V téhle cenové hladině mně osobně vadí absence komplexnějšího pohonu 4x4. Jen natvrdo připojitelná přední náprava je na ostudu a pro většinu lidí v našich podmínkách málokdy využitelná. U verze Raptor (daily car) to pak vadí dvojnásobně. Kdo chce dnes kvalitní pickup zamíří k novému Hilluxu (po odchodu Mitsubishi a skončení Amaroka)...v kategorii malých pickupů jediná použitelná varianta
157kW v pick-upu asi ok, ale asi ne ze dvoulitru
Mluvíš mi z duše. Ta 3,2 by k tomu byla vhodnější, případně 3.0TDI od VW, když mají holport a budou vyvíjet společně.
Hlavně se ten 3,2 dál nalejt bez ztráty kytičky na tři sta kobylek. Kamarád tenhle motor má v Transitu a má tam právě těch třista poníků. No, neskutečný letadlo... :D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.