Ford odstartoval produkci Focusu RS. První exemplář míří do Belgie

Dlouho očekávaná nová generace Fordu Focus RS definitivně přichází. Koncem minulého týdne byla oficiálně zahájena sériová výroba, která je umístěna do německého závodu Saarlouis. První sériově vyrobený exemplář má namířeno do Belgie.

Ford Focus RS poprvé na vlastní kůži: Čekání se téměř jistě vyplatilo  

Ford Focus RS poprvé na vlastní kůži: Čekání se téměř jistě vyplatilo  

Ford investoval do továrny v Saarlouis 16,5 milionů eur kvůli rozšíření výroby o Focus RS. Hodně rychlý hatchback se zde bude vyrábět na jedné lince vedle obyčejných Focusů nebo třeba také modelů C-Max a Grand C-Max. Ford v tomto kroku vidí důkaz flexibility zmíněného závodu.

Vůbec první sériově vyrobený Focus RS dostal barvu karoserie Nitrous Blue, devatenáctipalcová kola, paket Easy-Driver nebo navigaci. Tuhle konfiguraci si objednal jistý zákazník z Belgie, který tak bude prvním majitelem dlouho očekávaného modelu. V Evropě si nové RS objednalo už 3100 zájemců, do České republiky dorazí první exempláře koncem prvního čtvrtletí. Na náš trh je zatím objednáno zhruba 60 kusů.

Nový Ford Focus RS možná dostane ještě extrémnější verzi

Nový Ford Focus RS možná dostane ještě extrémnější verzi

Focus RS ale nebude jedinou zajímavou novinkou z dílny automobilky Ford pro rok 2016. Ještě letos se začne vyrábět (a bude také možné objednat) supersportovní Ford GT disponující výkonem přes 600 koní.  

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků