Ford Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk... Inak suhlasim - take auto potrebuje 3.0 Turbo Diesel, nie je o com.
z 0 na 100 přes 10 sekund? Prý Raptor.... Ford Buchanka by bylo přiléhavější :-D
:-D přesně
pěkný, ale africký auto v evropě nemá co pohledávat.
Jsi debil.
Zajímavá reakce. V nejskrytějším a nejhlubším podvědomí jste se zalekl, jak malý kluk, že respektovaný poradce petrumm přesně odhadl situaci. Pravděpodobně kvůli podměrečnému penisu trpíte nízkým seběvědomím a potřebujete tento nedostatek vynahradit přebytkem v jiné oblasti, velkým africkým vozem. Takže došlo k rozkolu, ke zpochybnění Vaší podstaty, o které jste v tento rozhodný moment sám zapochyboval. Pod silným stresem jste zareagoval fundamentálně a utekl jste zpět do dětství a vyřkl poznámku, kterou jste často slýchával v rodinných příslušníků. Z mého hlediska je to zcela jasné. Dostavte se prosím do mé ordinace, dostanete medikamenty, provedeme léčbu elektrošoky a skotskými střiky. Léčba je plně hrazena VZP.
Je svoboda slova a znám jednoho majitele co vlastní Wildtraka a nechtěl věřit, že se to vyrábí v JAR a ty emise jsou podvodem přes německýho dealera, tak prodat, ale komu.
Po precitani titulku som si povedal, ze co Fordu chyba bude urcite znak VW na kapote.Clanok nesklamal: "Že to jde, když se chce, dokazuje Volkswagen Amarok."
Ať se ti to líbí nebo ne, tak Amarok má šestihrnek. A to ho tam vraceli...v této době!
Už jsem jak Josef, budu citovat: "kvůli evropskému emisnímu šílenství nemohl dostat pořádný motor"A že ho třeba vw dostat mohl. Ne za vším stojí Brusel, někdy se jedná o obyčejné šetření.
Kdo chce motor, koupí si F150 Raptor z USA. Ofiko dovozce Unitesta vám ho rád prodá:-Dhttps://www.spiritcars.cz/17225-2019-ford-f150-4x4-... ...
Je fakt, ze cena nic moc. I kdyz naftu nemiluji tak tady by se naftovy sestivalec nebo aspon ten jejich petival 3,2 hodilB-]
Hezké, cena nic moc, ale jinak super :-)
Nebo... VW ma na opacnem polu nabidky dostatek 'zelenejsich' agregatu, takze to emisne celkove uhraje.
Nikoliv, staré BiTDI mělo v Amaroku psané emise/spotřebu o 0,2 litru vyšší než šestiválec (obojí podle staré normy). Takže je to u Fordu jenom prachsprosté šetření, jak napsal předřečník.
Pokud vím, tak VW jiný motor, který by splnil požadavky a současne emisní normy neměl... Takže bych to nechápal jako ulitbu kupujícím, nýbrž nutnost ... K altruismu to mělo prvoplanovane daleko ...
Takovou "nutnost" místo čtyřválce šestiválec bych si nechal líbit všude. A že neměl jinou možnost je samozřejmě kravina, 2.0 BiTDI má a používá stále, jenom ne v Amaroku, viz Passat, Tiguan, Kodiaq etc. Třeba A4 také nepoužívá 2.0 BiTDI, ale podladěnou V6, daleko sympatičtější cesta než našponované čtyřhrnky.
Ano, dvoulitrové biturbo se v Amaroku nic nevydrželo a reklamace frčely jako housky na krámě. Ten motor byl v pickupu (při jeho pracovním využití) extrémně přetěžovanej a kdo měl "longlife údržbu", neměnil olej po 10-15 tis. km, nechoval se k motoru jako k panence (důsledné zahřívání, dochlazovaní) ten zaplakal. Spotřeba byla finálně stejná anebo vyšší než u V6. V ostatních modelech přes trvající problémy byl na tom motor výrazně lépe. V tomto kontextu VW "neměl" vhodný motor a zvolil vyzkoušený robustní V6 než aby výrazně upravoval R4 pro použití v Amaroku.
Psal jsi, že neplnil emisní normy, tak nemlž.
Máš pocit, že plnilo, stejně jako všechny ostatní vznětové R4 v té době? Jasně, že ne ... Od VW to bylo komplexní rozhodnutí, kde vše zmíněné hrálo roli. Pokud mohu poprosit, podepisuj(te) se ... Zlepší to komunikaci a časem možná i celkovou úroveň (slušného) jednání ve společnosti ...
"V té době" kdy dávali do Amaroku V6 (rok 2016) museli samozřejmě vědět, že čtyřválcová nafta je motor se kterým počítají i v budoucnu a že jej upraví jak na Euro 6c, Euro 6d temp tak i na Euro 6d. V té době, kdy tam V6 dávali, tak tento motor také novou normu neplnil stejně jako čtyřválec (a o V6 také věděli, že jej budou muset také upravovat). Takže plnění norem se kterým tady šermuješ nemohlo být žádným důvodem pro V6 a dvoulitr mohli klidně v Amaroku nechat stejně jako jej nechali v hromadě jiných modelů.
A to se jako neprodával transporter? Každopádně kupovat si auto na hnůj z rozmaru, tak jedině Amarok kvůli motoru. V6 TDI pojede v praxi jak osmiválec za úplně jinou spotřebu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.