První jízda s ostrým Fordem Puma ST: Už jsme si potykali, zanechal hluboký dojem

52 komentářů

Pavliczek
17. listopadu • 0:15

Zejména kdyby byl vůz zelený, tak by mi zepředu připomínal žabku :-))

jenkolemjdoucí
16. listopadu • 22:27

začíná to vypadat,že Allamarein dotahuje na našeho pověstného Péťu z vrakoviště,perlí čím dál tím víc svými "jedině správnými" názory na vše a taky má neodolatelné nutkání reagovat na úplně všechno co se tu šustne.K tomu navíc přidává pohrdání a urážky...

Lojza
17. listopadu • 11:01

Když se někdo hádá s hlupákem déle jak 2 minuty, hádají se 2 hlupáci.

.
17. listopadu • 19:15

v diskusi vedle je skóre 7 petr r. ku 6 allamarein.
zatím vede o chlup ten petr r. otázkou je jak dlouho.

Peter771
16. listopadu • 22:24

Ford novinky naleznete na jednom miste: http://www.fordauto.sk/...

Kaa
16. listopadu • 19:58

Nad tříválci se dá jenom pousmát. Ten kdo se vyzná v motorech ví..

Allamarein
16. listopadu • 22:07

Tak ještě, že nemluvíš o sobě. :-D :-D

16. listopadu • 14:03

Trivalce mam rad ale museji byt 'dva" v jednom aute. Treba ST 220 , jo to byli auto casy ne prezrana puma co vypada jak krava.

TraktorDrnčíInside
16. listopadu • 11:22

Tříválcový odpad si prodávejte v sexshopu vedle vibrátorů. Zvuk, vibrace, průběh výkonu - i čtyřválec to vždy porazí. Za takový prachy a oni tam nemohou dát 4 hrnky...
Brusel ať chcípne!!!

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 11:54

A co když výrobce dá tam tříválec aby se mu tam vešla větší převodovka?

TraktorDrnčíInside
16. listopadu • 13:54

Do Peugeotu 206 se vešel čtyřválcový dvoulitr s pětikvaltem. Od té doby se rozměry převodovek zmenšily a 206 je fakt pidi.

Allamarein
16. listopadu • 17:14

Jo, a když se něco porouchalo, rozebíral jsi půl auta. S těmihle parodiemi na konstrukci jsem měl tu pochybnou čest. Kolem motoru jsi neprostrčil ruku, jak to bylo natěsno.

simson33
16. listopadu • 10:56

Fajn, že hezky jezdí, ale design je tak nepovedený, že to snad ani ty jízdní vlastnosti nemohou vynahradit. Zvláště ta přední část... to snad byl ten designér v rauši :-)
Představa, že ráno otevírám garáž a tohle na mě kouká není zrovna příjemná!

praptak
16. listopadu • 11:35

Nepovedeny design ? To by chtělo navštivit očaře nebo spiš jine odděleni.
Tohle je designově parada a věřim, že na tohle bude nejen radost pohledět a toho je na trhu poskromnu.

Allamarein
16. listopadu • 12:36

Fordí fanatici nikdy nepřiznají, že jejich modla šla designově do háje. Ford by potřeboval najít zase nějaký hezký designový směr místo toho hnusu, který momentálně produkuje.

praptak
16. listopadu • 14:13

Tak ten byl dobrej. Tobě doma určitě řikaji ty naš malej kabaňku.

Allamarein
16. listopadu • 17:18

Nezáviď, ptáku.

Mirek
16. listopadu • 14:09

Ty si kup raději brýle. Samozřejmě ne vše se každé automobilce povede. Mě Puma moc neoslovila. Posuzovat však auta podle obrázku je docela ošemetná záležitost. Osobně jsem nebyl zrovna nadšený z designu nové Kugy, podle fotek. Před nedávnem jsem si celkem detailně prohlédl přímo tuhle Kugu
https://www.fordostrava.cz/skladove-vozy/39314/ford-... ...
a musím říci, že je to velice pěkné auto a nebýt těch strašných přešlapů se sedadly, tak by u mě byla jako jedno z prvních při výběru SUV, ale já moc na SUV nejsem a nemám rád nepohodlná sedadla.

Allamarein
16. listopadu • 17:17

Focus, Kuga, Puma... designová zvěrstva, chudák Ford. Mondeo je zase Tlustá Berta. Fiesta... nic extra. Ten vykulený rybí čumák je prostě hnus, jedno na jakém modelu. V konečném výsledku tak jediné pěkné kousky jsou Explorer a Raptor.
A ne, nesoudím pouze dle obrázků, taky jsem si to prohlížel naživo, a za svým názorem si stojím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
16. listopadu • 19:16

Inkvizitoři si také stáli za svými názory. A brýle už máš? Zrovna u tebe pochybuji, že jsi navštívil nějaký autosalón a vše si osahal, prohlédl.

Allamarein
16. listopadu • 22:07

Pochybovat můžeš, a to je tak všechno, co ti zbyde. A pořád tvůj názor bude podřadný a nesmyslný. A Fordy stále stejně hnusné.

Allamarein
16. listopadu • 10:57

Mohlo by to být i mnohem horší. V dnešní designové nabídce ještě Puma není tak zlá.

LOL2000
16. listopadu • 10:17

Za ty prachy raději vymazlenou E46 ve šestiválu.B-]

Allamarein
16. listopadu • 10:34

A pak tě kdekoli vypráská průměrná Oktávka. Ne, děkuji, pravěk opravdu nechme spát.

Redblock
17. listopadu • 20:40

Průměrná Octavia má 1,6 TDI, ten závod bych chtěl vidět :D

jenkolemjdoucí
16. listopadu • 12:04

Allamarein-Nevím jak obyč. E46,ale prožil jsem si kus života s M3 E46 a nebylo snad dne když jsem jí vytáhl,kdy se nenašel nějaký chytrák s Octávkou(ať už starší nebo podstatně novější než moje M) který měl potřebu mi předvést,že i on na "to" má.Vždy jsem to bral s úsměvem,najíždění až na nárazník v místech snížené rychlosti atd.Tak jsem je nechal se "předvést",když pak šlo jet byli absolutně bez šance a o zatáčkách ani nemluvě.Tak asi tak k tvému příspěvku.
Jinak k té Pumě ST,možná jsem stará škola,ale popravdě jsem to furt nepochopil,tu filozofii těžkého vysokého auta z kterého se dělá sporťák-to se týká dalších značek.Asi dnešní umění inženýrů dokáže ty nectnosti potlačit,ale proboha proč když se to dá dělat od základu pořádně,navíc myslím,že se to dost prodraží.Kdo opravdu potřebuje a hlavně využije sportovní vlastnosti u malého SUV určeného primárně do města?Určitě si to někdo koupí,prostě na to má,neřeší to,chce tkzv. lepší verzi a smysluplnosti nepřemýšlí.Já bych takový prachy do takovýho auta nikdy nedal,a není to o tom zda na to je či není,prostě v tom nevidím smysl.Sám jezdím se starším Volvem XC60-město,dálka a žádná přidaná sportovnost mi absolutně nechybí.Když si chci užít jízdy a "sportování" vytáhnu si Lancera EVO IX. a vychutnávám si to naplno a nechybí mi vyšší posaz či velký kufr,ale jezdit s tím dlouhodobě po městě je za trest.Jsou to dva světy které nejdou nikdy dobře skloubit a ani myslím není důvod se o to pokoušet.Ale holt doba je taková a lidem se nacpe cokoliv,když se to dobře okecá.

Allamarein
16. listopadu • 12:33

Jasně, když normální trojka nestačí, vytáhněme rovnou M3. :-D :-D

Chytrák
16. listopadu • 14:13

Allamareine nahoře je psán v prvním přízpěvku třílitr .... a teď jsi za vo-la. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
16. listopadu • 17:13

Ne, nahoře je psán šestiválec. A těch bylo spooooousta různých výkonových variant. A včil mudruj, blbounku.

V. Havel Jr.
16. listopadu • 18:39

Nejslabší R6 v E46 byl dvoulitr 110kW. Jaká průměrná Octa (takže předokolka) byla lepší? Raději nemudruj, jsi dost mimo.

Allamarein
16. listopadu • 22:06

Užijte si svou prehistorickou modlu, děti. Realita je taková, že na moderní auta to prostě nestačí, i kdybyste pukli. :-D :-D

TraktorDrnčíInside
16. listopadu • 13:50

Normální trojka měla čtyřválec, tys psal o šestiválci. Jaká průměrná Octa porazí E46 se šestiválcem? Do toho.

TraktorDrnčíInside
16. listopadu • 11:24

Allamarein - jaká průměrná Octa vypráská šestiválcové E46? V autech se nevyznáš, jdi diskutovat jinam.

Allamarein
16. listopadu • 12:34

Každá průměrná Oktávka, blbečku. E46 je pravěký šrot.

Twan
16. listopadu • 21:32

Průměrnou oktávku se schopným řidičem rozbije i 316 :D

TraktorDrnčíInside
16. listopadu • 13:47

S jakým průměrným motorem? Zastaralost je dost často z hlediska jízdních vlastností občas i výhoda (pro E46 jednoznačně) - to bys věděl, pokud bys autům alespoň trochu rozuměl. Vzhledem k tomu, že si už začal urážet, tak předpokládám, že už víš, jakou blbost si plácnul.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 11:53

já sem ho chtěl povozit v bramboře se samosvorem na hovězině a od té doby je sprostý a to nemám šestiválec. Tak měj trpělivost a naučme ho to. Já jsem taky naučil řídit uplný neznabohy, prostě chce to mět pevný nervy a zkušenosti.

zvláštní škola
16. listopadu • 12:36

jestli to bude jako s trpělivostí s tebou než se naučíš vyjadřovat tak to se asi nedočkáme...

Allamarein
16. listopadu • 12:35

Ne, Péťo, opravdu nejsem na kluky, abych se nechával vozit tebou. ;-)
Pochybuju, že vůbec víš, co to znamená řídit.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Béééé
16. listopadu • 18:44

Ty jsi na zvířátka, víme. Nikdo kdo není zoofil by neplácl takovou kravinu o E46 vs Octavia.

Twan
16. listopadu • 21:31

tady chlapci zapletli auta už i se sexuální orientací, to se stalo naposledy u první Audi TT :-D

Chytrák
16. listopadu • 10:42

Tenhle přizpěvek si dej pantetovat....V Bolce zajásaj. B-] Tolika lidem jsem popletli hlavu....:-O:-D:-D

WRC Fabia R2 TwinCharger
16. listopadu • 9:35

Znam to. Design nedesign..vem to cert.. ale zda se mi, ze uzivatelsky budes na miste ridice ve finale, v realu spokojen jak blecha.B-]

bodean
16. listopadu • 9:31

S těma světlama a maskou vypadá to auto vyloženě jako udivený debil.

-
17. listopadu • 12:19

Tvoje meno je Debil

ACE
16. listopadu • 9:24

Nerozumím tomu, proč by někdo přihazoval min 150t, aby získal proti Fiestě auto co je takřka ve všech parametrech horší.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 9:38

já to chápu, prostě někdo chce pumu a mě se taky líbí více jak fiesta, ty parametry nechme stranou i možná výbavu ST.

ACE
16. listopadu • 10:20

Takže dáš 150 navrch protože sice hůř jede, ale tak nějak se ti líbí?? No nakonec proč ne i když za ty prachy se zase dá vybírat z něčeho co ještě líp jede a ještě se tam líp vejdu.

petr r. (petrumr)
16. listopadu • 11:11

nezkoušel jsem to ten vnitřní prostor a nastupování, ale při provozu a omezeních je to nesměrodatné to hůře jede.

Mirek
16. listopadu • 11:08

Předpokládám, že na rozdíl od vás obou jsem v obou autech seděl, v něčem i jezdil, spíše jen popojížděl, a jediný rozdíl, který byl z mého pohledu plus pro Pumu, je větší zavazadlový prostor. Dokonce si troufnu tvrdit, že na zadních sedadlech jsem měl nad hlavou v Pumě méně místa. Nevím, jestli bych byl ochoten platit za vyšší "Fiestu" o tolik více peněz, i když s větším kufrem.

ACE
16. listopadu • 11:30

Připouštím, ford není značka o které bych reálně uvažoval a i když daná kategorie je pro mě zajímavá, vycházím jen z nepřímého srovnání. Ale vypadá to, že jsi se mnou zajedno ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
16. listopadu • 13:54

Když člověk k autu přijde, má pocit, že je to opravdu "velké" auto, že je to tak nižší střední třída. Po usednutí do auta přichází šok, prostor je stísněný a najednou každému musí dojít, že je to opravdu malé auto, že pohled zvenčí je jen klamání tělem. Dokonce jsem měl pocit, že je tam celkově méně místa, než ve Fiestě. Nesedí se ani nijak extra výše oproti Fiestě (Fiesta výška 1476 mm, ST 1469 mm, Puma 1537 mm). Puma je opravdu taková přifoukla Fiesta opulentních tvarů. Kufr je však znatelně větší, dokonce pocitově více, než se uvádí (Fiesta 311 l, Puma 456 l). A když je odstraněná podlážka, tak je to docela úchvatný pohled do "jámy". Je to opravdu malé auto s velkým kufrem. S Pumou jsem nejezdil, autosalóny ze známých důvodů nefungují, takže jen statické dojmy.

Doporučujeme

Články odjinud