Ford řekl ne naftovým motorům ve Spojených státech

Šéf americké divize automobilky Ford představil plány této automobilky s naftovými motory v osobních vozech pro Spojené státy. Dle jeho vyjádření se naftový motor v klasických osobních vozech Ford ve Spojených státech v dohledné době prodávat nebudou.

Dle jeho vyjádření nemá tento pohon místo a než vyvíjet zbytečné „čisté” naftové motory, bude lepší prosadit se s vozy na palivo E85 nebo hybridními.

Tyto vozy jsou nejen čistější, než ty nejlepší naftové motory, ale nabízejí také daleko větší komfort a navíc reálně snižují spotřebu ropy. Ford tak zůstane věrný naftě pouze u velkých pickupů řady F.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 20 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků