Ford plánuje uzavřít továrnu v belgickém Genku

23 komentářů

Fantomas
24. října • 10:39

Ford plánuje uzavřít továrnu v belgickém Genku... a předpokládám, že za měsíc se dočtu, že Ford plánuje otevřít novou továrnu v Číně.

Zelí
25. října • 22:09

Ford přesouvá výrobu do turecka. Holt levná pracovní síla.

Skyline
26. října • 13:51

Zajimave, nahore blabolis o moru a vsich, tady ti zda se konecne svita - ten mor je predevsim socialismus a ves je odborar. Ten je duvodem presunu, ne konkurence, ktera na rozdil od Fordu dava lidem praci.

Zelí
26. října • 20:29

Přetlak ve výrobě vznikl tím, že sem pustili vyrábět korejce. Kdyby to eu neudělala, tak by k tomu nedošlo. Pokud si někdo myslí, že korejské udělátka jsou pro evropský trh nějakým přínosem, tak ho v tom nechám. Já si to nemyslím. Jejich přínos je nula. Takže na těch vších nic neměním. To platí. Pokud by korejci vyráběli v čr s mzdovými náklady jako má ford v anglii pak by ses možná nad jejich cenovkama divil. O tom kolik v nošovicích platí píše nějaký kolega výše.

Skyline
27. října • 8:42

:-D Zajimalo by me, jake mas vzdelani, uklizecka? Barman? Zednik? Shixtsucker executive operator? O ekonomii vis zjevne kulove, prvni a predposledni veta jsou perly na urovni "ODS je pravicova strana", s tim fakt nema smysl polemizovat. Opet stripek do skladacky "co se cloveku stane po 250k km za volontem traktoru". I kdyz v tvem pripade se zda, ze prave ta vymastenost te za volant traktoru dostala jako prvni a pak uz se to jen zhorsovalo.

Shimi
26. října • 10:09

to Zelí: Vysvětli to s tou levnou pracovní silou Homerovi, on to nějak né a né pochopit.

Shimi
24. října • 11:20

To je tak, když se chce mít eurodělník, zastoupený odbory, stále lépe a lépe a uniká mu/jim podstata. Co na tom, že se firma stává více a více nekonkurenceschopnou. Samozřejmě svůj nemalý podíl na celkovém firemním marasmu má i nejvyšší vedení v kontextu špatné firemní strategie, to je bez debaty.

homer
25. října • 2:21

co do toho taháš dělníka? za co by ty lidi u pásů měli dělat? za byt a za stravu aby jim neunikala podstata? a kdo ty jejich výrobky bude kupovat - management? ty to máš rozdaný

vrichtigu
24. října • 19:40

To máš sice pravdu s těmi odbory, nicméně pravda je ta že skuhrat se musí umět-
American arlines sou v konkurzu už asi 10let a když sem se ptal tak že se mají líp než kdy jindy a že vše funguje. Řeči lidí co se chteli mít výborně ale mají se jen dost dobře su tak akorát smutné.

Zelí
24. října • 9:40

Oběť korejského moru (parafráze na včelí mor).

Vigo
24. října • 16:13

Fordem tam,vlakem zpátky.

hugo
24. října • 9:46

Korejci vyrabeji konkurenceschopna auta v Evrope ... proc to same nedokaze Ford? Automobilky jako Opel, Fiat, Ford nejsou obeti moru, ale evoluce - vytlacovany schopnejsimi "jedinci".

Kankunen
24. října • 10:42

Díky kapří tlamě a replikám burzovních kazeťáků v interiéru se korejci ani nemusí snažit. Kdyby Focus vypadal trochu normálně a měl dobrou cenu, tak si korejce koupí spíše jen psožerci nebo co tam žerou za krysy za živa.

Ondras
24. října • 11:09

Myslíš ten Focus, v současnosti na špičkách celosvětových prodejů daleko před Golferm? :-D Ne, máš pravdu, Evropa není zvyklá na globální modely od Fordu. Myslím, že nové Mondeo bude celkem propadák v Evropě, vypadá moc americky a na to nejsme zvyklí...

Kankunen
24. října • 11:30

Přesně tak.

hugo
24. října • 10:46

Presne tak. Mezi slepymi jednooky kralem

Ugo
24. října • 10:39

Korejci jsou zlodeji technologii

Kenny
25. října • 0:09

Schopnějšími :-O Jenže lidé do Fordu chodí pracovat +- rádi. Většina Nošovických svou práci nenávidí (taky po cca 2 letech jsi tam služebně skoro nejstarší) a ještě k tomu si vyděláš h*vno. Ford by taky mohl udělat koncentrační tábor aby minimalizoval náklady. Každá země si svůj průmysl chrání. Jen my musíme být lacinou montovnou jejíž zisky plynou do Koreje. Že mají VŠECHNO bezostyšně zkopčené je jasné. Takže ano, toto je další oběť parazita, co jsme si (ke všemu pronic zanic) nasadili do kožichu. :-(

hugo
25. října • 9:06

Jestli se vam u zamestnavatele nelibi tak bezte jinam. Pokud Hyundai nabizi prave tak velke platy za kolik jsou pro nej ochotni lide pracovat, tak se chova racionalne. Kecy o tom ze jsme levna montovna jsou komunisticky blabol - budte rad ze ty firmy co tu jsou davaji lidem praci. Obeti moru jsou spis automobilky jako Fiat ... jen ten mor je odborarsky.Delnici ve Fordu stavkuji kvuli platum stejne jako v jakekoliv jine fabrice, napr.: http://www.automotiveworld.com/news/manufacturing-and-lo... ...

Zelí
24. října • 19:18

Korejské auto z nošovic nebo ze žiliny neobsahuje žádné specifické korejské technologie a není vyrobeno žádnými korejskými technologiemi a nemá žádné korejské konstrukční prvky. Je to kompletně evropský kompilát a je sestaven z prvků vyráběných evropskými subdodavateli. Pokud si vzpomeneš na hrůzy dodávané jen před několika málo lety přímo z koreje tak pochopíš o co jde.

Peter
25. října • 8:17

Tak to sa pletieš. Príď pozrieť do Žiliny koľko dielov je stále kórejských. Jedná sa asi o 35%.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
25. října • 14:11

O jaké díly se jedná.

hugo
24. října • 10:42

Nevsimnul jsem si ze by s nima nekdo vedl nejaky spor kvuli kopirovani cizich vyrobku/technologii (narozdil od Cinskych vyrobcu), nebo nejaky patentovy spor. Ktere technologie si tedy myslite ze korejci ukradli? (pokud vubec mate nejake argumenty)

Doporučujeme

Články odjinud