Ford Ranger Raptor míří do Evropy! Motor vás však možná zklame

Raptorem už může být i Ford Ranger. V terénu mu rychlé tempo opět nebude vadit, zvukový doprovod už ale osmiválcový ani šestiválcový nebude. A při tankování si umažete ruce.

Projekt Raptor modrému oválu mimořádně vyšel. Nápad přetvořit pracovní pick-up F-150 na přemotorovanou bestii se závodními tlumiči por řádění v terénu vysokými rychlostmi si získal širokou základnu fandů. Po představení druhé, již přeplňované, generace je tu i menší bratr.

Značka Raptor se přesouvá i na Ranger. Ford nyní odhaluje evropskou verzi. O jednu podstatnou formuli však při výrobě lektvaru přišel - chybí mu silný benzinový motor. Místo toho pod kapotou najdete vznětový čtyřválec.

TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Dvoulitr má 210 koňských sil a 500 newtonmetrů maximálního točivého momentu. Stejný motor s označení EcoBlue již pohání Ranger Raptor v Austrálii. S větším bratrem F-150 pak novinka sdílí desetistupňovou automatickou převodovku.

Samozřejmostí je pohon všech kol. Na výběr je několik jízdních režimů včetně normalního, sportovního, na kluzké povrchy, kameny, bláto či divoký mód Baja. Mění se tlačítkem na volantu.

Ford už vyrobil 10 milionů Mustangů. Takto vypadala ohromná oslava

Ford už vyrobil 10 milionů Mustangů. Takto vypadala ohromná oslava

Pro vysokorychlostní výlety přes terénní vlny a překážky je Raptor vybaven terénními pneumatikami a především odpružení s vyšším zdvihem a závodními tlumiči Fox. K úplnému odhalení došlo netradičně na herním veletrhu Gamescom. Stalo se tak v rámci propagace hry Forza Horizon 4.

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 50 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 44 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků