Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Aladin  |  17. 05. 2019 08:39

Už jsem jak Josef, budu citovat: "kvůli evropskému emisnímu šílenství nemohl dostat pořádný motor"

A že ho třeba vw dostat mohl. Ne za vším stojí Brusel, někdy se jedná o obyčejné šetření.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 05. 2019 09:26

Nebo... VW ma na opacnem polu nabidky dostatek 'zelenejsich' agregatu, takze to emisne celkove uhraje.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 05. 2019 09:29

Nikoliv, staré BiTDI mělo v Amaroku psané emise/spotřebu o 0,2 litru vyšší než šestiválec (obojí podle staré normy). Takže je to u Fordu jenom prachsprosté šetření, jak napsal předřečník.

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  17. 05. 2019 09:51

Pokud vím, tak VW jiný motor, který by splnil požadavky a současne emisní normy neměl... Takže bych to nechápal jako ulitbu kupujícím, nýbrž nutnost ... K altruismu to mělo prvoplanovane daleko ...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  17. 05. 2019 10:20

A to se jako neprodával transporter? Každopádně kupovat si auto na hnůj z rozmaru, tak jedině Amarok kvůli motoru. V6 TDI pojede v praxi jak osmiválec za úplně jinou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 05. 2019 10:48

Takovou "nutnost" místo čtyřválce šestiválec bych si nechal líbit všude. A že neměl jinou možnost je samozřejmě kravina, 2.0 BiTDI má a používá stále, jenom ne v Amaroku, viz Passat, Tiguan, Kodiaq etc. Třeba A4 také nepoužívá 2.0 BiTDI, ale podladěnou V6, daleko sympatičtější cesta než našponované čtyřhrnky.

Odpovědět  |   | 
Ondráš  |  18. 05. 2019 08:12

Ano, dvoulitrové biturbo se v Amaroku nic nevydrželo a reklamace frčely jako housky na krámě. Ten motor byl v pickupu (při jeho pracovním využití) extrémně přetěžovanej a kdo měl "longlife údržbu", neměnil olej po 10-15 tis. km, nechoval se k motoru jako k panence (důsledné zahřívání, dochlazovaní) ten zaplakal. Spotřeba byla finálně stejná anebo vyšší než u V6.
V ostatních modelech přes trvající problémy byl na tom motor výrazně lépe. V tomto kontextu VW "neměl" vhodný motor a zvolil vyzkoušený robustní V6 než aby výrazně upravoval R4 pro použití v Amaroku.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 05. 2019 08:48

Psal jsi, že neplnil emisní normy, tak nemlž.

Odpovědět  |   | 
Ondráš  |  18. 05. 2019 11:11

Máš pocit, že plnilo, stejně jako všechny ostatní vznětové R4 v té době? Jasně, že ne ... Od VW to bylo komplexní rozhodnutí, kde vše zmíněné hrálo roli.
Pokud mohu poprosit, podepisuj(te) se ... Zlepší to komunikaci a časem možná i celkovou úroveň (slušného) jednání ve společnosti ...

Odpovědět  |   | 
.  |  19. 05. 2019 11:00

"V té době" kdy dávali do Amaroku V6 (rok 2016) museli samozřejmě vědět, že čtyřválcová nafta je motor se kterým počítají i v budoucnu a že jej upraví jak na Euro 6c, Euro 6d temp tak i na Euro 6d. V té době, kdy tam V6 dávali, tak tento motor také novou normu neplnil stejně jako čtyřválec (a o V6 také věděli, že jej budou muset také upravovat). Takže plnění norem se kterým tady šermuješ nemohlo být žádným důvodem pro V6 a dvoulitr mohli klidně v Amaroku nechat stejně jako jej nechali v hromadě jiných modelů.

Odpovědět  |   | 
Marty  |  17. 05. 2019 12:24

Kdo chce motor, koupí si F150 Raptor z USA. Ofiko dovozce Unitesta vám ho rád prodá
https://www.spiritcars.cz/17225-2019-ford-f150-4x4-... ...

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  17. 05. 2019 15:48

Hezké, cena nic moc, ale jinak super

Odpovědět  |   | 
R  |  17. 05. 2019 16:24

Je fakt, ze cena nic moc. I kdyz naftu nemiluji tak tady by se naftovy sestivalec nebo aspon ten jejich petival 3,2 hodil

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  17. 05. 2019 10:46

Po precitani titulku som si povedal, ze co Fordu chyba bude urcite znak VW na kapote.

Clanok nesklamal: "Že to jde, když se chce, dokazuje Volkswagen Amarok."

Odpovědět  |   | 
WP  |  17. 05. 2019 18:33

Ať se ti to líbí nebo ne, tak Amarok má šestihrnek. A to ho tam vraceli...v této době!

Odpovědět  |   | 

pěkný, ale africký auto v evropě nemá co pohledávat.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  17. 05. 2019 20:43

Jsi debil.

Odpovědět  |   | 
Doc. Leontýn Vašukevič  |  17. 05. 2019 22:17

Zajímavá reakce. V nejskrytějším a nejhlubším podvědomí jste se zalekl, jak malý kluk, že respektovaný poradce petrumm přesně odhadl situaci. Pravděpodobně kvůli podměrečnému penisu trpíte nízkým seběvědomím a potřebujete tento nedostatek vynahradit přebytkem v jiné oblasti, velkým africkým vozem. Takže došlo k rozkolu, ke zpochybnění Vaší podstaty, o které jste v tento rozhodný moment sám zapochyboval. Pod silným stresem jste zareagoval fundamentálně a utekl jste zpět do dětství a vyřkl poznámku, kterou jste často slýchával v rodinných příslušníků. Z mého hlediska je to zcela jasné. Dostavte se prosím do mé ordinace, dostanete medikamenty, provedeme léčbu elektrošoky a skotskými střiky. Léčba je plně hrazena VZP.

Odpovědět  |   | 

Je svoboda slova a znám jednoho majitele co vlastní Wildtraka a nechtěl věřit, že se to vyrábí v JAR a ty emise jsou podvodem přes německýho dealera, tak prodat, ale komu.

Odpovědět  |   | 
E15  |  18. 05. 2019 16:33

z 0 na 100 přes 10 sekund? Prý Raptor.... Ford Buchanka by bylo přiléhavější

Odpovědět  |   | 
mz  |  19. 05. 2019 18:41

přesně

Odpovědět  |   | 
Peter  |  21. 05. 2019 12:35

Ford Novinky na jednom mieste: http://www.fordauto.sk...

Inak suhlasim - take auto potrebuje 3.0 Turbo Diesel, nie je o com.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A