Ford Ranger dostal motor z Focusu RS. S faceliftem se vrací do Ameriky

V Detroitu předvede novinku také Ford. Po faceliftu se na trh vrací středně pick-up Ranger. O pohon se postará přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,3 litru.

Ranger hlásí návrat po faceliftu. Rok poté, co Ford ohlásil návrat modelu na americký trh, představil novou verzi na autosalonu v Detroitu. Středně velký pick-up má být designově uzpůsobený americkému trhu. 

Při prvním pohledu je pořád jasně rozeznatelný designový jazyk značky. Samozřejmostí je vodorovná mřížka přední masky, i když je teď trochu štíhlejší. Změnu prodělali také světlomety. Na stranách i vzadu samozřejmě nechybí logo Ranger. Novinka bude nabízena ve dvou konfiguracích. SuperCab má na stranách dvoje dveře, SuperCrew čtyři.

Ford možná přestane vyrábět legendární Mondeo. Upřednostní SUV?

Ford možná přestane vyrábět legendární Mondeo. Upřednostní SUV?

Nový Ranger se má být vhodný obyvatele měst, kteří stále touží po dobrodružstvích o víkendech. Pod kapotou najdete přeplňovaný čtyřválec EcoBoost o objemu 2,3 litru, který spolupracuje s desetistupňovou  automatickou převodovkou. V takovém Forusu RS (dále jej používá i Mustang) je motor naladěn na 257 kW a 440 N.m, podobné hodnoty tedy můžeme očekávat i u Rangeru.

V interiéru najdete volitelný 8palcový dotykový displej infotainment Ford SYNC 3 či digitální přístrojový štít. Volitelná výbava zahrnuje také 4G LTE wi-fi hotspot, zvukový systém B&O Play, navigační systém či LED přední a zadní světlomety.

Sériová výroba novinky má odstartovat koncem tohoto roku v Michiganu. Prodávat se následně začne v Severní Americe. Později by se měl dostat také na evropské trhy. Zákazníci si budou moci vybrat mezi pohonem dvou nebo všech kol s elektronickým závěrem zadního diferenciál.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků