Krásné auto a přesně pro mé potřeby. Koupím normální 92 kW, mám szarší verzi několik let a naprosto bez problémů. Údržba - jen olej a benzín - 5,1 l/ 100 km. Když je potřeba, zrychlení OK.Ono je taky potřeba umět jezdit a me jak ty kecálkové, co tady píšou hlouposti. Další možnost je, že jsou to ještě děti. Pak to chápu, papouškují jen to, co někde četli, nebo slyšeli, vlastního rozumu nemaje :-).
Po dlhom čase konečne pekný Ford (vlastně ani posledný Focus nebol zlý). Som rád, že dizajnéri od Fordu konečne opustili myšlienku kinetického dizajnu.Pri interiéri som mal však pocit, že pozerám do nejakého Oplu. :-) Ale na druhej strane 100x lepší takýto interiér ako tie, čo boli v starších autách od Fordu - od Fiesty až po Mondeo.
ty kukadla se mně líbí, čekal jsem ale, že více rozvedou ten hybrid, když už je ten název např. jaký system to má atd.
... Když je řeč o hybridu, Ford u Pumy sází hlavně na své mild-hybridní 48V ústrojí kombinující litrový tříválec, řemenem poháněný startér-generátor a lithium-iontovou baterii. Nabízeno bude ve dvou úrovních naladění – 114 kW (155 koní) a 92 kW (125 koní). ...
no a převodovka,....,toyotou jsem jel, ale třeba hyundai má dvouspojku a dost nechápu jak to může fungovat ten přechod.
Udajne predohrab s rucnim 6ikvaltem ;-)
jestli to ale není robotická, tak jak to může rekuperovat až do zastavení, vlastně brzdit.
Hnus, a navíc recyklace jmen, zde jméno po "sportovním" modelu, proč? Ve Fordu chybí zaměstnancům kreativita?
Naopak, kreativně sáhli po slavném jméně v domnění, že lidi jsou blbí.
Tak jestli vychazeli z toho, co lidi předváděli v pořadu Jiřiho Krampola, ,,Nijdo neni dokonalý".......😊
Chybí kuřivo :-O
Další tříválcové šidítko.
Jj, s těmi tříválci se může jít Ford vyfotit. Třeba do Bruselu, před budovu komise.
Tam už je plno...
Nechcem hanit znacku, ale na Ford velmi pekne auto. Podareny dizajn a predne svetlomety ispirovane GT, wau!!! Vw a ini dostanu krasneho konkurenta! B-]
Celkovými proporcemi mi to přijde jako hatchback. Neštěstí jsou ty černé tlamy, vypadá to jak bezzubá bába a samé tříválce pod kapotou, takže nic zajímavého.
prvnim pohledem jsem si rikal ze Kia udelal nejake bejby Sportagea ten hybrid je takovej, jakoze hybrid , tohle znaceni milf, full, cool a podobne je hodne zavadejici
Je to mild hybrid - milf, resp. MILF je něco úplně jiného :-)
MILFka bude ta průvočí v tom zpátečním vlaku :-D
Tusim, ze milf byl zamer nikoli chyba (mj. dale cool hybrid)...
Ale ne, chtěl napsat mild, ale když furt do vyhledávače ťuká milf, tak mu to doplnilo. :-D
Vypadá to jak žába, do které někdo foukl, až jí vylezly oči. Ne, tohle je fakt příšernost...
Mitsubishi zabilo meno eclipse, teraz ford puma - fakt toto ludia chcu viac ako pekne sportove auta? Ked som bol pubertak ka, tak sme sa otacali za peknymi babami a autami. Dnes snivaju o mobiloch.....
Dnes stačí placebo. Puma, symbol ladnosti a rychlosti, tj. efektivnosti pohybu, se na tohle "udělátko" opravdu názvem nehodí. Spíš tak "Clona" nebo "Brzda".
Primenie auta aj mna zaraza, rovnako ako pri Mitsu... Este aby to nepostihli GT-R Nismo :-D
Kam to chce Ford dotáhnout? Naprosto univerzální design vylepšený ohyzdnou přídí. Kdysi měl Ford vlastní a hezkou příď. Pak z toho udělali Aston, no dobře, ale teď to je voskový Aston na slunku.
Líbí se mi.Z venku rozhodně lepší jak ecosport.Cena přes 500tisíc s použ motorem 92kw.
Bude v ceně i zpáteční jízdenka?
:-Nevím jestli se dává, ale jak tchyna kupovala focuse, tak dostala kilometrickou knížku čd.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.