Ford: podpora Ligy mistrů pokračuje!

Po čtrnácti letech úspěšného spojení značky Ford s Ligou mistrů UEFA bylo dnes oznámeno prodloužení sponzorské smlouvy až do roku 2009.

Liga mistrů se za svou historii stala evropsky největší a nejprestižnější fotbalovou soutěží. Se značkou Ford je UEFA spojena již od samého počátku, a to od roku 1992. Na konci sezóny 2005/2006 měla smlouva o sponzoringu evropského poháru vypršet.

Ford rovněž zastřešuje, jako oficiální dodavatel Ligy mistrů, vozový park, čítající po celou letošní sezónu na 800 automobilů, které jsou využívány pro pohotovou a bezpečnou přepravu hráčů, funkcionářů a V.I.P. hostů. 

Oslava prodloužení tohoto partnerství proběhne na letošním ženevském autosalonu, kde bude rovněž představen i nový Ford S-MAX, který se stane stěžejním modelem flotily letošního evropského poháru. Nový S-MAX bude zároveň hlavním představitelem reklamní kampaně na obvodových mantinelech fotbalové sezóny 2005/2006.

“Značka Ford se stala v evropské fotbalové komunitě, nejen v Lize mistrů, skutečně premiovou značkou. Prodloužení naší sponzorské smlouvy s UEFA to jen potvrzuje”, komentoval uzavření nové sponzorské smlouvy John Fleming, prezident a generální ředitel Ford of Europe. ”Dosavadní soutěže Ligy mistrů přinášely divákům na stadionech i u televizních obrazovek mnoho vzrušujících zážitků a zápasy nejvyšší úrovně mezi těmi nejlepšími evropskými fotbalovými kluby. A Ford by chtěl být i nadále u toho!”

"Věříme, že i marketingové kampaně, které v souvislosti s UEFA financujeme napříč celým evropským regionem, jsou pro Ligu mistrů prospěšné. Náš cíl je v tomto případě jasný – být dobrým a spolehlivým partnerem, zajišťujícím dopravu hráčů, funkcionářů či fanoušků přímo do centra fotbalového dění a na druhé straně seznámit fotbalovou komunitu se značkou Ford”, doplnil svůj komentář Fleming.

“Je nám velkou ctí pokračovat ve spolupráci s tak mezinárodně i světově uznávanou značkou, jakou je právě Ford. Jde o velice silné partnerství, které začalo již v samých počátcích Ligy mistrů a které se potvrzuje právě prodloužením stávající sponzorské smlouvy až do roku 2009”, prohlásil Lars-Christer Olsson, generální ředitel Ligy mistrů. “Prestiž této evropské soutěže je rok od roku vyšší. Jsme si naprosto jisti, že z tohoto vztahu můžeme oboustranně těžit”, dodal Olsson.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků