Ford představuje 4,5 m dlouhý boční airbag. Dostane ho nový Transit

Ford představil boční hlavový airbag určený pro patnáctimístný model Transit. Ten ho dostane v rámci standardní výbavy, přičemž stejně jako u jiných airbagů bylo cílem vývoje snížit riziko poranění hlavy a krku v případě bočního nárazu nebo převrácení vozidla.

Ford Edge dostane adaptivní řízení schované přímo ve volantu

Ford Edge dostane adaptivní řízení schované přímo ve volantu

Airbag měří na délku 4572 mm a vysoký je 914 mm. Jeho objem činí 120 litrů. Jako srovnání uvádí automobilka sedan Fusion (Mondeo), kde má boční hlavový airbag objem 42 litrů. Po odpálení zůstává airbag ještě několik sekund nafouknutý. Výsledek je dílem spolupráce značky Ford a společnosti TRW Automotive.

Automobilka Ford a společnost Heinz chtějí vyrábět plast z rajčat

Automobilka Ford a společnost Heinz chtějí vyrábět plast z rajčat

V tomto kontextu se hodí připomenout, že před pár dny automobilka Ford představila podobnou bezpečnostní novinku určenou tentokrát pro Mustang. V něm se objeví kolenní airbag spolujezdce integrovaný do víka přihrádky.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků