První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

ACE  |  16. 11. 2020 09:24

Nerozumím tomu, proč by někdo přihazoval min 150t, aby získal proti Fiestě auto co je takřka ve všech parametrech horší.

Odpovědět  |   | 

já to chápu, prostě někdo chce pumu a mě se taky líbí více jak fiesta, ty parametry nechme stranou i možná výbavu ST.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  16. 11. 2020 10:20

Takže dáš 150 navrch protože sice hůř jede, ale tak nějak se ti líbí?? No nakonec proč ne i když za ty prachy se zase dá vybírat z něčeho co ještě líp jede a ještě se tam líp vejdu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2020 11:08

Předpokládám, že na rozdíl od vás obou jsem v obou autech seděl, v něčem i jezdil, spíše jen popojížděl, a jediný rozdíl, který byl z mého pohledu plus pro Pumu, je větší zavazadlový prostor. Dokonce si troufnu tvrdit, že na zadních sedadlech jsem měl nad hlavou v Pumě méně místa. Nevím, jestli bych byl ochoten platit za vyšší "Fiestu" o tolik více peněz, i když s větším kufrem.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  16. 11. 2020 11:30

Připouštím, ford není značka o které bych reálně uvažoval a i když daná kategorie je pro mě zajímavá, vycházím jen z nepřímého srovnání. Ale vypadá to, že jsi se mnou zajedno

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2020 13:54

Když člověk k autu přijde, má pocit, že je to opravdu "velké" auto, že je to tak nižší střední třída. Po usednutí do auta přichází šok, prostor je stísněný a najednou každému musí dojít, že je to opravdu malé auto, že pohled zvenčí je jen klamání tělem. Dokonce jsem měl pocit, že je tam celkově méně místa, než ve Fiestě. Nesedí se ani nijak extra výše oproti Fiestě (Fiesta výška 1476 mm, ST 1469 mm, Puma 1537 mm). Puma je opravdu taková přifoukla Fiesta opulentních tvarů. Kufr je však znatelně větší, dokonce pocitově více, než se uvádí (Fiesta 311 l, Puma 456 l). A když je odstraněná podlážka, tak je to docela úchvatný pohled do "jámy". Je to opravdu malé auto s velkým kufrem. S Pumou jsem nejezdil, autosalóny ze známých důvodů nefungují, takže jen statické dojmy.

Odpovědět  |   | 

nezkoušel jsem to ten vnitřní prostor a nastupování, ale při provozu a omezeních je to nesměrodatné to hůře jede.

Odpovědět  |   | 
bodean  |  16. 11. 2020 09:31

S těma světlama a maskou vypadá to auto vyloženě jako udivený debil.

Odpovědět  |   | 
-  |  17. 11. 2020 12:19

Tvoje meno je Debil

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  16. 11. 2020 09:35

Znam to. Design nedesign..vem to cert.. ale zda se mi, ze uzivatelsky budes na miste ridice ve finale, v realu spokojen jak blecha.

Odpovědět  |   | 
LOL2000  |  16. 11. 2020 10:17

Za ty prachy raději vymazlenou E46 ve šestiválu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 10:34

A pak tě kdekoli vypráská průměrná Oktávka. Ne, děkuji, pravěk opravdu nechme spát.

Odpovědět  |   | 
Chytrák  |  16. 11. 2020 10:42

Tenhle přizpěvek si dej pantetovat....V Bolce zajásaj. Tolika lidem jsem popletli hlavu....

Odpovědět  |   | 
TraktorDrnčíInside  |  16. 11. 2020 11:24

Allamarein - jaká průměrná Octa vypráská šestiválcové E46? V autech se nevyznáš, jdi diskutovat jinam.

Odpovědět  |   | 

já sem ho chtěl povozit v bramboře se samosvorem na hovězině a od té doby je sprostý a to nemám šestiválec. Tak měj trpělivost a naučme ho to. Já jsem taky naučil řídit uplný neznabohy, prostě chce to mět pevný nervy a zkušenosti.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 16. 11. 2020 11:58

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 12:35

Ne, Péťo, opravdu nejsem na kluky, abych se nechával vozit tebou.
Pochybuju, že vůbec víš, co to znamená řídit.

Odpovědět  |   | 
Béééé  |  16. 11. 2020 18:44

Ty jsi na zvířátka, víme. Nikdo kdo není zoofil by neplácl takovou kravinu o E46 vs Octavia.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  16. 11. 2020 21:31

tady chlapci zapletli auta už i se sexuální orientací, to se stalo naposledy u první Audi TT

Odpovědět  |   | 
zvláštní škola  |  16. 11. 2020 12:36

jestli to bude jako s trpělivostí s tebou než se naučíš vyjadřovat tak to se asi nedočkáme...

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 12:34

Každá průměrná Oktávka, blbečku. E46 je pravěký šrot.

Odpovědět  |   | 
TraktorDrnčíInside  |  16. 11. 2020 13:47

S jakým průměrným motorem? Zastaralost je dost často z hlediska jízdních vlastností občas i výhoda (pro E46 jednoznačně) - to bys věděl, pokud bys autům alespoň trochu rozuměl. Vzhledem k tomu, že si už začal urážet, tak předpokládám, že už víš, jakou blbost si plácnul.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  16. 11. 2020 21:32

Průměrnou oktávku se schopným řidičem rozbije i 316 :D

Odpovědět  |   | 
jenkolemjdoucí  |  16. 11. 2020 12:04

Allamarein-Nevím jak obyč. E46,ale prožil jsem si kus života s M3 E46 a nebylo snad dne když jsem jí vytáhl,kdy se nenašel nějaký chytrák s Octávkou(ať už starší nebo podstatně novější než moje M) který měl potřebu mi předvést,že i on na "to" má.Vždy jsem to bral s úsměvem,najíždění až na nárazník v místech snížené rychlosti atd.Tak jsem je nechal se "předvést",když pak šlo jet byli absolutně bez šance a o zatáčkách ani nemluvě.Tak asi tak k tvému příspěvku.
Jinak k té Pumě ST,možná jsem stará škola,ale popravdě jsem to furt nepochopil,tu filozofii těžkého vysokého auta z kterého se dělá sporťák-to se týká dalších značek.Asi dnešní umění inženýrů dokáže ty nectnosti potlačit,ale proboha proč když se to dá dělat od základu pořádně,navíc myslím,že se to dost prodraží.Kdo opravdu potřebuje a hlavně využije sportovní vlastnosti u malého SUV určeného primárně do města?Určitě si to někdo koupí,prostě na to má,neřeší to,chce tkzv. lepší verzi a smysluplnosti nepřemýšlí.Já bych takový prachy do takovýho auta nikdy nedal,a není to o tom zda na to je či není,prostě v tom nevidím smysl.Sám jezdím se starším Volvem XC60-město,dálka a žádná přidaná sportovnost mi absolutně nechybí.Když si chci užít jízdy a "sportování" vytáhnu si Lancera EVO IX. a vychutnávám si to naplno a nechybí mi vyšší posaz či velký kufr,ale jezdit s tím dlouhodobě po městě je za trest.Jsou to dva světy které nejdou nikdy dobře skloubit a ani myslím není důvod se o to pokoušet.Ale holt doba je taková a lidem se nacpe cokoliv,když se to dobře okecá.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 12:33

Jasně, když normální trojka nestačí, vytáhněme rovnou M3.

Odpovědět  |   | 
TraktorDrnčíInside  |  16. 11. 2020 13:50

Normální trojka měla čtyřválec, tys psal o šestiválci. Jaká průměrná Octa porazí E46 se šestiválcem? Do toho.

Odpovědět  |   | 
Chytrák  |  16. 11. 2020 14:13

Allamareine nahoře je psán v prvním přízpěvku třílitr .... a teď jsi za vo-la.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 17:13

Ne, nahoře je psán šestiválec. A těch bylo spooooousta různých výkonových variant. A včil mudruj, blbounku.

Odpovědět  |   | 
V. Havel Jr.  |  16. 11. 2020 18:39

Nejslabší R6 v E46 byl dvoulitr 110kW. Jaká průměrná Octa (takže předokolka) byla lepší? Raději nemudruj, jsi dost mimo.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 22:06

Užijte si svou prehistorickou modlu, děti. Realita je taková, že na moderní auta to prostě nestačí, i kdybyste pukli.

Odpovědět  |   | 
Redblock  |  17. 11. 2020 20:40

Průměrná Octavia má 1,6 TDI, ten závod bych chtěl vidět :D

Odpovědět  |   | 
simson33  |  16. 11. 2020 10:56

Fajn, že hezky jezdí, ale design je tak nepovedený, že to snad ani ty jízdní vlastnosti nemohou vynahradit. Zvláště ta přední část... to snad byl ten designér v rauši
Představa, že ráno otevírám garáž a tohle na mě kouká není zrovna příjemná!

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 10:57

Mohlo by to být i mnohem horší. V dnešní designové nabídce ještě Puma není tak zlá.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  16. 11. 2020 11:35

Nepovedeny design ? To by chtělo navštivit očaře nebo spiš jine odděleni.
Tohle je designově parada a věřim, že na tohle bude nejen radost pohledět a toho je na trhu poskromnu.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 12:36

Fordí fanatici nikdy nepřiznají, že jejich modla šla designově do háje. Ford by potřeboval najít zase nějaký hezký designový směr místo toho hnusu, který momentálně produkuje.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2020 14:09

Ty si kup raději brýle. Samozřejmě ne vše se každé automobilce povede. Mě Puma moc neoslovila. Posuzovat však auta podle obrázku je docela ošemetná záležitost. Osobně jsem nebyl zrovna nadšený z designu nové Kugy, podle fotek. Před nedávnem jsem si celkem detailně prohlédl přímo tuhle Kugu
https://www.fordostrava.cz/skladove-vozy/39314/ford-... ...
a musím říci, že je to velice pěkné auto a nebýt těch strašných přešlapů se sedadly, tak by u mě byla jako jedno z prvních při výběru SUV, ale já moc na SUV nejsem a nemám rád nepohodlná sedadla.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 17:17

Focus, Kuga, Puma... designová zvěrstva, chudák Ford. Mondeo je zase Tlustá Berta. Fiesta... nic extra. Ten vykulený rybí čumák je prostě hnus, jedno na jakém modelu. V konečném výsledku tak jediné pěkné kousky jsou Explorer a Raptor.
A ne, nesoudím pouze dle obrázků, taky jsem si to prohlížel naživo, a za svým názorem si stojím.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 11. 2020 19:16

Inkvizitoři si také stáli za svými názory. A brýle už máš? Zrovna u tebe pochybuji, že jsi navštívil nějaký autosalón a vše si osahal, prohlédl.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 22:07

Pochybovat můžeš, a to je tak všechno, co ti zbyde. A pořád tvůj názor bude podřadný a nesmyslný. A Fordy stále stejně hnusné.

Odpovědět  |   | 
praptak  |  16. 11. 2020 14:13

Tak ten byl dobrej. Tobě doma určitě řikaji ty naš malej kabaňku.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 17:18

Nezáviď, ptáku.

Odpovědět  |   | 
TraktorDrnčíInside  |  16. 11. 2020 11:22

Tříválcový odpad si prodávejte v sexshopu vedle vibrátorů. Zvuk, vibrace, průběh výkonu - i čtyřválec to vždy porazí. Za takový prachy a oni tam nemohou dát 4 hrnky...
Brusel ať chcípne!!!

Odpovědět  |   | 

A co když výrobce dá tam tříválec aby se mu tam vešla větší převodovka?

Odpovědět  |   | 
TraktorDrnčíInside  |  16. 11. 2020 13:54

Do Peugeotu 206 se vešel čtyřválcový dvoulitr s pětikvaltem. Od té doby se rozměry převodovek zmenšily a 206 je fakt pidi.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 17:14

Jo, a když se něco porouchalo, rozebíral jsi půl auta. S těmihle parodiemi na konstrukci jsem měl tu pochybnou čest. Kolem motoru jsi neprostrčil ruku, jak to bylo natěsno.

Odpovědět  |   | 
 |  16. 11. 2020 14:03

Trivalce mam rad ale museji byt 'dva" v jednom aute. Treba ST 220 , jo to byli auto casy ne prezrana puma co vypada jak krava.

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  16. 11. 2020 19:58

Nad tříválci se dá jenom pousmát. Ten kdo se vyzná v motorech ví..

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  16. 11. 2020 22:07

Tak ještě, že nemluvíš o sobě.

Odpovědět  |   | 
Peter771  |  16. 11. 2020 22:24

Ford novinky naleznete na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Odpovědět  |   | 
jenkolemjdoucí  |  16. 11. 2020 22:27

začíná to vypadat,že Allamarein dotahuje na našeho pověstného Péťu z vrakoviště,perlí čím dál tím víc svými "jedině správnými" názory na vše a taky má neodolatelné nutkání reagovat na úplně všechno co se tu šustne.K tomu navíc přidává pohrdání a urážky...

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  17. 11. 2020 11:01

Když se někdo hádá s hlupákem déle jak 2 minuty, hádají se 2 hlupáci.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 11. 2020 19:15

v diskusi vedle je skóre 7 petr r. ku 6 allamarein.
zatím vede o chlup ten petr r. otázkou je jak dlouho.

Odpovědět  |   | 
Pavliczek  |  17. 11. 2020 00:15

Zejména kdyby byl vůz zelený, tak by mi zepředu připomínal žabku

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 59 příspěvků
TEST Toyota RAV4 2.5 Hybrid 4x4 Black Edition: Ta nejčernější myslí jen zeleně

Toyota RAV4 Hybrid Black Edition

Současná generace Toyoty RAV4 se vzdala naftového motoru. Oblíbené SUV koupíte buď s ryze benzinovým, nebo hybridním pohonem, přičemž elektrifikovaná verze nedávno dorazil na český trh v atraktivním provedení Black Edition. Vyzkoušeli jsme tu nejlepší možnou konfiguraci.

26.  11.  2020 | Jan Mička | 81 příspěvků
TEST BMW X6 xDrive30d: Starbucks, špinavé nohavice a příjemná jízda

BMW X6 xDrive30d

Jednou z největších premiér loňského roku bylo nové BMW X6, obří stylovka pro hordy movitých majitelů, kteří se nebojí expresivního stylu. Zkusili jsme naftový základ v podobě verze xDrive30d.

22.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na zakázku postaví Felicii i embéčko

Ve Zlíně vyrábí úžasná šlapací autíčka. Na …

Nechte svému potomkovi vyrobit šlapací autíčko na zakázku a titul rodiče roku máte dozajista v kapse.

18.  11.  2020 | | 48 N/A
Daniel Fuglevič
Český trhŠkodaRetro
Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nádherný kus má na tachometru 143 km!

Vzácný pick-up Škoda 1202 je na prodej. Nád…

Do české inzerce opět zavítala jedna zajímavá rarita od škodovky. Tento old-school pick-up je navíc v brilantním stavu.

4.  11.  2020 | | 23 N/A
Daniel Fuglevič
Raritapick-upŠkodaOjetiny
Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvrzena! Do hry ji vrátili i naštvaní Češi

Nová Škoda Fabia Combi byla oficiálně potvr…

Na schválení výroby měly údajně zapůsobit i negativní ohlasy české veřejnosti na ukončení praktičtější Fabie.

26.  11.  2020 | | 69 N/A
Daniel Fuglevič
Nová FabiaŠkodaKombi
Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý koncept má od dnešního SUV daleko

Dacia Duster mohla vypadat i takto. Starý k…

Dokázal by Duster jakožto lifestylový crossover zaujmout takovou hromadu zákazníků jako jeho následná produkční a méně odvážná verze?

9.  11.  2020 | | 19 N/A
Daniel Fuglevič
KonceptDacia Duster
Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani levnější verze nevypadá vůbec špatně!

Nová Dacia Sandero ve velké galerii: Ani le…

Nová generace Dacie Sandero o sobě dala společně se sedanem Logan poprvé oficiálně vědět už koncem září. Na osobní setkání zatím nedošlo, konečně si ale můžeme novinky prohlédnout alespoň v pořádné galerii.

20.  11.  2020 | | 108 N/A
Jan Mička
Dacia SanderoPremiéry