Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Ford se v poslední době se sportovními modely docela rozjel. Po přiostřených modelech řady ST oficiálně dorazil do Evropy také Mustang a nedávno také vynikající Focus RS. Nadšení řidiči tedy u modrého oválu rozhodně mají z čeho vybírat. Teď už si ovšem na své přijdou i ti, kteří chtějí rychle především vypadat. Sluší se ale zmínit, že Ford rozhodně není první ani poslední, který sportovně vypadající provedení představuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Focus i Fiesta ve verzi ST-Line zaujmou především svým designem, ke kterému přidávají také snížený podvozek a sportovní interiér

Seznamte se s paketem ST-Line, který je k dispozici pro Fiestu a Focus. Obě auta dostanou speciálně navržené disky, agresivněji tvarované nárazníky, nové boční prahy a spoiler na zádi. Karoserie je blíže k asfaltu díky podvozku sníženém o 10 milimetrů. Do interiéru si našly cestu sedadla s výraznějším bočním vedením, kovové nástavce pedálů a sportovní volant.

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Výbava ST-Line se neomezuje na počet dveří (v případě Fiesty) ani na karosářské provedení (v případě Focusu). U Fiesty je k dispozici se zážehovým tříválcem 1.0 EcoBoost v naladění 74 kW (100 koní) nebo 92 kW (125 k), vyznavači dieselů mohou sáhnout po vznětovém čtyřválci 1.5 Duratorq TDCi s výkonem 70 kW (95 koní). 

V případě Focusu jsou na výběr dvě vznětové jednotky, buď 1.5 Duratorq o výkonu 88 kW (120 koní), nebo 2.0 Duratorq naladěný na 110 kW (150 koní). Nechybí ani zážehové motory, které začínají na 92 kW (125 koní) a vrcholí výkonem 134 kW (182 koní) v případě motoru 1.5 EcoBoost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků