Ford odstartoval produkci Focusu RS. První exemplář míří do Belgie

Dlouho očekávaná nová generace Fordu Focus RS definitivně přichází. Koncem minulého týdne byla oficiálně zahájena sériová výroba, která je umístěna do německého závodu Saarlouis. První sériově vyrobený exemplář má namířeno do Belgie.

Ford Focus RS poprvé na vlastní kůži: Čekání se téměř jistě vyplatilo  

Ford Focus RS poprvé na vlastní kůži: Čekání se téměř jistě vyplatilo  

Ford investoval do továrny v Saarlouis 16,5 milionů eur kvůli rozšíření výroby o Focus RS. Hodně rychlý hatchback se zde bude vyrábět na jedné lince vedle obyčejných Focusů nebo třeba také modelů C-Max a Grand C-Max. Ford v tomto kroku vidí důkaz flexibility zmíněného závodu.

Vůbec první sériově vyrobený Focus RS dostal barvu karoserie Nitrous Blue, devatenáctipalcová kola, paket Easy-Driver nebo navigaci. Tuhle konfiguraci si objednal jistý zákazník z Belgie, který tak bude prvním majitelem dlouho očekávaného modelu. V Evropě si nové RS objednalo už 3100 zájemců, do České republiky dorazí první exempláře koncem prvního čtvrtletí. Na náš trh je zatím objednáno zhruba 60 kusů.

Nový Ford Focus RS možná dostane ještě extrémnější verzi

Nový Ford Focus RS možná dostane ještě extrémnější verzi

Focus RS ale nebude jedinou zajímavou novinkou z dílny automobilky Ford pro rok 2016. Ještě letos se začne vyrábět (a bude také možné objednat) supersportovní Ford GT disponující výkonem přes 600 koní.  

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků