Zejména kdyby byl vůz zelený, tak by mi zepředu připomínal žabku :-))
začíná to vypadat,že Allamarein dotahuje na našeho pověstného Péťu z vrakoviště,perlí čím dál tím víc svými "jedině správnými" názory na vše a taky má neodolatelné nutkání reagovat na úplně všechno co se tu šustne.K tomu navíc přidává pohrdání a urážky...
Když se někdo hádá s hlupákem déle jak 2 minuty, hádají se 2 hlupáci.
v diskusi vedle je skóre 7 petr r. ku 6 allamarein.zatím vede o chlup ten petr r. otázkou je jak dlouho.
Ford novinky naleznete na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...
Nad tříválci se dá jenom pousmát. Ten kdo se vyzná v motorech ví..
Tak ještě, že nemluvíš o sobě. :-D :-D
Trivalce mam rad ale museji byt 'dva" v jednom aute. Treba ST 220 , jo to byli auto casy ne prezrana puma co vypada jak krava.
Tříválcový odpad si prodávejte v sexshopu vedle vibrátorů. Zvuk, vibrace, průběh výkonu - i čtyřválec to vždy porazí. Za takový prachy a oni tam nemohou dát 4 hrnky...Brusel ať chcípne!!!
A co když výrobce dá tam tříválec aby se mu tam vešla větší převodovka?
Do Peugeotu 206 se vešel čtyřválcový dvoulitr s pětikvaltem. Od té doby se rozměry převodovek zmenšily a 206 je fakt pidi.
Jo, a když se něco porouchalo, rozebíral jsi půl auta. S těmihle parodiemi na konstrukci jsem měl tu pochybnou čest. Kolem motoru jsi neprostrčil ruku, jak to bylo natěsno.
Fajn, že hezky jezdí, ale design je tak nepovedený, že to snad ani ty jízdní vlastnosti nemohou vynahradit. Zvláště ta přední část... to snad byl ten designér v rauši :-)Představa, že ráno otevírám garáž a tohle na mě kouká není zrovna příjemná!
Nepovedeny design ? To by chtělo navštivit očaře nebo spiš jine odděleni.Tohle je designově parada a věřim, že na tohle bude nejen radost pohledět a toho je na trhu poskromnu.
Fordí fanatici nikdy nepřiznají, že jejich modla šla designově do háje. Ford by potřeboval najít zase nějaký hezký designový směr místo toho hnusu, který momentálně produkuje.
Tak ten byl dobrej. Tobě doma určitě řikaji ty naš malej kabaňku.
Nezáviď, ptáku.
Ty si kup raději brýle. Samozřejmě ne vše se každé automobilce povede. Mě Puma moc neoslovila. Posuzovat však auta podle obrázku je docela ošemetná záležitost. Osobně jsem nebyl zrovna nadšený z designu nové Kugy, podle fotek. Před nedávnem jsem si celkem detailně prohlédl přímo tuhle Kuguhttps://www.fordostrava.cz/skladove-vozy/39314/ford-... ... a musím říci, že je to velice pěkné auto a nebýt těch strašných přešlapů se sedadly, tak by u mě byla jako jedno z prvních při výběru SUV, ale já moc na SUV nejsem a nemám rád nepohodlná sedadla.
Focus, Kuga, Puma... designová zvěrstva, chudák Ford. Mondeo je zase Tlustá Berta. Fiesta... nic extra. Ten vykulený rybí čumák je prostě hnus, jedno na jakém modelu. V konečném výsledku tak jediné pěkné kousky jsou Explorer a Raptor.A ne, nesoudím pouze dle obrázků, taky jsem si to prohlížel naživo, a za svým názorem si stojím.
Inkvizitoři si také stáli za svými názory. A brýle už máš? Zrovna u tebe pochybuji, že jsi navštívil nějaký autosalón a vše si osahal, prohlédl.
Pochybovat můžeš, a to je tak všechno, co ti zbyde. A pořád tvůj názor bude podřadný a nesmyslný. A Fordy stále stejně hnusné.
Mohlo by to být i mnohem horší. V dnešní designové nabídce ještě Puma není tak zlá.
Za ty prachy raději vymazlenou E46 ve šestiválu.B-]
A pak tě kdekoli vypráská průměrná Oktávka. Ne, děkuji, pravěk opravdu nechme spát.
Průměrná Octavia má 1,6 TDI, ten závod bych chtěl vidět :D
Allamarein-Nevím jak obyč. E46,ale prožil jsem si kus života s M3 E46 a nebylo snad dne když jsem jí vytáhl,kdy se nenašel nějaký chytrák s Octávkou(ať už starší nebo podstatně novější než moje M) který měl potřebu mi předvést,že i on na "to" má.Vždy jsem to bral s úsměvem,najíždění až na nárazník v místech snížené rychlosti atd.Tak jsem je nechal se "předvést",když pak šlo jet byli absolutně bez šance a o zatáčkách ani nemluvě.Tak asi tak k tvému příspěvku. Jinak k té Pumě ST,možná jsem stará škola,ale popravdě jsem to furt nepochopil,tu filozofii těžkého vysokého auta z kterého se dělá sporťák-to se týká dalších značek.Asi dnešní umění inženýrů dokáže ty nectnosti potlačit,ale proboha proč když se to dá dělat od základu pořádně,navíc myslím,že se to dost prodraží.Kdo opravdu potřebuje a hlavně využije sportovní vlastnosti u malého SUV určeného primárně do města?Určitě si to někdo koupí,prostě na to má,neřeší to,chce tkzv. lepší verzi a smysluplnosti nepřemýšlí.Já bych takový prachy do takovýho auta nikdy nedal,a není to o tom zda na to je či není,prostě v tom nevidím smysl.Sám jezdím se starším Volvem XC60-město,dálka a žádná přidaná sportovnost mi absolutně nechybí.Když si chci užít jízdy a "sportování" vytáhnu si Lancera EVO IX. a vychutnávám si to naplno a nechybí mi vyšší posaz či velký kufr,ale jezdit s tím dlouhodobě po městě je za trest.Jsou to dva světy které nejdou nikdy dobře skloubit a ani myslím není důvod se o to pokoušet.Ale holt doba je taková a lidem se nacpe cokoliv,když se to dobře okecá.
Jasně, když normální trojka nestačí, vytáhněme rovnou M3. :-D :-D
Allamareine nahoře je psán v prvním přízpěvku třílitr .... a teď jsi za vo-la. B-]
Ne, nahoře je psán šestiválec. A těch bylo spooooousta různých výkonových variant. A včil mudruj, blbounku.
Nejslabší R6 v E46 byl dvoulitr 110kW. Jaká průměrná Octa (takže předokolka) byla lepší? Raději nemudruj, jsi dost mimo.
Užijte si svou prehistorickou modlu, děti. Realita je taková, že na moderní auta to prostě nestačí, i kdybyste pukli. :-D :-D
Normální trojka měla čtyřválec, tys psal o šestiválci. Jaká průměrná Octa porazí E46 se šestiválcem? Do toho.
Allamarein - jaká průměrná Octa vypráská šestiválcové E46? V autech se nevyznáš, jdi diskutovat jinam.
Každá průměrná Oktávka, blbečku. E46 je pravěký šrot.
Průměrnou oktávku se schopným řidičem rozbije i 316 :D
S jakým průměrným motorem? Zastaralost je dost často z hlediska jízdních vlastností občas i výhoda (pro E46 jednoznačně) - to bys věděl, pokud bys autům alespoň trochu rozuměl. Vzhledem k tomu, že si už začal urážet, tak předpokládám, že už víš, jakou blbost si plácnul.
já sem ho chtěl povozit v bramboře se samosvorem na hovězině a od té doby je sprostý a to nemám šestiválec. Tak měj trpělivost a naučme ho to. Já jsem taky naučil řídit uplný neznabohy, prostě chce to mět pevný nervy a zkušenosti.
jestli to bude jako s trpělivostí s tebou než se naučíš vyjadřovat tak to se asi nedočkáme...
Ne, Péťo, opravdu nejsem na kluky, abych se nechával vozit tebou. ;-) Pochybuju, že vůbec víš, co to znamená řídit.
Ty jsi na zvířátka, víme. Nikdo kdo není zoofil by neplácl takovou kravinu o E46 vs Octavia.
tady chlapci zapletli auta už i se sexuální orientací, to se stalo naposledy u první Audi TT :-D
Tenhle přizpěvek si dej pantetovat....V Bolce zajásaj. B-] Tolika lidem jsem popletli hlavu....:-O:-D:-D
Znam to. Design nedesign..vem to cert.. ale zda se mi, ze uzivatelsky budes na miste ridice ve finale, v realu spokojen jak blecha.B-]
S těma světlama a maskou vypadá to auto vyloženě jako udivený debil.
Tvoje meno je Debil
Nerozumím tomu, proč by někdo přihazoval min 150t, aby získal proti Fiestě auto co je takřka ve všech parametrech horší.
já to chápu, prostě někdo chce pumu a mě se taky líbí více jak fiesta, ty parametry nechme stranou i možná výbavu ST.
Takže dáš 150 navrch protože sice hůř jede, ale tak nějak se ti líbí?? No nakonec proč ne i když za ty prachy se zase dá vybírat z něčeho co ještě líp jede a ještě se tam líp vejdu.
nezkoušel jsem to ten vnitřní prostor a nastupování, ale při provozu a omezeních je to nesměrodatné to hůře jede.
Předpokládám, že na rozdíl od vás obou jsem v obou autech seděl, v něčem i jezdil, spíše jen popojížděl, a jediný rozdíl, který byl z mého pohledu plus pro Pumu, je větší zavazadlový prostor. Dokonce si troufnu tvrdit, že na zadních sedadlech jsem měl nad hlavou v Pumě méně místa. Nevím, jestli bych byl ochoten platit za vyšší "Fiestu" o tolik více peněz, i když s větším kufrem.
Připouštím, ford není značka o které bych reálně uvažoval a i když daná kategorie je pro mě zajímavá, vycházím jen z nepřímého srovnání. Ale vypadá to, že jsi se mnou zajedno ;-)
Když člověk k autu přijde, má pocit, že je to opravdu "velké" auto, že je to tak nižší střední třída. Po usednutí do auta přichází šok, prostor je stísněný a najednou každému musí dojít, že je to opravdu malé auto, že pohled zvenčí je jen klamání tělem. Dokonce jsem měl pocit, že je tam celkově méně místa, než ve Fiestě. Nesedí se ani nijak extra výše oproti Fiestě (Fiesta výška 1476 mm, ST 1469 mm, Puma 1537 mm). Puma je opravdu taková přifoukla Fiesta opulentních tvarů. Kufr je však znatelně větší, dokonce pocitově více, než se uvádí (Fiesta 311 l, Puma 456 l). A když je odstraněná podlážka, tak je to docela úchvatný pohled do "jámy". Je to opravdu malé auto s velkým kufrem. S Pumou jsem nejezdil, autosalóny ze známých důvodů nefungují, takže jen statické dojmy.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.