Prohlédněte si nejluxusnější Ford Puma všech dob. V Česku zatím není k mání

Ford nám detailněji ukazuje novou vrcholnou výbavu crossoveru Puma. Sportovní ST-Line spojuje s luxusní Vignale.

Nový crossover Ford Puma už nám prošel testem a rovněž jsme koukli na jeho cenovky a výbavy. Jak však Ford během premiéry novinky předznamenal, nabídku výbav nakonec doplní vůbec nejvyšší varianta s názvem ST-Line X Vignale. Svým názvem samozřejmě odkazuje na již dostupné úrovně, které nyní automobilka kombinuje. Podobně jako třeba u Focusu Active X Vignale.

TEST Ford Puma 1.0 EB mHEV ST-Line X: Hra na kočku, ale rozhodně ne na myš

TEST Ford Puma 1.0 EB mHEV ST-Line X: Hra na kočku, ale rozhodně ne na myš

U Pumy je nicméně kombinována určitá sportovnost s luxusem. Puma ST-Line X Vignale tak vychází z dosavadní úrovně ST-Line, ale některé prvky exteriéru mění. Horní mřížka masky je v matně hliníkovém provedení, spodní mřížka je černá, spodní partie zadního nárazníku je lakována do barvy vozu a na zádi nechybí větší spoiler.

Standardem je i nový design 18palcových kol a LED světlomety. Uvnitř pak najdete sedadla potažená kůží Windsor, volant potažený kůží Manacor a do prošívané kůže je nakonec „oblečená“ i palubní deska. Zbytek doplňuje obložení ve stylu karbonových vláken. Z techniky je přítomen prémiový audiosystém B&O, vyhřívání předních sedaček i volantu nebo bezklíčové odemykání.

Ford Puma ST na prvních upoutávkách. Bude crossover stejně brilantní jako Fiesta ST?

Ford Puma ST na prvních upoutávkách. Bude crossover stejně brilantní jako Fiesta ST?

Výroba Pumy ST-Line X Vignale začala během května a první kusy už míří třeba na trh Velké Británie. České zastoupení ještě novou vrcholnou výbavu neuvedlo do nabídky, takže ani cenovky zatím neznáme.

A komu by mix sportovní ST-Line s luxusem Vignale jaksi nevoněl, nabídku variant Pumy ostatně ještě v průběhu roku doplní plnohodnotně ostrá Puma ST, která si vypůjčí techniku hot hatche Fiesta ST a na její uvedení už Ford dříve lákal upoutávkou.

Speciál: Ford Puma

Ford Puma první generace byl cenově dostupný sportovní vůz s předním pohonem, který byl vyráběn v Německu v letech 1997 až 2002. První generace skončila bez přímého nástupce, v roce 2019 však Ford známé jméno přivedl k životu. Druhá generace Pumy zcela změnila koncepci. Přijela jako stylový crossover do města s možností volby hybridního pohonu.

Ford Puma druhé generace oficiálněPrvní skicaPrvní generace

 
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

včera | Miro Mihálik | 16 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků
S elektrickou Mazdou MX-30 poprvé v Česku: Když to musí být, ať je to takhle!

Mazda MX-30

Nenechejte se zmást německou espézetkou. Novou Mazdu MX-30 jsme poprvé zkoušeli na českých silnicích a doslova nás nadchla!

2.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků