Ford: nové SAV v roce 2006

Zatímco v Americe nabízí Ford velmi bohatou nabídku SUV, offroadů a pickup, v Česku se omezuje pouze na jeden model, Maverick, v západní Evropě přidává jen pickup Ranger. Není proto divu, že se i v Evropě chce svézt na rostoucí vlně popularity klasických silničních SUV/SAV. Novinka bude patřit do kategorie SAV (Sport Activity Vehicle), podle čehož dostala také interní označení SAV 5.

Ve standardu bude mít SAV místo pro pět lidí, zájemci si ale budou moci údajně pořídit i verzi 5+2, tedy model se třetí řadou nouzových sedadel vhodných pro malé děti. SAV dostane základ platformy nového Focusu, ovšem s prodlouženým rozvorem, vylepšenou odolností a lepším odhlučněním. V základu bude mít auto benzínový dvoulitr, nejvýkonnějším motorem pak bude přeplňovaný pětiválec 2.5 l, který pohání vozy Volvo. Nebude chybět ani nová generace naftových motorů s označením DW.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků