Ford představuje 4,5 m dlouhý boční airbag. Dostane ho nový Transit

Ford představil boční hlavový airbag určený pro patnáctimístný model Transit. Ten ho dostane v rámci standardní výbavy, přičemž stejně jako u jiných airbagů bylo cílem vývoje snížit riziko poranění hlavy a krku v případě bočního nárazu nebo převrácení vozidla.

Ford Edge dostane adaptivní řízení schované přímo ve volantu

Ford Edge dostane adaptivní řízení schované přímo ve volantu

Airbag měří na délku 4572 mm a vysoký je 914 mm. Jeho objem činí 120 litrů. Jako srovnání uvádí automobilka sedan Fusion (Mondeo), kde má boční hlavový airbag objem 42 litrů. Po odpálení zůstává airbag ještě několik sekund nafouknutý. Výsledek je dílem spolupráce značky Ford a společnosti TRW Automotive.

Automobilka Ford a společnost Heinz chtějí vyrábět plast z rajčat

Automobilka Ford a společnost Heinz chtějí vyrábět plast z rajčat

V tomto kontextu se hodí připomenout, že před pár dny automobilka Ford představila podobnou bezpečnostní novinku určenou tentokrát pro Mustang. V něm se objeví kolenní airbag spolujezdce integrovaný do víka přihrádky.

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 17 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky