Ford Ranger

Den před otevřením bran letošního brněnského AutoTecu představila Ford Motor Company, s.r.o, importér vozů značky Ford, přírůstek do své rodiny. Je jím Ford Ranger. Ranger je všestranný terénní pick-up, který vhodně doplňuje nabídku užitkových automobilů značky Ford
Ford Ranger
Den před otevřením bran letošního brněnského AutoTecu představila Ford Motor Company, s.r.o, importér vozů značky Ford, přírůstek do své rodiny. Je jím Ford Ranger. Ranger je všestranný terénní pick-up, který vhodně doplňuje nabídku užitkových automobilů značky Ford. Místem představení bylo letiště v Brně-Tuřanech.

V Čechách, na Moravě a ve Slezku budou k dispozici dva typy kabin: Super Cab (prodloužená) a Double Cap (dvojitá). Provedení Super Cap má za přední části kabiny přídavný prostor pro uložení nářadí a navíc dvě nouzová sedadla pro příležitostnou přepravu osob. Ranger Super Cab se bude dodávat pouze s pohonem zadních kol a s atmosférickým dieselovým motorem 2,5 se třemi ventily na válec, jenž disponuje výkonem 78 koní.

Ford Ranger Double Cab má pak velkou čtyřdveřovou kabinu se dvěma řadami sedadel, v níž se pohodlně přepraví pět dospělých osob. Tento vůz vychází vstříc zákazníkům, kteří potřebují odvézt větší množství lidí - a to při zachování jízdního komfortu běžného osobního vozu, ale současně potřebují dopravit větší množství nákladu, ať už stavebního materiálu, zemědělských plodin a nebo sportovního náčiní a nářadí. Pro tyto účely se Double Cab hodí přímo ukázkově, neboť kromě pohodlných sedadel pro pět dospělých v nejprostornější kabině své třídy nabízí rovněž největší užitečné zatížení, stejně jako nejdelší ložnou plochu mezi pick-upy s dvojitou kabinou. Ranger Double Cab se dodává s přiřaditelným pohonem všech čtyř kol a s přeplňovaným vznětovým motorem 2.5 I Dura Torq s mezichladičem stlačeného vzduchu a výkonem 109 koní.

Ford Ranger nabízí dobré jízdní vlastnosti na silnici i v terénu. O výborných jízdních vlastnostech jsme se mohli přesvědčit na vlastní kůži na připravené testovací trati, které zahrnovala i terénní trať v blízké pískovně.

Karoserie Rangeru je připevněna na mimořádně pevném žebřinovém rámu, který Rangerovi dodává vynikající tuhost. Podvozek Rangeru je konstruován tak, aby poskytl vysokou úroveň jízdního komfortu v harmonii s výbornými jízdními vlastnostmi.

Kabina nabízí cestujícím spoustu místa nad hlavou, stejně jako dostatek prostoru pro lokty i ramena. Obě přední sedadla, lze nastavovat ve velkém rozsahu, což umožňuje, aby si každý našel svou pozici. K příjemnému pocitu v interiéru přispívá také velmi bohaté čalounění interiéru a velké množství odkládacích prostorů.

Na podzim letošního roku, kdy u nás začne Ford Ranger prodávat, přibude sesterské Mazdě B-Fighter velmi zdařilý konkurent.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků