Ford Ranger dostal motor z Focusu RS. S faceliftem se vrací do Ameriky

V Detroitu předvede novinku také Ford. Po faceliftu se na trh vrací středně pick-up Ranger. O pohon se postará přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,3 litru.

Ranger hlásí návrat po faceliftu. Rok poté, co Ford ohlásil návrat modelu na americký trh, představil novou verzi na autosalonu v Detroitu. Středně velký pick-up má být designově uzpůsobený americkému trhu. 

Při prvním pohledu je pořád jasně rozeznatelný designový jazyk značky. Samozřejmostí je vodorovná mřížka přední masky, i když je teď trochu štíhlejší. Změnu prodělali také světlomety. Na stranách i vzadu samozřejmě nechybí logo Ranger. Novinka bude nabízena ve dvou konfiguracích. SuperCab má na stranách dvoje dveře, SuperCrew čtyři.

Ford možná přestane vyrábět legendární Mondeo. Upřednostní SUV?

Ford možná přestane vyrábět legendární Mondeo. Upřednostní SUV?

Nový Ranger se má být vhodný obyvatele měst, kteří stále touží po dobrodružstvích o víkendech. Pod kapotou najdete přeplňovaný čtyřválec EcoBoost o objemu 2,3 litru, který spolupracuje s desetistupňovou  automatickou převodovkou. V takovém Forusu RS (dále jej používá i Mustang) je motor naladěn na 257 kW a 440 N.m, podobné hodnoty tedy můžeme očekávat i u Rangeru.

V interiéru najdete volitelný 8palcový dotykový displej infotainment Ford SYNC 3 či digitální přístrojový štít. Volitelná výbava zahrnuje také 4G LTE wi-fi hotspot, zvukový systém B&O Play, navigační systém či LED přední a zadní světlomety.

Sériová výroba novinky má odstartovat koncem tohoto roku v Michiganu. Prodávat se následně začne v Severní Americe. Později by se měl dostat také na evropské trhy. Zákazníci si budou moci vybrat mezi pohonem dvou nebo všech kol s elektronickým závěrem zadního diferenciál.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků