Máme ve firmě malou dodávku Nissan .Běžný nájezd rozvážky cca 80 až 130 km za den. Můžu jen chválit. Jednou za 3 dny přes noc v nízkém tarifu nabíjíme přes 380 V 16A zásuvku. Ráno přijdu k autu nádrž (baterie) plné a frčím.Bez živení a návštěv předražených pum a předražené vody ADblue. Servis to nepotřebuje ( mimo pneu a jednou za čas kontrola brzd) žádné oleje vstřiky turba filtry pič.viny. Auto jen jezdí. Tiché pružné čisté. V zimě žádné zahřívání. Byl jsem dříve skeptický, ale můj pohled na spalovací benzín a diesel je dnes takový, že bych to už nechtěl.
11,8kwh je tak na 10km dojazduTo auto spotrebou nepojde pod 25kwh.Ale aspon k tomu dali 2,5 liter co cosi potiahne aj s 200kg nonstop zavazim v podobe elektromotora a baterky.A som pocul ze spolupracuju na uzitkacoch z VW.Aj amarok s f150Aj dodavky ze motor ma.ist s fordu a kabina z vw
Nový Amarok není příbuzný F-150, ale Rangera, a bude se vyrábět společně s Rangerem v továrně Fordu v Pretorii.
Amarok aj Transporter bude komplet vyrábať Ford, VW tam iba nalepí svoj znak.Takže na týchto obrázkoch vidíte nový Transporter...
11,4kWh na 50+km elektrické jízdy nestačí ani omylem. 30km dejme tomu, ale 50 rozhodně ne.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.