Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Aladin  |  17. 05. 2019 08:39

Už jsem jak Josef, budu citovat: "kvůli evropskému emisnímu šílenství nemohl dostat pořádný motor"

A že ho třeba vw dostat mohl. Ne za vším stojí Brusel, někdy se jedná o obyčejné šetření.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 05. 2019 09:26

Nebo... VW ma na opacnem polu nabidky dostatek 'zelenejsich' agregatu, takze to emisne celkove uhraje.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 05. 2019 09:29

Nikoliv, staré BiTDI mělo v Amaroku psané emise/spotřebu o 0,2 litru vyšší než šestiválec (obojí podle staré normy). Takže je to u Fordu jenom prachsprosté šetření, jak napsal předřečník.

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  17. 05. 2019 09:51

Pokud vím, tak VW jiný motor, který by splnil požadavky a současne emisní normy neměl... Takže bych to nechápal jako ulitbu kupujícím, nýbrž nutnost ... K altruismu to mělo prvoplanovane daleko ...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  17. 05. 2019 10:20

A to se jako neprodával transporter? Každopádně kupovat si auto na hnůj z rozmaru, tak jedině Amarok kvůli motoru. V6 TDI pojede v praxi jak osmiválec za úplně jinou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 05. 2019 10:48

Takovou "nutnost" místo čtyřválce šestiválec bych si nechal líbit všude. A že neměl jinou možnost je samozřejmě kravina, 2.0 BiTDI má a používá stále, jenom ne v Amaroku, viz Passat, Tiguan, Kodiaq etc. Třeba A4 také nepoužívá 2.0 BiTDI, ale podladěnou V6, daleko sympatičtější cesta než našponované čtyřhrnky.

Odpovědět  |   | 
Ondráš  |  18. 05. 2019 08:12

Ano, dvoulitrové biturbo se v Amaroku nic nevydrželo a reklamace frčely jako housky na krámě. Ten motor byl v pickupu (při jeho pracovním využití) extrémně přetěžovanej a kdo měl "longlife údržbu", neměnil olej po 10-15 tis. km, nechoval se k motoru jako k panence (důsledné zahřívání, dochlazovaní) ten zaplakal. Spotřeba byla finálně stejná anebo vyšší než u V6.
V ostatních modelech přes trvající problémy byl na tom motor výrazně lépe. V tomto kontextu VW "neměl" vhodný motor a zvolil vyzkoušený robustní V6 než aby výrazně upravoval R4 pro použití v Amaroku.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 05. 2019 08:48

Psal jsi, že neplnil emisní normy, tak nemlž.

Odpovědět  |   | 
Ondráš  |  18. 05. 2019 11:11

Máš pocit, že plnilo, stejně jako všechny ostatní vznětové R4 v té době? Jasně, že ne ... Od VW to bylo komplexní rozhodnutí, kde vše zmíněné hrálo roli.
Pokud mohu poprosit, podepisuj(te) se ... Zlepší to komunikaci a časem možná i celkovou úroveň (slušného) jednání ve společnosti ...

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 05. 2019 11:00

"V té době" kdy dávali do Amaroku V6 (rok 2016) museli samozřejmě vědět, že čtyřválcová nafta je motor se kterým počítají i v budoucnu a že jej upraví jak na Euro 6c, Euro 6d temp tak i na Euro 6d. V té době, kdy tam V6 dávali, tak tento motor také novou normu neplnil stejně jako čtyřválec (a o V6 také věděli, že jej budou muset také upravovat). Takže plnění norem se kterým tady šermuješ nemohlo být žádným důvodem pro V6 a dvoulitr mohli klidně v Amaroku nechat stejně jako jej nechali v hromadě jiných modelů.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  17. 05. 2019 12:24

Kdo chce motor, koupí si F150 Raptor z USA. Ofiko dovozce Unitesta vám ho rád prodá
https://www.spiritcars.cz/17225-2019-ford-f150-4x4-... ...

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  17. 05. 2019 15:48

Hezké, cena nic moc, ale jinak super

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 05. 2019 16:24

Je fakt, ze cena nic moc. I kdyz naftu nemiluji tak tady by se naftovy sestivalec nebo aspon ten jejich petival 3,2 hodil

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 05. 2019 10:46

Po precitani titulku som si povedal, ze co Fordu chyba bude urcite znak VW na kapote.

Clanok nesklamal: "Že to jde, když se chce, dokazuje Volkswagen Amarok."

Odpovědět  |   | 
WP  |  17. 05. 2019 18:33

Ať se ti to líbí nebo ne, tak Amarok má šestihrnek. A to ho tam vraceli...v této době!

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  17. 05. 2019 20:08

pěkný, ale africký auto v evropě nemá co pohledávat.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  17. 05. 2019 20:43

Jsi debil.

Odpovědět  |   | 
Doc. Leontýn Vašukevič  |  17. 05. 2019 22:17

Zajímavá reakce. V nejskrytějším a nejhlubším podvědomí jste se zalekl, jak malý kluk, že respektovaný poradce petrumm přesně odhadl situaci. Pravděpodobně kvůli podměrečnému penisu trpíte nízkým seběvědomím a potřebujete tento nedostatek vynahradit přebytkem v jiné oblasti, velkým africkým vozem. Takže došlo k rozkolu, ke zpochybnění Vaší podstaty, o které jste v tento rozhodný moment sám zapochyboval. Pod silným stresem jste zareagoval fundamentálně a utekl jste zpět do dětství a vyřkl poznámku, kterou jste často slýchával v rodinných příslušníků. Z mého hlediska je to zcela jasné. Dostavte se prosím do mé ordinace, dostanete medikamenty, provedeme léčbu elektrošoky a skotskými střiky. Léčba je plně hrazena VZP.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  18. 05. 2019 09:26

Je svoboda slova a znám jednoho majitele co vlastní Wildtraka a nechtěl věřit, že se to vyrábí v JAR a ty emise jsou podvodem přes německýho dealera, tak prodat, ale komu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 05. 2019 16:33

z 0 na 100 přes 10 sekund? Prý Raptor.... Ford Buchanka by bylo přiléhavější

Odpovědět  |   | 
mz  |  19. 05. 2019 18:41

přesně

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 05. 2019 12:35

Ford Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk...

Inak suhlasim - take auto potrebuje 3.0 Turbo Diesel, nie je o com.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 145 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A