Ford: podpora Ligy mistrů pokračuje!

Po čtrnácti letech úspěšného spojení značky Ford s Ligou mistrů UEFA bylo dnes oznámeno prodloužení sponzorské smlouvy až do roku 2009.

Liga mistrů se za svou historii stala evropsky největší a nejprestižnější fotbalovou soutěží. Se značkou Ford je UEFA spojena již od samého počátku, a to od roku 1992. Na konci sezóny 2005/2006 měla smlouva o sponzoringu evropského poháru vypršet.

Ford rovněž zastřešuje, jako oficiální dodavatel Ligy mistrů, vozový park, čítající po celou letošní sezónu na 800 automobilů, které jsou využívány pro pohotovou a bezpečnou přepravu hráčů, funkcionářů a V.I.P. hostů. 

Oslava prodloužení tohoto partnerství proběhne na letošním ženevském autosalonu, kde bude rovněž představen i nový Ford S-MAX, který se stane stěžejním modelem flotily letošního evropského poháru. Nový S-MAX bude zároveň hlavním představitelem reklamní kampaně na obvodových mantinelech fotbalové sezóny 2005/2006.

“Značka Ford se stala v evropské fotbalové komunitě, nejen v Lize mistrů, skutečně premiovou značkou. Prodloužení naší sponzorské smlouvy s UEFA to jen potvrzuje”, komentoval uzavření nové sponzorské smlouvy John Fleming, prezident a generální ředitel Ford of Europe. ”Dosavadní soutěže Ligy mistrů přinášely divákům na stadionech i u televizních obrazovek mnoho vzrušujících zážitků a zápasy nejvyšší úrovně mezi těmi nejlepšími evropskými fotbalovými kluby. A Ford by chtěl být i nadále u toho!”

"Věříme, že i marketingové kampaně, které v souvislosti s UEFA financujeme napříč celým evropským regionem, jsou pro Ligu mistrů prospěšné. Náš cíl je v tomto případě jasný – být dobrým a spolehlivým partnerem, zajišťujícím dopravu hráčů, funkcionářů či fanoušků přímo do centra fotbalového dění a na druhé straně seznámit fotbalovou komunitu se značkou Ford”, doplnil svůj komentář Fleming.

“Je nám velkou ctí pokračovat ve spolupráci s tak mezinárodně i světově uznávanou značkou, jakou je právě Ford. Jde o velice silné partnerství, které začalo již v samých počátcích Ligy mistrů a které se potvrzuje právě prodloužením stávající sponzorské smlouvy až do roku 2009”, prohlásil Lars-Christer Olsson, generální ředitel Ligy mistrů. “Prestiž této evropské soutěže je rok od roku vyšší. Jsme si naprosto jisti, že z tohoto vztahu můžeme oboustranně těžit”, dodal Olsson.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků