze by nafta byla cistejsi nez E85? Nebo by snad provoz na E85 spotrebovaval vic ropy nez nafta? Nebo ze snad se diesely prestanou dodavat i do pickupu?

WinDiesel
11. ledna • 9:17

K tomu E85. Vždycky se hrozně chechtám když vidím jak Američani prchají (Katrina) ve svých velkých autech s velkými motory a odprchaj tak 200-300 km od místa katastrofy (což nic neřeší) či problému. Dál nedojedou. Došel jim benzín.
S E85, který může být i ekologičtější, ale nedojedou dál spíš zůstanou stát ještě dříve. Jak známo obecně, na provoz s E85 potřebuješ o 1/3 více paliva než benzínu a benzínu potřebuješ o 1/4 až 1/3 více než nafty.
Vykompenzovat to můžeš zvětšením nádrže a tak si opět zvýšíš spotřebu.
Takže E85 není zjevně žádný zázrak, jedinou jeho skutečnou výhodou je (možná) snížení závislosti ne dovozech surové ropy.

MP
11. ledna • 10:10

A nespotrebuje se na vyrobu litru E85 vic energie nez na vyrobu litru benzinu?

a
11. ledna • 15:21

naklady na tazbu a spracovanie ropy az na benzin su urcite nizsie ako je vyroba liehu, ale napr technicky metanol sa maloobchodne predava za 16sk/l. vsetko zalezi iba od nenazranosti kazdeho medzi stupna

RS
11. ledna • 11:33

Ne, kdyz si das Ferneta tak taky asi neresi kolik stala vyroba :-D Hlavne ze se ti necoudi z prdele.E85 je hlavne z obnovitelneho zdroje Nafta ne

Radek Ondrášík
11. ledna • 9:21

Ale nic z tohoto poslední odstavec nezpochybňuje.

Doporučujeme

Články odjinud