Ford Ranger dostal motor z Focusu RS. S faceliftem se vrací do Ameriky

V Detroitu předvede novinku také Ford. Po faceliftu se na trh vrací středně pick-up Ranger. O pohon se postará přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,3 litru.

Ranger hlásí návrat po faceliftu. Rok poté, co Ford ohlásil návrat modelu na americký trh, představil novou verzi na autosalonu v Detroitu. Středně velký pick-up má být designově uzpůsobený americkému trhu. 

Při prvním pohledu je pořád jasně rozeznatelný designový jazyk značky. Samozřejmostí je vodorovná mřížka přední masky, i když je teď trochu štíhlejší. Změnu prodělali také světlomety. Na stranách i vzadu samozřejmě nechybí logo Ranger. Novinka bude nabízena ve dvou konfiguracích. SuperCab má na stranách dvoje dveře, SuperCrew čtyři.

Ford možná přestane vyrábět legendární Mondeo. Upřednostní SUV?

Ford možná přestane vyrábět legendární Mondeo. Upřednostní SUV?

Nový Ranger se má být vhodný obyvatele měst, kteří stále touží po dobrodružstvích o víkendech. Pod kapotou najdete přeplňovaný čtyřválec EcoBoost o objemu 2,3 litru, který spolupracuje s desetistupňovou  automatickou převodovkou. V takovém Forusu RS (dále jej používá i Mustang) je motor naladěn na 257 kW a 440 N.m, podobné hodnoty tedy můžeme očekávat i u Rangeru.

V interiéru najdete volitelný 8palcový dotykový displej infotainment Ford SYNC 3 či digitální přístrojový štít. Volitelná výbava zahrnuje také 4G LTE wi-fi hotspot, zvukový systém B&O Play, navigační systém či LED přední a zadní světlomety.

Sériová výroba novinky má odstartovat koncem tohoto roku v Michiganu. Prodávat se následně začne v Severní Americe. Později by se měl dostat také na evropské trhy. Zákazníci si budou moci vybrat mezi pohonem dvou nebo všech kol s elektronickým závěrem zadního diferenciál.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest VW Polo GTI s manuálem: Jednou se o něj ještě porveme!

VW Polo GTI (minitest)

Polo je díky dvoulitru zjevem mezi malými ostrými hatchbacky. Ke štěstí nám chyběla akorát maličkost. Manuál. Rádi bychom jásali, ale jediné, co můžeme nyní říci, je, že byl a už není. Po pár měsících ve výrobě GTI se spojkovým pedálem a řadicí pákou skončilo. Hádejte, komu můžete děkovat.

dnes | Miro Mihálik
TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků