Ford přidává k užitkovým vozům zdarma pětiletou záruku i servis

Sokar  |  27. 01. 2017 16:43

Jeste dodat 4x4 a je to top dodavka.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Kolínek  |  27. 01. 2017 18:56

Přesně tak a automat k tomu.

Odpovědět  |   | 
xdxd  |  28. 01. 2017 13:35

Takže vlastně Mercedes-Benz Vito 119 4matc

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  27. 01. 2017 20:56

Jaký je vlastně ten Transit poslední generace ??
Modely okolo roku 2006 jsem zažil, i ty starší. O těch nových nevím, co si mám myslet.
Je to auto do nepohody jako dřív, nebo už vůbec??

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  28. 01. 2017 01:23

jezdil jsem tak tím posledním, tak tím novým a ten nový ještě více zosobákovatěl. Je s tím velice příjemné jezdit, jen to má problémy s odlepujícím se těsnění dveří za vysokých rychlostí. Při 130 se začnou "odlepovat" dveře od karoserie, což pak vydává hrozný pisklavý zvuk.
Vždycky jsme měli na firmě v podstatě ty nejslabší verze, oba 2.2TDCI 74kW. Ten nový je ale podstatně slabší, leckdy neudrží ani dálničních 130kmh a to ani nemusí být naložený.

Odpovědět  |   | 
Kcharl  |  27. 01. 2017 20:19

Výměna oleje po 60000km? Hodně štěstí.

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  28. 01. 2017 01:24

tři servisní prohlídky a nechat sešrotovat

Odpovědět  |   | 
Čechystán  |  28. 01. 2017 08:33

Tohle je vážně masakr... u pracovní káry co má dávat 100tis ročně... já měním u pracanta každých 12tis. a ta moje skoro čtrnáctiletá plečka jezdí stále (Combo 1.7 DTI)

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  29. 01. 2017 23:21

V Crafterech měníme po předesaných 40 000km a mimo jednoho s motorem ještě pětiválcem od Mercedesu, kde prosvištěla prasklá ojnice blokem, čtyřválce mají nalítáno i přes 500tis km a běhají v pohodě. Tedy kromě pravidelných výměn čidel tlakové diference, ale to je všeobecný folklór u jednoturbových 100kW motorů, biturba 120kW tím netrpí.. Nemyslím si, že by na tom Ford měl být dramaticky hůř.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  30. 01. 2017 16:18

Záleží hodně jak velká je olejová náplň v motoru. Pokud má čtyřválec náplň oleje 6-8 litrů pak 60 tis.km není asi problém. U dodávek se počítá s tím, že motor se ráno natočí a ohřeje a pak celou směnu je stále na provozní teplotě.

Odpovědět  |   | 
já to vím  |  31. 01. 2017 07:59

oleje to má 7 litrů (Custom)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  27. 01. 2017 21:27

...tu si treba uvedomit komu je ta ponuka cielena.
Aby bolo jasne, je mi jedno a absolutne jedno co kolko a za kolko recyklatov firma nakupi.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 33 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 47 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A