Ford: podpora Ligy mistrů pokračuje!

Po čtrnácti letech úspěšného spojení značky Ford s Ligou mistrů UEFA bylo dnes oznámeno prodloužení sponzorské smlouvy až do roku 2009.

Liga mistrů se za svou historii stala evropsky největší a nejprestižnější fotbalovou soutěží. Se značkou Ford je UEFA spojena již od samého počátku, a to od roku 1992. Na konci sezóny 2005/2006 měla smlouva o sponzoringu evropského poháru vypršet.

Ford rovněž zastřešuje, jako oficiální dodavatel Ligy mistrů, vozový park, čítající po celou letošní sezónu na 800 automobilů, které jsou využívány pro pohotovou a bezpečnou přepravu hráčů, funkcionářů a V.I.P. hostů. 

Oslava prodloužení tohoto partnerství proběhne na letošním ženevském autosalonu, kde bude rovněž představen i nový Ford S-MAX, který se stane stěžejním modelem flotily letošního evropského poháru. Nový S-MAX bude zároveň hlavním představitelem reklamní kampaně na obvodových mantinelech fotbalové sezóny 2005/2006.

“Značka Ford se stala v evropské fotbalové komunitě, nejen v Lize mistrů, skutečně premiovou značkou. Prodloužení naší sponzorské smlouvy s UEFA to jen potvrzuje”, komentoval uzavření nové sponzorské smlouvy John Fleming, prezident a generální ředitel Ford of Europe. ”Dosavadní soutěže Ligy mistrů přinášely divákům na stadionech i u televizních obrazovek mnoho vzrušujících zážitků a zápasy nejvyšší úrovně mezi těmi nejlepšími evropskými fotbalovými kluby. A Ford by chtěl být i nadále u toho!”

"Věříme, že i marketingové kampaně, které v souvislosti s UEFA financujeme napříč celým evropským regionem, jsou pro Ligu mistrů prospěšné. Náš cíl je v tomto případě jasný – být dobrým a spolehlivým partnerem, zajišťujícím dopravu hráčů, funkcionářů či fanoušků přímo do centra fotbalového dění a na druhé straně seznámit fotbalovou komunitu se značkou Ford”, doplnil svůj komentář Fleming.

“Je nám velkou ctí pokračovat ve spolupráci s tak mezinárodně i světově uznávanou značkou, jakou je právě Ford. Jde o velice silné partnerství, které začalo již v samých počátcích Ligy mistrů a které se potvrzuje právě prodloužením stávající sponzorské smlouvy až do roku 2009”, prohlásil Lars-Christer Olsson, generální ředitel Ligy mistrů. “Prestiž této evropské soutěže je rok od roku vyšší. Jsme si naprosto jisti, že z tohoto vztahu můžeme oboustranně těžit”, dodal Olsson.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků