Ford přináší verzi ST-Line. Je pro ty, kteří chtějí rychle především vypadat

Ford se v poslední době se sportovními modely docela rozjel. Po přiostřených modelech řady ST oficiálně dorazil do Evropy také Mustang a nedávno také vynikající Focus RS. Nadšení řidiči tedy u modrého oválu rozhodně mají z čeho vybírat. Teď už si ovšem na své přijdou i ti, kteří chtějí rychle především vypadat. Sluší se ale zmínit, že Ford rozhodně není první ani poslední, který sportovně vypadající provedení představuje.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Focus i Fiesta ve verzi ST-Line zaujmou především svým designem, ke kterému přidávají také snížený podvozek a sportovní interiér

Seznamte se s paketem ST-Line, který je k dispozici pro Fiestu a Focus. Obě auta dostanou speciálně navržené disky, agresivněji tvarované nárazníky, nové boční prahy a spoiler na zádi. Karoserie je blíže k asfaltu díky podvozku sníženém o 10 milimetrů. Do interiéru si našly cestu sedadla s výraznějším bočním vedením, kovové nástavce pedálů a sportovní volant.

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Test Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible: Velmi stylové „Mondeo“

Výbava ST-Line se neomezuje na počet dveří (v případě Fiesty) ani na karosářské provedení (v případě Focusu). U Fiesty je k dispozici se zážehovým tříválcem 1.0 EcoBoost v naladění 74 kW (100 koní) nebo 92 kW (125 k), vyznavači dieselů mohou sáhnout po vznětovém čtyřválci 1.5 Duratorq TDCi s výkonem 70 kW (95 koní). 

V případě Focusu jsou na výběr dvě vznětové jednotky, buď 1.5 Duratorq o výkonu 88 kW (120 koní), nebo 2.0 Duratorq naladěný na 110 kW (150 koní). Nechybí ani zážehové motory, které začínají na 92 kW (125 koní) a vrcholí výkonem 134 kW (182 koní) v případě motoru 1.5 EcoBoost.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků
První jízda s novou Škodou Superb Scout: Dejte jí 2.0 TDI Evo a bude skvělá!

Škoda Superb Scout (první svezení)

První kilometry s novou Škodou Superb Scout jsme absolvovali v Rakousku. Vedle klikatých okresek nás trasa zavedla i na šotolinu a byl dostatek času k vyzkoušení nového prediktivního tempomatu. Jaký je prozatímní verdikt?

5.  7.  2019 | Jan Mička | 77 příspěvků