Ford omladil modely Galaxy a S-Max. Velké rodinné MPV je nyní i v luxusní výbavě

V S-Maxu a Galaxy nyní najdete i elektronicky nastavitelná sedadla v osmnácti směrech, která otestovali doktoři pro co nejmenší bolest zad při dlouhém cestování.

Je dobře, že automobilky ještě nezapomínají na velkoprostorové rodinné vozy. Jejich počet na trhu sice řídne, ale své poslední slovo naštěstí ještě neřekly. V rámci modelové péče se tak Ford zaměřil právě na ně a modernizoval modely Galaxy a S-Max. Možná je to ale naposledy.

Všechny stupně výbav nyní dostanou po vzoru nového Mondea přepracovanou přední masku. Vůbec poprvé se nyní u rodinného MPV Galaxy objevuje luxusní linie Vignale. Ta k nové přední masce přidává i chromované doplňky a lemování.

Ford chce nahradit Mondeo crossoverem. Zaniknou i Galaxy a S-Max

Ford chce nahradit Mondeo crossoverem. Zaniknou i Galaxy a S-Max

Přístrojová deska je potažená kůží, stejně jako středová konzole. Detaily interiéru, jako rámování výdechů ventilace nebo kliky dveří, jsou vyrobeny z hliníku. Mezi funkce prémiové výbavy se řadí vyhřívaný volant nebo vyhřívaná a odvětrávaná masážní sedadla s paměťovou funkcí.

Oba modely pak dostávají i funkci FordPass Connect, která posádce zprostředkuje 4G wi-fi připojení nebo dokáže přes mobilní aplikaci ovládat některé funkce auta. K výbavě Titanium se nyní váže i nový design 17- a 18palcových kol. Nového designu se ale dočkaly i příplatkové devatenáctky.

TEST Ford Mondeo 2.0 Hybrid iVCT: Překvapivě dobrý, přesto musí odejít

TEST Ford Mondeo 2.0 Hybrid iVCT: Překvapivě dobrý, přesto musí odejít

Situace pod kapotou vypadá následovně: dvoulitrový turbodiesel je k mání ve třech výkonových variantách. Nejslabší (110 kW/150 koní) je spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou. Verze o výkon 140 a 177 kW jsou spárovány s osmistupňovým automatem.

Jednotka s výkonem 140 kW se dá objednat i s pohonem všech kol (momentálně za příplatek 50.000 Kč). O osudu zážehového motoru 1.5 EcoBoost zatím nejsou žádné zprávy. Podle všeho se ale odporoučí. Ford Galaxy a S-Max pro modelový rok 2020 je již možné objednávat.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků