Ford pracuje na přímém soupeři pro Toyotu Prius

8 komentářů

vlkjanek
26. srpna • 22:09

Díky b(B)ohu za Fantomase! Je lingvista, napravuje nás za nelingvistické "jses", abychom mohli v budoucnu psát "jsi se" korektně, a navíc.... zná moudrost tohoto světa a jsme mu (jemu) za to vděční! Díky Fantomasi! Stalé buď takový jaký jsi, dál řiť tu naši galaxii, vnášej do našich myslích moudra a my budeme naslouchat....;-)

FocusHB
24. srpna • 22:00

" Co na tom, že hybridy nepřinášejí proti třeba moderním dieselům bůhvíjakou úsporu paliva a elektřina vzniká v uhelných elektrárnách. "No patrne jim jde o to nevypoustet dehet a dusik, kde se objevi.

Hloupej Honza
23. srpna • 8:47

Čistě náhodou nepřišla nějaká analytická společnost stím, že kdo si koupil hybrid další už většinou nechce?

Luki
23. srpna • 17:29

No třeba mě se nikdo neptal, mám právě Prius a jiné než hybridní (nebo elektrické) auto už bych nechtěl. A zajděte si třeba na toyota fórum do sekce "prius" a zjistíte, že většina majitelů by už se taky k "tradičnímu" pohonu nevrátila.
Takže opravdu nějak nevím, kde si ta analytická společnost takové údaje vycucala :-D

Hloupej Honza
24. srpna • 10:18

Tak teda mám Nissana a nemám potřeba bejt na foru o Nissanech. Stejně to bude s Priusem , naprostá většina lidí tam nebude taky proč.

Fantomas
23. srpna • 9:25

No z toho výrobcům logicky vyplývá, že je tu ještě většina, která si hybrid zatím nekoupila :-)

vlkjanek
23. srpna • 0:40

Ford chce konkurovat Priusu? V jedné americké komedii k Priusu řekli pěknou hlášku: "1.Co to sakra je?2.Je to auto, je to hybrid! 1.Já mám pocit, jako bych jel ve vagíně....":-D Jasně, doba přeje vagínám, ale co tak Forde ohlídnout se na Escort Cosworth, nebo RS2000, Focus RS.... a nemusel by jses bát, že v pokračování této komedie tvé vozy budou za "vagínu"! ;-)

Fantomas
23. srpna • 9:22

Jses? Co je to za slovo? :-)
Dnes jde všem jen o co největší prodeje a zisky, ne o to nabídnout pár fanouškům a bláznům nějaký sportovní speciál. Takové časy jsou nenávratně pryč. Jakmile výrobce zjistí, že některá ze skupin zákazníků je příliš malá, přestane ho zajímat a hledá jinou, větší. A sleduje co se nejlíp prodává u konkurence, aby se svezl na vlně zájmu a urval co nejvíc pro sebe.

Doporučujeme

Články odjinud