Ford představuje 4,5 m dlouhý boční airbag. Dostane ho nový Transit

Ford představuje 4,5 m dlouhý boční airbag. Dostane ho nový Transit

Ford představil boční hlavový airbag určený pro patnáctimístný model Transit. Ten ho dostane v rámci standardní výbavy, přičemž stejně jako u jiných airbagů bylo cílem vývoje snížit riziko poranění hlavy a krku v případě bočního nárazu nebo převrácení vozidla.

Ford Edge dostane adaptivní řízení schované přímo ve volantu

Ford Edge dostane adaptivní řízení schované přímo ve volantu

Airbag měří na délku 4572 mm a vysoký je 914 mm. Jeho objem činí 120 litrů. Jako srovnání uvádí automobilka sedan Fusion (Mondeo), kde má boční hlavový airbag objem 42 litrů. Po odpálení zůstává airbag ještě několik sekund nafouknutý. Výsledek je dílem spolupráce značky Ford a společnosti TRW Automotive.

Automobilka Ford a společnost Heinz chtějí vyrábět plast z rajčat

Automobilka Ford a společnost Heinz chtějí vyrábět plast z rajčat

V tomto kontextu se hodí připomenout, že před pár dny automobilka Ford představila podobnou bezpečnostní novinku určenou tentokrát pro Mustang. V něm se objeví kolenní airbag spolujezdce integrovaný do víka přihrádky.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků