Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Aladin  |  17. 05. 2019 08:39

Už jsem jak Josef, budu citovat: "kvůli evropskému emisnímu šílenství nemohl dostat pořádný motor"

A že ho třeba vw dostat mohl. Ne za vším stojí Brusel, někdy se jedná o obyčejné šetření.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 05. 2019 09:26

Nebo... VW ma na opacnem polu nabidky dostatek 'zelenejsich' agregatu, takze to emisne celkove uhraje.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 05. 2019 09:29

Nikoliv, staré BiTDI mělo v Amaroku psané emise/spotřebu o 0,2 litru vyšší než šestiválec (obojí podle staré normy). Takže je to u Fordu jenom prachsprosté šetření, jak napsal předřečník.

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  17. 05. 2019 09:51

Pokud vím, tak VW jiný motor, který by splnil požadavky a současne emisní normy neměl... Takže bych to nechápal jako ulitbu kupujícím, nýbrž nutnost ... K altruismu to mělo prvoplanovane daleko ...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  17. 05. 2019 10:20

A to se jako neprodával transporter? Každopádně kupovat si auto na hnůj z rozmaru, tak jedině Amarok kvůli motoru. V6 TDI pojede v praxi jak osmiválec za úplně jinou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 05. 2019 10:48

Takovou "nutnost" místo čtyřválce šestiválec bych si nechal líbit všude. A že neměl jinou možnost je samozřejmě kravina, 2.0 BiTDI má a používá stále, jenom ne v Amaroku, viz Passat, Tiguan, Kodiaq etc. Třeba A4 také nepoužívá 2.0 BiTDI, ale podladěnou V6, daleko sympatičtější cesta než našponované čtyřhrnky.

Odpovědět  |   | 
Ondráš  |  18. 05. 2019 08:12

Ano, dvoulitrové biturbo se v Amaroku nic nevydrželo a reklamace frčely jako housky na krámě. Ten motor byl v pickupu (při jeho pracovním využití) extrémně přetěžovanej a kdo měl "longlife údržbu", neměnil olej po 10-15 tis. km, nechoval se k motoru jako k panence (důsledné zahřívání, dochlazovaní) ten zaplakal. Spotřeba byla finálně stejná anebo vyšší než u V6.
V ostatních modelech přes trvající problémy byl na tom motor výrazně lépe. V tomto kontextu VW "neměl" vhodný motor a zvolil vyzkoušený robustní V6 než aby výrazně upravoval R4 pro použití v Amaroku.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 05. 2019 08:48

Psal jsi, že neplnil emisní normy, tak nemlž.

Odpovědět  |   | 
Ondráš  |  18. 05. 2019 11:11

Máš pocit, že plnilo, stejně jako všechny ostatní vznětové R4 v té době? Jasně, že ne ... Od VW to bylo komplexní rozhodnutí, kde vše zmíněné hrálo roli.
Pokud mohu poprosit, podepisuj(te) se ... Zlepší to komunikaci a časem možná i celkovou úroveň (slušného) jednání ve společnosti ...

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 05. 2019 11:00

"V té době" kdy dávali do Amaroku V6 (rok 2016) museli samozřejmě vědět, že čtyřválcová nafta je motor se kterým počítají i v budoucnu a že jej upraví jak na Euro 6c, Euro 6d temp tak i na Euro 6d. V té době, kdy tam V6 dávali, tak tento motor také novou normu neplnil stejně jako čtyřválec (a o V6 také věděli, že jej budou muset také upravovat). Takže plnění norem se kterým tady šermuješ nemohlo být žádným důvodem pro V6 a dvoulitr mohli klidně v Amaroku nechat stejně jako jej nechali v hromadě jiných modelů.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  17. 05. 2019 12:24

Kdo chce motor, koupí si F150 Raptor z USA. Ofiko dovozce Unitesta vám ho rád prodá
https://www.spiritcars.cz/17225-2019-ford-f150-4x4-... ...

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  17. 05. 2019 15:48

Hezké, cena nic moc, ale jinak super

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 05. 2019 16:24

Je fakt, ze cena nic moc. I kdyz naftu nemiluji tak tady by se naftovy sestivalec nebo aspon ten jejich petival 3,2 hodil

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 05. 2019 10:46

Po precitani titulku som si povedal, ze co Fordu chyba bude urcite znak VW na kapote.

Clanok nesklamal: "Že to jde, když se chce, dokazuje Volkswagen Amarok."

Odpovědět  |   | 
WP  |  17. 05. 2019 18:33

Ať se ti to líbí nebo ne, tak Amarok má šestihrnek. A to ho tam vraceli...v této době!

Odpovědět  |   | 

pěkný, ale africký auto v evropě nemá co pohledávat.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  17. 05. 2019 20:43

Jsi debil.

Odpovědět  |   | 
Doc. Leontýn Vašukevič  |  17. 05. 2019 22:17

Zajímavá reakce. V nejskrytějším a nejhlubším podvědomí jste se zalekl, jak malý kluk, že respektovaný poradce petrumm přesně odhadl situaci. Pravděpodobně kvůli podměrečnému penisu trpíte nízkým seběvědomím a potřebujete tento nedostatek vynahradit přebytkem v jiné oblasti, velkým africkým vozem. Takže došlo k rozkolu, ke zpochybnění Vaší podstaty, o které jste v tento rozhodný moment sám zapochyboval. Pod silným stresem jste zareagoval fundamentálně a utekl jste zpět do dětství a vyřkl poznámku, kterou jste často slýchával v rodinných příslušníků. Z mého hlediska je to zcela jasné. Dostavte se prosím do mé ordinace, dostanete medikamenty, provedeme léčbu elektrošoky a skotskými střiky. Léčba je plně hrazena VZP.

Odpovědět  |   | 

Je svoboda slova a znám jednoho majitele co vlastní Wildtraka a nechtěl věřit, že se to vyrábí v JAR a ty emise jsou podvodem přes německýho dealera, tak prodat, ale komu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 05. 2019 16:33

z 0 na 100 přes 10 sekund? Prý Raptor.... Ford Buchanka by bylo přiléhavější

Odpovědět  |   | 
mz  |  19. 05. 2019 18:41

přesně

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 05. 2019 12:35

Ford Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk...

Inak suhlasim - take auto potrebuje 3.0 Turbo Diesel, nie je o com.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro