Ford představuje 4,5 m dlouhý boční airbag. Dostane ho nový Transit

Ford představil boční hlavový airbag určený pro patnáctimístný model Transit. Ten ho dostane v rámci standardní výbavy, přičemž stejně jako u jiných airbagů bylo cílem vývoje snížit riziko poranění hlavy a krku v případě bočního nárazu nebo převrácení vozidla.

Ford Edge dostane adaptivní řízení schované přímo ve volantu

Ford Edge dostane adaptivní řízení schované přímo ve volantu

Airbag měří na délku 4572 mm a vysoký je 914 mm. Jeho objem činí 120 litrů. Jako srovnání uvádí automobilka sedan Fusion (Mondeo), kde má boční hlavový airbag objem 42 litrů. Po odpálení zůstává airbag ještě několik sekund nafouknutý. Výsledek je dílem spolupráce značky Ford a společnosti TRW Automotive.

Automobilka Ford a společnost Heinz chtějí vyrábět plast z rajčat

Automobilka Ford a společnost Heinz chtějí vyrábět plast z rajčat

V tomto kontextu se hodí připomenout, že před pár dny automobilka Ford představila podobnou bezpečnostní novinku určenou tentokrát pro Mustang. V něm se objeví kolenní airbag spolujezdce integrovaný do víka přihrádky.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků