Ford plánuje uzavřít továrnu v belgickém Genku

Zelí  |  24. 10. 2012 09:40

Oběť korejského moru (parafráze na včelí mor).

Odpovědět  |   | 
hugo  |  24. 10. 2012 09:46

Korejci vyrabeji konkurenceschopna auta v Evrope ... proc to same nedokaze Ford? Automobilky jako Opel, Fiat, Ford nejsou obeti moru, ale evoluce - vytlacovany schopnejsimi "jedinci".

Odpovědět  |   | 
Ugo  |  24. 10. 2012 10:39

Korejci jsou zlodeji technologii

Odpovědět  |   | 
hugo  |  24. 10. 2012 10:42

Nevsimnul jsem si ze by s nima nekdo vedl nejaky spor kvuli kopirovani cizich vyrobku/technologii (narozdil od Cinskych vyrobcu), nebo nejaky patentovy spor. Ktere technologie si tedy myslite ze korejci ukradli? (pokud vubec mate nejake argumenty)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  24. 10. 2012 19:18

Korejské auto z nošovic nebo ze žiliny neobsahuje žádné specifické korejské technologie a není vyrobeno žádnými korejskými technologiemi a nemá žádné korejské konstrukční prvky. Je to kompletně evropský kompilát a je sestaven z prvků vyráběných evropskými subdodavateli. Pokud si vzpomeneš na hrůzy dodávané jen před několika málo lety přímo z koreje tak pochopíš o co jde.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  25. 10. 2012 08:17

Tak to sa pletieš. Príď pozrieť do Žiliny koľko dielov je stále kórejských. Jedná sa asi o 35%.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2012 14:11

O jaké díly se jedná.

Odpovědět  |   | 
Kenny  |  25. 10. 2012 00:09

Schopnějšími Jenže lidé do Fordu chodí pracovat +- rádi. Většina Nošovických svou práci nenávidí (taky po cca 2 letech jsi tam služebně skoro nejstarší) a ještě k tomu si vyděláš h*vno. Ford by taky mohl udělat koncentrační tábor aby minimalizoval náklady. Každá země si svůj průmysl chrání. Jen my musíme být lacinou montovnou jejíž zisky plynou do Koreje. Že mají VŠECHNO bezostyšně zkopčené je jasné. Takže ano, toto je další oběť parazita, co jsme si (ke všemu pronic zanic) nasadili do kožichu.

Odpovědět  |   | 
hugo  |  25. 10. 2012 09:06

Jestli se vam u zamestnavatele nelibi tak bezte jinam. Pokud Hyundai nabizi prave tak velke platy za kolik jsou pro nej ochotni lide pracovat, tak se chova racionalne.

Kecy o tom ze jsme levna montovna jsou komunisticky blabol - budte rad ze ty firmy co tu jsou davaji lidem praci. Obeti moru jsou spis automobilky jako Fiat ... jen ten mor je odborarsky.

Delnici ve Fordu stavkuji kvuli platum stejne jako v jakekoliv jine fabrice, napr.: http://www.automotiveworld.com/news/manufacturing-and-lo... ...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  24. 10. 2012 10:42

Díky kapří tlamě a replikám burzovních kazeťáků v interiéru se korejci ani nemusí snažit. Kdyby Focus vypadal trochu normálně a měl dobrou cenu, tak si korejce koupí spíše jen psožerci nebo co tam žerou za krysy za živa.

Odpovědět  |   | 
hugo  |  24. 10. 2012 10:46

Presne tak. Mezi slepymi jednooky kralem

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  24. 10. 2012 11:09

Myslíš ten Focus, v současnosti na špičkách celosvětových prodejů daleko před Golferm? Ne, máš pravdu, Evropa není zvyklá na globální modely od Fordu. Myslím, že nové Mondeo bude celkem propadák v Evropě, vypadá moc americky a na to nejsme zvyklí...

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  24. 10. 2012 11:30

Přesně tak.

Odpovědět  |   | 
Vigo  |  24. 10. 2012 16:13

Fordem tam,vlakem zpátky.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  24. 10. 2012 10:39

Ford plánuje uzavřít továrnu v belgickém Genku... a předpokládám, že za měsíc se dočtu, že Ford plánuje otevřít novou továrnu v Číně.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  24. 10. 2012 11:20

To je tak, když se chce mít eurodělník, zastoupený odbory, stále lépe a lépe a uniká mu/jim podstata. Co na tom, že se firma stává více a více nekonkurenceschopnou. Samozřejmě svůj nemalý podíl na celkovém firemním marasmu má i nejvyšší vedení v kontextu špatné firemní strategie, to je bez debaty.

Odpovědět  |   | 
vrichtigu  |  24. 10. 2012 19:40

To máš sice pravdu s těmi odbory, nicméně pravda je ta že skuhrat se musí umět-
American arlines sou v konkurzu už asi 10let a když sem se ptal tak že se mají líp než kdy jindy a že vše funguje. Řeči lidí co se chteli mít výborně ale mají se jen dost dobře su tak akorát smutné.

Odpovědět  |   | 
homer  |  25. 10. 2012 02:21

co do toho taháš dělníka? za co by ty lidi u pásů měli dělat? za byt a za stravu aby jim neunikala podstata? a kdo ty jejich výrobky bude kupovat - management? ty to máš rozdaný

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  25. 10. 2012 22:09

Ford přesouvá výrobu do turecka. Holt levná pracovní síla.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  26. 10. 2012 10:09

to Zelí: Vysvětli to s tou levnou pracovní silou Homerovi, on to nějak né a né pochopit.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  26. 10. 2012 13:51

Zajimave, nahore blabolis o moru a vsich, tady ti zda se konecne svita - ten mor je predevsim socialismus a ves je odborar. Ten je duvodem presunu, ne konkurence, ktera na rozdil od Fordu dava lidem praci.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 10. 2012 20:29

Přetlak ve výrobě vznikl tím, že sem pustili vyrábět korejce. Kdyby to eu neudělala, tak by k tomu nedošlo. Pokud si někdo myslí, že korejské udělátka jsou pro evropský trh nějakým přínosem, tak ho v tom nechám. Já si to nemyslím. Jejich přínos je nula. Takže na těch vších nic neměním. To platí. Pokud by korejci vyráběli v čr s mzdovými náklady jako má ford v anglii pak by ses možná nad jejich cenovkama divil. O tom kolik v nošovicích platí píše nějaký kolega výše.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  27. 10. 2012 08:42

Zajimalo by me, jake mas vzdelani, uklizecka? Barman? Zednik? Shixtsucker executive operator? O ekonomii vis zjevne kulove, prvni a predposledni veta jsou perly na urovni "ODS je pravicova strana", s tim fakt nema smysl polemizovat. Opet stripek do skladacky "co se cloveku stane po 250k km za volontem traktoru". I kdyz v tvem pripade se zda, ze prave ta vymastenost te za volant traktoru dostala jako prvni a pak uz se to jen zhorsovalo.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Dacia Duster 1.0 TCe Prestige: V plné výbavě za cenu holé Fabie Combi!

Dacia Duster 1.0 TCe

Druhá Dacie Duster není žádnou horkou novinkou. Novinkou je ale akční ceník. SUV od Dacie totiž aktuálně můžete mít za necelých 220 tisíc, s plnou výbavou za 326.900 Kč. Vždy to ale bude tříválec s předním pohonem. Dává smysl?

včera | Petr Schnagl | 59 příspěvků
První jízda s novým Seatem Leon 1.5 TSI: Tak dobrý, že vás dostane na kolena

Seat Leon 1.5 TSI ACT 110 kW

První dostaveníčko s novou generací Seatu Leon považujme za hodně letmé seznámení. Vyzkoušeli jsme benzinovou patnáctistovku s manuálem, největší radost nám však dělal podvozek.

28.  5.  2020 | Jan Mička | 50 příspěvků
Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

24.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

26.  5.  2020 | | 58 N/A
Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světově, potopily ji však zbytečné chyby

Znáte Škodu 1100 OHC Coupé? Vypadala světov…

Kromě hrstky notoricky známých škodováckých kupé najdeme v historii domácí značky i pár kousků, o nichž se dnes už moc nemluví. Mezi tyto rarity patří i elegantní Škoda 1100 OHC Coupé.

23.  5.  2020 | | 14 N/A