Ford posílí značku Mercury

V konfrontaci s trendem rušit tradiční automobilky patřící velkým koncernům působí rozhodnutí skupiny Ford Motor Company posílit minoritní značku Mercury jako nezvyklé. Pouze však do chvíle kdy zjistíme, že bude její program zaměřen na malé vozy, jedinou to perspektivu amerických automobilek v rámci vysoké ceny ropy. Jedná se o důsledek série opatření, jež mají za cíl přestavět stávající automobilky, které zatím produkují kdysi populární trucky a SUV, na producenty menších osobních vozů. Klíčovou se v tomto ohledu stane továrna v michiganském Wayneu, jež zatím vyrábí velká SUV Ford Expedition a Lincoln Navigator. Jejich produkce se přesune do Kentucky a uvolní místo pro nová, menší auta. Ta budou vycházet zejména z evropských modelů Fiesta a Focus a budou se prodávat pod značkou Mercury. Je to jistě dobrá zpráva pro dealery divize Lincoln/Mercury, kde se nyní vozy Mercury prodávají pouze v minimálních číslech. Rostoucí poptávka po hospodárných autech by tak mohla tradiční značce Mercury vdechnout nový život.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků