Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

22 komentářů

Peter
21. května • 12:35

Ford Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk... Inak suhlasim - take auto potrebuje 3.0 Turbo Diesel, nie je o com.

E15
18. května • 16:33

z 0 na 100 přes 10 sekund? Prý Raptor.... Ford Buchanka by bylo přiléhavější :-D

mz
19. května • 18:41

:-D přesně

petr r. (petrumr)
17. května • 20:08

pěkný, ale africký auto v evropě nemá co pohledávat.

Já první
17. května • 20:43

Jsi debil.

Doc. Leontýn Vašukevič
17. května • 22:17

Zajímavá reakce. V nejskrytějším a nejhlubším podvědomí jste se zalekl, jak malý kluk, že respektovaný poradce petrumm přesně odhadl situaci. Pravděpodobně kvůli podměrečnému penisu trpíte nízkým seběvědomím a potřebujete tento nedostatek vynahradit přebytkem v jiné oblasti, velkým africkým vozem. Takže došlo k rozkolu, ke zpochybnění Vaší podstaty, o které jste v tento rozhodný moment sám zapochyboval. Pod silným stresem jste zareagoval fundamentálně a utekl jste zpět do dětství a vyřkl poznámku, kterou jste často slýchával v rodinných příslušníků. Z mého hlediska je to zcela jasné. Dostavte se prosím do mé ordinace, dostanete medikamenty, provedeme léčbu elektrošoky a skotskými střiky. Léčba je plně hrazena VZP.

petr r. (petrumr)
18. května • 9:26

Je svoboda slova a znám jednoho majitele co vlastní Wildtraka a nechtěl věřit, že se to vyrábí v JAR a ty emise jsou podvodem přes německýho dealera, tak prodat, ale komu.

Joe Doe
17. května • 10:46

Po precitani titulku som si povedal, ze co Fordu chyba bude urcite znak VW na kapote.Clanok nesklamal: "Že to jde, když se chce, dokazuje Volkswagen Amarok."

WP
17. května • 18:33

Ať se ti to líbí nebo ne, tak Amarok má šestihrnek. A to ho tam vraceli...v této době!

Aladin
17. května • 8:39

Už jsem jak Josef, budu citovat: "kvůli evropskému emisnímu šílenství nemohl dostat pořádný motor"A že ho třeba vw dostat mohl. Ne za vším stojí Brusel, někdy se jedná o obyčejné šetření.

Marty
17. května • 12:24

Kdo chce motor, koupí si F150 Raptor z USA. Ofiko dovozce Unitesta vám ho rád prodá:-D
https://www.spiritcars.cz/17225-2019-ford-f150-4x4-... ...

R
17. května • 16:24

Je fakt, ze cena nic moc. I kdyz naftu nemiluji tak tady by se naftovy sestivalec nebo aspon ten jejich petival 3,2 hodilB-]

Torsus Praetorian
17. května • 15:48

Hezké, cena nic moc, ale jinak super :-)

bzzz
17. května • 9:26

Nebo... VW ma na opacnem polu nabidky dostatek 'zelenejsich' agregatu, takze to emisne celkove uhraje.

.
17. května • 9:29

Nikoliv, staré BiTDI mělo v Amaroku psané emise/spotřebu o 0,2 litru vyšší než šestiválec (obojí podle staré normy). Takže je to u Fordu jenom prachsprosté šetření, jak napsal předřečník.

Ondras
17. května • 9:51

Pokud vím, tak VW jiný motor, který by splnil požadavky a současne emisní normy neměl... Takže bych to nechápal jako ulitbu kupujícím, nýbrž nutnost ... K altruismu to mělo prvoplanovane daleko ...

.
17. května • 10:48

Takovou "nutnost" místo čtyřválce šestiválec bych si nechal líbit všude. A že neměl jinou možnost je samozřejmě kravina, 2.0 BiTDI má a používá stále, jenom ne v Amaroku, viz Passat, Tiguan, Kodiaq etc. Třeba A4 také nepoužívá 2.0 BiTDI, ale podladěnou V6, daleko sympatičtější cesta než našponované čtyřhrnky.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ondráš
18. května • 8:12

Ano, dvoulitrové biturbo se v Amaroku nic nevydrželo a reklamace frčely jako housky na krámě. Ten motor byl v pickupu (při jeho pracovním využití) extrémně přetěžovanej a kdo měl "longlife údržbu", neměnil olej po 10-15 tis. km, nechoval se k motoru jako k panence (důsledné zahřívání, dochlazovaní) ten zaplakal. Spotřeba byla finálně stejná anebo vyšší než u V6.
V ostatních modelech přes trvající problémy byl na tom motor výrazně lépe. V tomto kontextu VW "neměl" vhodný motor a zvolil vyzkoušený robustní V6 než aby výrazně upravoval R4 pro použití v Amaroku.

.
18. května • 8:48

Psal jsi, že neplnil emisní normy, tak nemlž.

Ondráš
18. května • 11:11

Máš pocit, že plnilo, stejně jako všechny ostatní vznětové R4 v té době? Jasně, že ne ... Od VW to bylo komplexní rozhodnutí, kde vše zmíněné hrálo roli.
Pokud mohu poprosit, podepisuj(te) se ... Zlepší to komunikaci a časem možná i celkovou úroveň (slušného) jednání ve společnosti ...

.
19. května • 11:00

"V té době" kdy dávali do Amaroku V6 (rok 2016) museli samozřejmě vědět, že čtyřválcová nafta je motor se kterým počítají i v budoucnu a že jej upraví jak na Euro 6c, Euro 6d temp tak i na Euro 6d. V té době, kdy tam V6 dávali, tak tento motor také novou normu neplnil stejně jako čtyřválec (a o V6 také věděli, že jej budou muset také upravovat). Takže plnění norem se kterým tady šermuješ nemohlo být žádným důvodem pro V6 a dvoulitr mohli klidně v Amaroku nechat stejně jako jej nechali v hromadě jiných modelů.

Kankunen
17. května • 10:20

A to se jako neprodával transporter? Každopádně kupovat si auto na hnůj z rozmaru, tak jedině Amarok kvůli motoru. V6 TDI pojede v praxi jak osmiválec za úplně jinou spotřebu.

Doporučujeme

Články odjinud