Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Ford se v poslední době se sportovními modely docela rozjel. Po přiostřených modelech řady ST oficiálně dorazil do Evropy také Mustang a nedávno také vynikající Focus RS. Nadšení řidiči tedy u modrého oválu rozhodně mají z čeho vybírat. Teď už si ovšem na své přijdou i ti, kteří chtějí rychle především vypadat. Sluší se ale zmínit, že Ford rozhodně není první ani poslední, který sportovně vypadající provedení představuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Focus i Fiesta ve verzi ST-Line zaujmou především svým designem, ke kterému přidávají také snížený podvozek a sportovní interiér

Seznamte se s paketem ST-Line, který je k dispozici pro Fiestu a Focus. Obě auta dostanou speciálně navržené disky, agresivněji tvarované nárazníky, nové boční prahy a spoiler na zádi. Karoserie je blíže k asfaltu díky podvozku sníženém o 10 milimetrů. Do interiéru si našly cestu sedadla s výraznějším bočním vedením, kovové nástavce pedálů a sportovní volant.

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Výbava ST-Line se neomezuje na počet dveří (v případě Fiesty) ani na karosářské provedení (v případě Focusu). U Fiesty je k dispozici se zážehovým tříválcem 1.0 EcoBoost v naladění 74 kW (100 koní) nebo 92 kW (125 k), vyznavači dieselů mohou sáhnout po vznětovém čtyřválci 1.5 Duratorq TDCi s výkonem 70 kW (95 koní). 

V případě Focusu jsou na výběr dvě vznětové jednotky, buď 1.5 Duratorq o výkonu 88 kW (120 koní), nebo 2.0 Duratorq naladěný na 110 kW (150 koní). Nechybí ani zážehové motory, které začínají na 92 kW (125 koní) a vrcholí výkonem 134 kW (182 koní) v případě motoru 1.5 EcoBoost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků