Ford omladí SUV EcoSport. Prodává se velmi špatně

Ford omladí SUV EcoSport. Prodává se velmi špatně

Malé SUV Ford EcoSport se neprodává podle představ automobilky. Těžko říci, jestli za neúšpěchem stojí design, jízdní vlastnosti, podivný název zavánějící oxymóronem nebo prostě jen to, že se Ford netrefil do vkusu zákazníků. Každopádně automobilka rychle provede změny designu a techniky, aby auto bylo atraktivnější.

Od uvedení na trh v dubnu 2014 se do listopadu téhož roku prodalo v celé Evropě pouze 11 257 EcoSportů, informuje magazín Automotive News. Jen pro představu, Renault Captur si za stejné období koupilo skoro 150 000 lidí, Peugeot 2008 hned 125 000 lidí a ani Opel Mokka se skoro 115 000 kusy na tom není špatně.

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Test Ford Mondeo Kombi 2.0 TDCi: Dobré, vážně velmi dobré

Ford chce prodeje malého SUV EcoSport zvednout. Kvůli tomu přispěchá s faceliftem, který odstraní rezervu umístěnou na zadních dveřích a změní ještě pár detailů. Jiné má být i nastavení podvozku a zlepšit by se měla kultivovanost. Rozšíří se imožnosti individualizace a konektivity.

Ford EcoSport byl původně vyvinut především pro Indii a Brazílii, kde mají zákazníci rádi auta s drsňáckým vzledem a aspoň základními schopnostmi v terénu i na nekvalitní silnici. Původně se o prodeji v Evropě vůbec neuvažovalo, ale segment malých SUV velmi rychle roste (do roku 2018 se zdvojnásobí na skoro milion aut) a Ford chtěl zkusit štěstí.

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

dnes | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků