Ford Ranger Wildtrak: Facelift přinesl novou tvář a řadu asistentů

Automobilka Ford představila facelift pro model Ranger Wildtrak. Jak jsme viděli už dříve, výrazně se změnil design přední části karoserie, rozšiřovala se ale také výbava, auto dostalo řadu nových asistentů a samozřejmě se změny dotkly i motoru.

Test: Ford Ranger 2.2 TDCi Double Cab - Houstone, máme problém?  

Test: Ford Ranger 2.2 TDCi Double Cab - Houstone, máme problém?  

Omlazený Ranger Wildtrak poznáte kromě nové masky také třeba podle jiných osmnáctipalcových kol. Kromě oranžové barvy karoserie, kterou si můžete prohlédnout na fotkách, bude k dispozici také bílá, černá, stříbrná nebo šedá.

Uvnitř se vylepšovaly materiály, jiný je přístrojový štít, ale hlavním poznávacím znamením faceliftu je osmipalcová dotyková obrazovka nového multimediálního systému. Nově se bude řidič moci spolehnout také na hlídání jízdních pruhů, adaptivní tempomat, přednárazový systém, couvací kameru nebo sledování tlaku v pneumatikách. Nový je rovněž elektrický posilovač řízení.

Ford Ranger Wildtrak Le Mans, rychlé pruhy pro pick-up

Ford Ranger Wildtrak Le Mans, rychlé pruhy pro pick-up

Naftový pětiválec o objemu 3,2 litru nabízí 147 kW (200 k) a 470 Nm. Díky přidanému systému recirkulace výfukových plynů je podle Fordu motor o 18 procent úspornější.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků