Ford odstartoval produkci ostrého Focusu RS

Ford Focus RS se ihned po svém loňském představení na letním Londýnském autosalonu stal snem mnoha fanoušků, přičemž ti šťastnější zbytečně dlouho neuvažovali a tento kousek si rovnou objednali. Zhruba dva měsíce po odhalení tohoto vozu evidovala automobilka už přes tisíc závazných objednávek, přičemž toto číslo stále rostlo. Sériová výroba se ovšem začala až včera.

Vedení německého závodu Saarlouis mělo tedy skutečně důvod k oslavě a to nejen z dobrých prodejních vyhlídek. Z jejich výrobních linek totiž sjel první sériový kus tohoto opěvovaného modelu, do prodeje se ale první kusy dostanou nejdříve v březnu. Potěšitelný je fakt, že tento model bude dostupný i u nás, stejně jako v dalších dvaceti evropských zemích.
V zkratce si připomeňme, že Focus RS s pohonem přední nápravy je poháněn 2,5 litrovým pětiválcem s výkonem 224 kW/305 koní a točivým momentem 440 Nm, s nímž zvládá sprint z nuly na stovku za 5,9 vteřiny a dokáže dosáhnout maximální rychlosti 263 km/h. Bližší informace o tomto modelu si můžete přečíst v tomto článku

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Focus RS
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků