Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Ford se v poslední době se sportovními modely docela rozjel. Po přiostřených modelech řady ST oficiálně dorazil do Evropy také Mustang a nedávno také vynikající Focus RS. Nadšení řidiči tedy u modrého oválu rozhodně mají z čeho vybírat. Teď už si ovšem na své přijdou i ti, kteří chtějí rychle především vypadat. Sluší se ale zmínit, že Ford rozhodně není první ani poslední, který sportovně vypadající provedení představuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Focus i Fiesta ve verzi ST-Line zaujmou především svým designem, ke kterému přidávají také snížený podvozek a sportovní interiér

Seznamte se s paketem ST-Line, který je k dispozici pro Fiestu a Focus. Obě auta dostanou speciálně navržené disky, agresivněji tvarované nárazníky, nové boční prahy a spoiler na zádi. Karoserie je blíže k asfaltu díky podvozku sníženém o 10 milimetrů. Do interiéru si našly cestu sedadla s výraznějším bočním vedením, kovové nástavce pedálů a sportovní volant.

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Výbava ST-Line se neomezuje na počet dveří (v případě Fiesty) ani na karosářské provedení (v případě Focusu). U Fiesty je k dispozici se zážehovým tříválcem 1.0 EcoBoost v naladění 74 kW (100 koní) nebo 92 kW (125 k), vyznavači dieselů mohou sáhnout po vznětovém čtyřválci 1.5 Duratorq TDCi s výkonem 70 kW (95 koní). 

V případě Focusu jsou na výběr dvě vznětové jednotky, buď 1.5 Duratorq o výkonu 88 kW (120 koní), nebo 2.0 Duratorq naladěný na 110 kW (150 koní). Nechybí ani zážehové motory, které začínají na 92 kW (125 koní) a vrcholí výkonem 134 kW (182 koní) v případě motoru 1.5 EcoBoost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků