...tu si treba uvedomit komu je ta ponuka cielena.Aby bolo jasne, je mi jedno a absolutne jedno co kolko a za kolko recyklatov firma nakupi.
Výměna oleje po 60000km? Hodně štěstí.
Tohle je vážně masakr... u pracovní káry co má dávat 100tis ročně... já měním u pracanta každých 12tis. a ta moje skoro čtrnáctiletá plečka jezdí stále (Combo 1.7 DTI)
V Crafterech měníme po předesaných 40 000km a mimo jednoho s motorem ještě pětiválcem od Mercedesu, kde prosvištěla prasklá ojnice blokem, čtyřválce mají nalítáno i přes 500tis km a běhají v pohodě. Tedy kromě pravidelných výměn čidel tlakové diference, ale to je všeobecný folklór u jednoturbových 100kW motorů, biturba 120kW tím netrpí.. Nemyslím si, že by na tom Ford měl být dramaticky hůř.
Záleží hodně jak velká je olejová náplň v motoru. Pokud má čtyřválec náplň oleje 6-8 litrů pak 60 tis.km není asi problém. U dodávek se počítá s tím, že motor se ráno natočí a ohřeje a pak celou směnu je stále na provozní teplotě.
oleje to má 7 litrů (Custom)
tři servisní prohlídky a nechat sešrotovat :-/
Jeste dodat 4x4 a je to top dodavka.
Jaký je vlastně ten Transit poslední generace ??Modely okolo roku 2006 jsem zažil, i ty starší. O těch nových nevím, co si mám myslet.Je to auto do nepohody jako dřív, nebo už vůbec??
jezdil jsem tak tím posledním, tak tím novým a ten nový ještě více zosobákovatěl. Je s tím velice příjemné jezdit, jen to má problémy s odlepujícím se těsnění dveří za vysokých rychlostí. Při 130 se začnou "odlepovat" dveře od karoserie, což pak vydává hrozný pisklavý zvuk. Vždycky jsme měli na firmě v podstatě ty nejslabší verze, oba 2.2TDCI 74kW. Ten nový je ale podstatně slabší, leckdy neudrží ani dálničních 130kmh a to ani nemusí být naložený.
Přesně tak a automat k tomu.
Takže vlastně Mercedes-Benz Vito 119 4matc
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.